After-Trip-Diner


Recommended Posts

Beste Trippers,

Je kent het wel. Groot gedeelte van de dag bijna niets gegeten. De tijd schiet niet op. Maar dan komt het moment dat je mag gaan trippen. Met stevige trek je de truffel/paddenstoelen of iets anders met respect tot je. Dan begint de misselijkheid een beetje. Die vergeet je later als je een andere dimensie in gaat. Je eet tijdens de trip wat lekkers. Maar als de trip tot een einde is gekomen voel je toch dat je stevige trek hebt.

Nou was mijn vraag; wie heeft hier nog goede tips voor een goede maaltijd na het trippen?

Wat eten jullie na de tijd? Of eten jullie niks?

Ik heb altijd de behoefte om na de tijd wat te eten. Niet persé veel, maar een maaltijd gaat een altijd goed in.

Voorheen was het altijd pizza als after-trip-diner. Dit voelt echter ongezond nadat je net heel bewust bent van je lichaam en dus weet dat je er goed op moet passen.

Gr

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk topic! Wat ik vaak doe is het lekkers opeten wat ik specifiek voor de trip gehaald had, maar niet aan toegekomen ben omdat tijdens het trippen je niet altijd even veel zin in eten hebt en normale porties opeens monsterlijk veel lijken.

 

Vaak zijn dit dingen als chocolade of andere snacks (al het fruit dat ik haal, in mijn geval mango en ananas, eet ik tijdens de trip al op, omdat dit zo verschrikkelijk lekker is!)

 

Omdat ik vaak 's avonds trip en tijdens het trippen mezelf niet altijd vertrouw met koken, skip ik vaak avondeten op een dag dat ik trip. Vaak zit ik dan na afloop van de trip altijd heel sterk te twijfelen of ik alsnog ga koken of niet. De laatste tijd doe ik dit vaker tijdens het einde van de trip, en dit is ook fantastisch moet ik zeggen! Een klein beetje oppassen met koken, maar dan heb je meteen een volle portie om van te genieten en heb je niet zo'n trek na afloop.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker een goed topic! Vaak last gehad van een vervelend gevoel na het trippen, gewoonweg omdat je zo lang niet hebt gegeten. Vermoeid, misselijk en een beetje futloos. Tegenwoordig maak ik vaak een maaltijd klaar van tevoren zodat ik die vervolgens alleen nog in de oven hoef te zetten (of op te warmen) en dan heb je gewoon een goede avondmaaltijd. Dit helpt enorm!

 

Fruit lijkt me ook een heel goed plan! Ga ik zeker proberen volgende keer :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vermoeid, misselijk en een beetje futloos. Tegenwoordig maak ik vaak een maaltijd klaar van tevoren zodat ik die vervolgens alleen nog in de oven hoef te zetten (of op te warmen) en dan heb je gewoon een goede avondmaaltijd.

Ik trip vaak ook s'avonds. Na het trippen is het vaak al bed tijd maar slapen lukt nog niet. En met een lege maag al helemaal niet. Als ik na het trippen eet kan ik s'nachts een beetje herstellen. Ik denk dat ik volgende keer misschien lasagna ga klaar zetten. Dit is een stevige maaltijd en als je het van te voren bereid is het enige wat je hoeft te doen, de oven aanzetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden