Recommended Posts

Hey psychonauten, 

 

Het is al diep in de nacht van zondag op maandag, dus ik hou het zo kort mogelijk.

De reden waarom ik het deel is omdat ik vind dat anderen het ook moeten kunnen lezen en dat ik het op deze manier vastleg voordat ik het weer kwijt ben.

 

Ik en 2 vrienden waren onbedoeld vanavond aan het 'chillen'. Dat liep vervolgens uit op de eerste keer ketamine proberen...

 

Zelf had ik het al meerdere keren gehad en wist ik dat het me wel beviel, voor hun was het de eerste keer.

Het was een lijntje van 40mg ketamine en het beviel hun ook wel. Ze voelde zich goed en apart tegelijk en toen kwam het idee om een ballonnetje te doen met lachgas.

 

Dat werd er 1.....2.....3.....

 

En het leek bij elke ballon alsof we verder en verder gingen. Tot dat ene moment....

 

Met z'n 3en relaxed op bed, waus van de ketamine en toen namen we nog een ballonnetje.

 

Het was een opbouw en opeens kwamen we alle drie omhoog vol euforie en zeiden vol overtuiging: "We hebben de spelregels gezien!"
Die uitspraak werd gevolg door een hevige herhaling van hetzelfde, maar verteld in andere vormen.

We hadden het 'gezien'......we zagen 'wat de bedoeling was'. En dat het juist de bedoeling was dat 'we de spelregels niet moesten weten'. We hadden het gevoel 'betrapt' te zijn door het 'hoger zijn'. Alsof we vals speelde en keken naar de spelregels van dit spel wat wij 'leven' noemen.

Het begon een heel diep filosofisch gesprek te worden terwijl we weer afdwaalde naar deze realiteit. Het werd een vreemd gesprek met nog vreemdere uitspraken. Ook al klinkt het heel duister, maar zo voelde het niet. 

We waren er zo van overtuigd dat we 'het' nu wisten....en nu we de spelregels wisten, vroegen we ons af wat dan nog de reden is voor dit leven, omdat we nu 'wisten' dat het slechts een spelletje is wat we (zelf) spelen.

 

Toen zei eentje van ons: "Is dit waarom mensen zelfmoord plegen? ". Hij begon te vertellen over de dood en zelfdoding en hoe dat slechts een 'restart' is....als mensen zich 'bewust' worden van de spelregels, dan wil je overnieuw en begin je weer opnieuw en vergeet je weer de regels en kan je het spel weer spelen.

En omdat wij vals hadden gespeeld en de spelregels zagen, wisten we: we zijn game over.

Wat een bizarre (korte) trip was dit....

Dit wou ik jullie niet onthouden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt behoorlijk bizar en toch kan ik er wel een voorstelling van maken. Misschien zijn het wel de regels van het spel dat incarnatie heet (als je daar ingeloofd).

Ketamine is zeker leuk op z'n tijd wat dat betreft. M'n ego lost soms volledig op en mn ziel gaat op in een zee van energie en andere zielen.

(Hoera dit is mijn eerste bericht hier op psytopia)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Cool man klinkt echt vet!

Ik denk dat iedereen wel weet hoe moeilijk het kan zijn om de sfeer van zulke momenten te proberen beschrijven met zwart wit symbooltjes ;) 

Toch goed werk Spira80 en  blij dat jij en je buddy´s en geweldige ervaring rijker zijn ! 

Wel al ervaring met Ketamine maar niet met zulke hoeveelheden

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt interessant!

Ik heb contact gehad in mijn laatste reis met wat ik noem de spelregel verdraaier. Kun je binnenkort lezen. Die gooide de heleboel op zn kop.

Ik weet dus niet of er slechts 1 set met regels zijn.

Krijg ook steeds meer idee dat meerdere mensen verschillende waarheden kunnen ervaren. Wellicht wat je nodig hebt of in lijn ligt met je levensdoel.

Ofzo....

Greetz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden