Magic truffels trip-enquête


Recommended Posts

Met deze enquête willen we informatie verzamelen om uiteindelijk een tool te maken waarmee gebruikers kunnen worden geadviseerd m.b.t. de dosering van magic truffels. Een beetje zoals de Magic Mushroom Dosage Calculator van Shroomery, maar dan beter  :-D

 

Dus heb je even tijd (een paar minuten), je kunt de enquête hier invullen.

 

Opmerkingen etc. kun je uiteraard hieronder kwijt :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk idee, hier werk ik graag aan mee! Ik houd vrij gedetailleerd bij hoe ik dit soort zaken ervaren heb en deel deze informatie hier graag.

 

Misschien is het een idee om nog vragen aan de enquête toe te voegen zoals:

 

- Hoe lang van tevoren heb je niet meer gegeten?

- Met hoeveel mensen tripte je die ook truffels/psychedelica gebruikt hebben?

- Met hoeveel mensen tripte je die nuchter aanwezig bleven?

- Heb je andere drugs gebruikt tijdens het trippen en zo ja welke?

- Hoeveel tijd zat er tussen deze en je vorige trip (dagen/weken/maanden/jaren)?

- Hoe heb je de truffels tot je genomen (direct opeten/thee/anders)?

- Welke periode van de dag heb je de truffels tot je genomen? (ochtend/middag/avond/nacht)

- In welke setting tripte je? (binnen/buiten/allebei)

 

- Wat was jouw gemoedstoestand voor aanvang van de trip?

(bijv. op een schaal van 1 tot 10 met evt. de optie 'weet ik niet meer'):

  • hoe moe voelde je je?
  • hoe goed zat je in je vel?
  • hoe graag wilde je trippen? (intensiteit)
  • hoe angstig voelde je je dat er iets mis zou gaan?

 

Zo zijn er waarschijnlijk nog een hoop meer vragen te bedenken, maar misschien dat veel mensen bij zo'n enorme vragenlijst al snel afhaken en is het helemaal niet de bedoeling om zo gedetailleerd en contextueel bezig te zijn. Bij nader inzien denk ik dat ik het een beetje verkeerd begrepen heb. Toch denk ik dat een aantal vragen wel relevant zijn voor de intensiteit.

 

Ik wacht nog even af of er aanvullingen in de vragen komen, ik zou bovenstaande vragen denk ik vrij goed kunnen beantwoorden voor al mijn trips tot nu toe dus dan vul ik het liever dan in zodat er geen 'dubbele data' aanwezig zal zijn.

 

Hoe dan ook, ik ben wel benieuwd naar de uitkomsten, ik neem eigenlijk altijd 15 gram om praktische redenen (problemen met bewaren bijv.), maar zou zeker als ik straks growkits ga proberen wel graag meer informatie over doseringen willen hebben (en hier zelf waarschijnlijk ook mee experimenteren).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk idee, hier werk ik graag aan mee! Ik houd vrij gedetailleerd bij hoe ik dit soort zaken ervaren heb en deel deze informatie hier graag.

 

[..]

 

Slim om dat zo gedetailleerd bij te houden.. Zelf ben ik daar een stuk minder mee bezig, maar het lijkt me wel handig, zeker als je aan het experimenteren bent.

 

Wat betreft de aanvullende vragen, we hebben het formulier expres vrij kort gehouden, mensen haken inderdaad sneller af bij een hele sloot aan vragen. Het gaat in de eerste plaats ook vooral om gegevens die gemakkelijk te verwerken zijn om zo advies te kunnen geven en minder om specifieke informatie, zoals de setting etc. (die vraag is wel overwogen)

 

"Hoe heb je de truffels tot je genomen"

Dat is dan wel weer een hele goeie vraag, ik ga kijken of die er nog snel ingebakken kan worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist gebaseerd op laatste reis ingevuld. Weet niet of die reis representatief is. 15 gr Phil Stone bracht mij in level 5, iig wat betreft verlies ego en het zijn van de bron. Met ogen open weinig visuals, das dan weer vreemd. Blijft dus lastig te zeggen. Geeft iig bepaald idee... goede topic....gr

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Heb de enquête voor al mijn trips ingevuld. :-P

Ben benieuwd naar de uitkomsten!

 

Ik ook! Er zijn al een flinke lading enquêtes ingevuld, waarvoor iedereen bedankt! We gaan aan de slag met de advies tool en vermoedelijk ook een overzicht m.b.t. de uitkomsten; welke truffels het meeste gebruikt worden, triplevels, leeftijdscategorieën etc. Daar horen jullie binnenkort meer over :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje laat misschien maar ben ook benieuwd naar volgende zaken:

Intentie van je inname.

Muziekkeuze of geen muziek.

Passiever of actievere houding (blijven liggen of er op uit)

Kan er nog wel wat bedenken.... Deze mogelijk voor wanneer er eventueel een update komt.

Goed nieuw jaar allemaal

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden