Juiste dosering voor 1ste keer LSD?


Recommended Posts

De vraag zegt waarschijnlijk al genoeg. Wat is de juiste dosering voor een de 1ste keer LSD? Mijn eerste ervaring met lsd zou ik graag mild houden dus misschien is dit handig voor jullie bij de berekening. Ik ben een jongen van 18 jaar. Ik ben 1 meter 83 en weeg ongeveer 85 kg.

Alvast bedankt, Tampanensis ðŸ™

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil hier wel aan toevoegen dat de trips heel erg kunnen verschillen, ook al neem je dezelfde dosis. Het ligt aan vele factoren, je gemoedsrust/mindset, je omgeving, etc etc.
Dus het kan zijn dat je, zoals ik toen, vrij hard ging. Maar het kan ook heel subtiel zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Ik wil hier wel aan toevoegen dat de trips heel erg kunnen verschillen, ook al neem je dezelfde dosis. Het ligt aan vele factoren, je gemoedsrust/mindset, je omgeving, etc etc.

Dus het kan zijn dat je, zoals ik toen, vrij hard ging. Maar het kan ook heel subtiel zijn.

Beste Reknak,

Ik heb ondertussen 2 ervaringen met lsd.

De eerste stond een blauw hyroglief op een zandkleurige afstand. Bij deze merkte ik met open ogen geen visuele ervaringen. Op hoeveel mics deze zaten durf ik niet te zeggen. Met gesloten ogen merkte ik wel visuele veranderingen.

De 2de ervaring waren paddstoeltjes op bedrukt op een witte achtergrond. De paddestoeltjes bevatten de kleuren blauw, wit, oranje en rood. (Vermoed dat ze afkomstig zijn van Nederland vanwege de typische veel voorkomende kleuren zoals op de Nederlandse vlag of het oranje wat zeer vaak voorkomt). Ondanks dat heb ik ze toch in een Belgische club gekocht van een Belg. De dealer zei dat ze op 180 mics zaten per zegel omdat me dit sterk leel maar toch voorzichtig wou zijn nam ik een halve zegel. Hierdoor merkte ik wol een lichte visuele ervaring op bv. Kleuren werden intenser en feller. Ook men letters werden groter en kleinder.

Nu is mij' vraag of dit wel echt zuivere lsd is omdat ik toch meer visuele verranderingen had verwacht.

Op dragon dynamite truffels heb ik harde visuele ervaringen dan op 'lsd' wat mij vrij vreemd klinkt, is dit wel mogelijk?

Alvast bedankt, Tampanensis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste Reknak,

Ik heb ondertussen 2 ervaringen met lsd.

De eerste stond een blauw hyroglief op een zandkleurige afstand. Bij deze merkte ik met open ogen geen visuele ervaringen. Op hoeveel mics deze zaten durf ik niet te zeggen. Met gesloten ogen merkte ik wel visuele veranderingen.

De 2de ervaring waren paddstoeltjes op bedrukt op een witte achtergrond. De paddestoeltjes bevatten de kleuren blauw, wit, oranje en rood. (Vermoed dat ze afkomstig zijn van Nederland vanwege de typische veel voorkomende kleuren zoals op de Nederlandse vlag of het oranje wat zeer vaak voorkomt). Ondanks dat heb ik ze toch in een Belgische club gekocht van een Belg. De dealer zei dat ze op 180 mics zaten per zegel omdat me dit sterk leel maar toch voorzichtig wou zijn nam ik een halve zegel. Hierdoor merkte ik wol een lichte visuele ervaring op bv. Kleuren werden intenser en feller. Ook men letters werden groter en kleinder.

Nu is mij' vraag of dit wel echt zuivere lsd is omdat ik toch meer visuele verranderingen had verwacht.

Op dragon dynamite truffels heb ik harde visuele ervaringen dan op 'lsd' wat mij vrij vreemd klinkt, is dit wel mogelijk?

Alvast bedankt, Tampanensis.

Heb je ze van een bepaalde site besteld waar je op een bepaalde manier op moet komen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Je kan ze laten testen bij een lab. Moet je wel een zegeltje inleveren, maar hoef je verder niks te betalen.

Je kan er ook allerlei andere dingen laten testen. Ik heb onder andere xtc laten testen, 2-CB, speed en nog een paar dingetjes

Hier de site http://www.drugs-test.nl/

Ik weet het alleen heb je in België geen testcentrum vlakbij. Eindhoven zou de dichtst bijzijnde zijn maar daar kan ik niet binnen omdat ik het van België kom.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werk zelf ook in de horeca wat het ook niet makelijk maakt om ergens binnen de uren binnen te geraken. En al helemaal niet zonder auto, de EZ drugstest ( worden vaak verkocht ik smartshops, zijn die betrouwbaar? En waar testen ze juist op, iemand ervaring? :)

In smartshops en via het internet zijn zelftesten (bijvoorbeeld EZ Test en DopeTest) te koop.

Bij deze testen gaat het om een kleurtest, gebaseerd op de Marquis-test.

Het is niet mogelijk om op basis van alleen deze test een betrouwbare uitspraak te doen over de inhoud van een pil.

De kleurreactie is niet meer dan een indicatie voor de inhoud en geeft geen enkele informatie over de hoeveelheid van een stof.

Het grote gevaar van een zelftest is dat de test een valse schijn van zekerheid kan geven.

Pillen waarin meer stoffen voorkomen, geven met een zelftest vaak verwarrende of misleidende uitkomsten.

Dit gevaar bestaat vooral bij pillen welke naast een XTC-achtige (MDMA, MDEA, MDA) een andere ongewenste stof bevatten.

Voorbeelden van dergelijke stoffen uit het verleden zijn: strychnine (rattengif) en PMA.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden