Mijn setting, thuis op de Fatboy


Recommended Posts

Het begint met het inslaan van een paar, voor mij noodzakelijke, basis ingrediënten;


  • [*:12f9qzhu]Maoam (intens zoete snoepjes)
    [*:12f9qzhu]Glowsticks (voorzichtig breken en je ziet als je goed kijkt de meest vreemde dingen gebeuren)
    [*:12f9qzhu]En een flesje aloë vera drank (drinken voor je mond, niet voor de dorst :))

Daarna worden de LivingColors lamp en een stel speakers naar de plek naar keuze gesleurd; Over het algemeen de woonkamer (Fatboy!) of slaapkamer.

Telefoon uit, zorgen dat niemand me stoort, en de trip kan beginnen! De lamp gaat meestal op paarsig rood en kleurt de hele kamer, wat i.c.m. de structuur op de muren zorgt voor intense patronen en tekeningen. Uit de speaker komt Spongle, Carbon Based Lifeforms, Holbaumann, Orbital, Brian Eno, Hallucinogen, Goa Gil, Massive Attack en meer van zulks.

En zo dwaal ik lekker relaxed door m'n hoofd en de wereld rond :D

Heb gek genoeg nog nooit buiten magic truffels gebruikt. Weinig mooie natuur hier in de buurt kunnen vinden, en omdat je buiten minder controle op je omgeving kunt uitoefenen lijkt het me toch wat onwennig. Alhoewel ik vaak mooie verhalen hoor over het gebruik van truffels in het bos of op een rustig strandje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Holy sh*t!

Lijkt mij zo'n spacend effect die livingcolor lamp :D. Ook bedankt voor de tip: Massive Attack. Ik heb het nog nooit afgespeeld tijdens een trip, lijkt me wel heel scary als je die clip erbij gaat kijken haha... :roll:

Welke soort truffel gebruikt jij het liefst Gonzo, en waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben inderdaad blij dat ik die lamp heb, voegt wat mij betreft echt wat toe. Ben ook nog enigszins op zoek naar een "oil wheel projector", of hoe het heet, zoals in dit filmpje, maar dan natuurlijk op het plafond/ muur :P

Massive Attack is soms inderdaad net iets te freaky, maar op bepaalde momenten geeft het ook weer net wat extra's.

Ik gebruik eigenlijk alleen de Psilocybe Atlantis, simpelweg omdat dat de sterkste soort is. Mix het soms met wat gedroogd paddo-poeder in capsules, maar dat is meer omdat ik dat toch nog heb liggen. Wat jij?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vond net deze geweldige site: http://bestiario.org/research/eyecandy/ ff op een full hd scherm zetten en voila veel plezier!

Dat ziet er inderdaad lekker trippy uit :shock: Sommige standjes zijn al hypnotiserend zonder truffels.

die muziek is wat te rustig naar mijn smaak toe... maar raad wel aan om muziek met winamp af te spelen en daarin visualisatie op volledig scherm daar zitten echt zalige patronen tusse..

Ik draai inderdaad meestal hele rustige muziek, op af en toe wat goa/psy na. Ambient vloeit lekker, waardoor het niet stoort als ik diep aan het trippen bent. Snelle/ onrustige muziek leid me op dat soort momenten teveel af.

Wat voor muziek(stijlen) draaien jullie tijdens je trip?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik draai inderdaad meestal hele rustige muziek, op af en toe wat goa/psy na. Ambient vloeit lekker, waardoor het niet stoort als ik diep aan het trippen bent. Snelle/ onrustige muziek leid me op dat soort momenten teveel af.

Wat voor muziek(stijlen) draaien jullie tijdens je trip?

https://rapidshare.com/files/4245515160/Winamp.Pro.5.601.3091.by.tano1221__Warez-Home.net.rar

zoals ik al eerder zei de visualisaties bij winamp is echt een aanrader eender welke muziek mijn voorkeur gaat wel na frenchcore d&b hardtek... alle hardere stijlen dat zuigt me dieper de trip in

https://rapidshare.com/files/2410907891/roms_live_hardtek_2_hardfloor.mp3 hier een klein voorbeeld

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb gek genoeg nog nooit buiten magic truffels gebruikt. Weinig mooie natuur hier in de buurt kunnen vinden, en omdat je buiten minder controle op je omgeving kunt uitoefenen lijkt het me toch wat onwennig. Alhoewel ik vaak mooie verhalen hoor over het gebruik van truffels in het bos of op een rustig strandje.

Een grote aanrader is in de natuur terwijl er een flink pak sneeuw ligt (en dan het liefst 's avonds / s nachts). Zo heb ik een magische nacht gehad met een vriend. Door de sneeuw was alles super helder en licht en leek het alsof we in een sprookje rondliepen, als kind rolden we door de sneeuw e.d! Was echt heerlijk!

Je setting is idd chill! Zal voor de komende keer ook een koker glowsticks halen bij de action! :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

https://rapidshare.com/files/4245515160/Winamp.Pro.5.601.3091.by.tano1221__Warez-Home.net.rar

zoals ik al eerder zei de visualisaties bij winamp is echt een aanrader eender welke muziek mijn voorkeur gaat wel na frenchcore d&b hardtek... alle hardere stijlen dat zuigt me dieper de trip in

https://rapidshare.com/files/2410907891/roms_live_hardtek_2_hardfloor.mp3 hier een klein voorbeeld

Ga je tracks zeker even checken. Wat betreft de visualisatie in Winamp, daar was is vroegah al erg van gecharmeerd, nadeel is dat m'n computer vaak niet in de buurt is als ik trip. Toch maar eens een beamer kopen :P

Een grote aanrader is in de natuur terwijl er een flink pak sneeuw ligt (en dan het liefst 's avonds / s nachts). Zo heb ik een magische nacht gehad met een vriend. Door de sneeuw was alles super helder en licht en leek het alsof we in een sprookje rondliepen, als kind rolden we door de sneeuw e.d! Was echt heerlijk!

Je setting is idd chill! Zal voor de komende keer ook een koker glowsticks halen bij de action! :-)

In de natuur trippen staat ook erg hoog op m'n to-do list, zeker nu er (hopelijk) snel sneeuw aan komt. De lucht in staren als het sneeuwt is sowieso hypnotisch, dus ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet met wat truffels achter de kiezen :D

Ik heb ook de livingcolors lamp, super ding als je tript.

Echt een aanrader

Mee eens, balen dat ze best prijzig zijn, hoort bijna bij de standaard uitrusting :D (Vooral heel snel van kleur verwisselen is soms een leuk spelletje :))

Link naar bericht
Deel via andere websites
Klopt, aan de drugs lijkt het wel alsof je in een andere kamer zit elke keer als ie van kleur veranderd.

Dit heb ik ook.. Het veranderd mee met de sfeer. Roodachtig/donker als er een 'slecht' stukje in de muziek zit.. Geelig als er een cartoony sfeer hangt ofzo. Moeilijk uit te leggen wat je zelf ervaart.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het begint met het inslaan van een paar, voor mij noodzakelijke, basis ingrediënten;

[*]Maoam (intens zoete snoepjes)

Ik heb altijd het tegenovergestelde met zoete dingen. Ik heb weleens tijdens het trippen een heel zoet snoepje genomen(een napoleon ofzo) en toen leek het net alsof mijn mond wegbrande ofzo. Heel raar gevoel iig :shock:

Zelf neem ik altijd eten en drinken dat normaal een beetje neutraal van smaak is. Ik verbaas me er altijd over dat het dan ineens wel veel smaak heeft:P Alles smaakt altijd anders tijdens trippen.

Soms lust ik dingen die normaal lekker zijn ineens niet meer en somige dingen die ik nooit lekker heb gevonden ineens wel ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het begint met het inslaan van een paar, voor mij noodzakelijke, basis ingrediënten;

[*]Maoam (intens zoete snoepjes)

Ik heb altijd het tegenovergestelde met zoete dingen. Ik heb weleens tijdens het trippen een heel zoet snoepje genomen(een napoleon ofzo) en toen leek het net alsof mijn mond wegbrande ofzo. Heel raar gevoel iig :shock:

Zelf neem ik altijd eten en drinken dat normaal een beetje neutraal van smaak is. Ik verbaas me er altijd over dat het dan ineens wel veel smaak heeft:P Alles smaakt altijd anders tijdens trippen.

Soms lust ik dingen die normaal lekker zijn ineens niet meer en somige dingen die ik nooit lekker heb gevonden ineens wel ;)

Vers fruit is echt een aanrader,koop eens een ananas, die ziet er trouwens echt freaky uit als je aan het trippen bent,maar de smaak van vers fruit als je tript is echt super intens en heb nog nooit zulke lekkere frambozen gegeten als toen ik hem vet tripte.. :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit fruit gegeten tijdens het trippen. Vind t wel altijd mooi en leuk om naar de kijken!

Vooral fruit met een grof uiterlijk, zoals leechys:

lychee.jpg

Onder invloed van paddo´s of lsd lijken ze wel buitenaards :P Vind t alleen wel altijd zielig om ze op te eten omdat ik altijd het idee heb dat ze leven 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb eerlijk gezegt nog nooit fruit gegeten tijdens het trippen. Vind t wel altijd mooi en leuk om naar de kijken!

Vooral fruit met een grof uiterlijk, zoals leechys:

Onder invloed van paddo´s of lsd lijken ze wel buitenaards :P Vind t alleen wel altijd zielig om ze op te eten omdat ik altijd het idee heb dat ze leven 8-)

Inderdaad! Ik had een appel op tafel staan, en na een tijdje wilde ik hem eigenlijk opeten, maar omdat ik niet zeker was of we de appel nog nodig zouden hebben en het zonde vond heb ik hem maar laten staan.. Later nog een aantal keer getwijfeld, maar ja op truffels kan ik nooit een beslissing nemen :o

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Vond net deze geweldige site: http://bestiario.org/research/eyecandy/ ff op een full hd scherm zetten en voila veel plezier!

Zelf heb ik nog geen Psilocybe Atlantis op(wel willen doen), een tijdje terug nog Philosopher's stones op die waren heeerlijk!

Ook leuk is dit:

http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf

Het houd nooit op, dat is het leuke. Gewoon op een heel rustig tempo zetten, dan lijkt het oneindig diep en ver te gaan. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Wij hebben hier een plafondlaser die we gebruiken als we chillen. De figuren zijn groen en rood door elkaar en bewegen lekker. Je kan hem ook nog mee laten bewegen op het ritme van de muziek. Beslaat plafond en muur van de halve woonkamer echt lekker. Daar wordt ik nuchter al waus van. Ook heb ik een simple discobol waarbij de gekleurde vage rondjes kriskras langs het plafond en muren schuiven. Vind het helemaal super. Denk dat het bij de truffels ook goed gaat werken. Iemand hier ervaring mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden