Vragen over Dance-E (Happy Caps)


Recommended Posts

Hoi,

 

Ik heb sinds kort voor het eerst truffels gedaan met een groep vrienden (10gr Atlantis), en omdat er over een paar weken een dance feestje op de planning staat, hadden we het idee om Dance-E's te gebruiken van Happy Caps. Heeft iemand ervaring hiermee, en hoeveel pillen zou je aanraden om in te nemen? En als het niks is, wat zou dan een beter (legaal) alternatief zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey! Hier een wat ouder topic waar de Happy Caps ook voorbij komen: http://psytopia.nl/topic/368-smartshop-shit/

Persoonlijk vond ik het niks, als het om energie krijgen gaat kun je vind ik beter een paar Red Bulls en/ of dextro achteroverslaan.

Waarvoor zoek je een legaal alternatief, mdma?

Hmm okay, bedankt voor de link. Ik zoek idd een alternatief voor MDMA, wil graag iets hebben waar je lekker op kan feesten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb besloten om toch te reageren en de keus bij jou te laten ;)

 

 

Een LEGAAL alternatief voor MDMA effect =  4FA. (fluoramfetamine).

 

Het valt onder een designer drug, net als andere 'smart' drugs die bij de smartshops te koop zijn of waren (smartdrugs die eerst legaal waren worden namelijk na een tijdje illegaal gemaakt).

 

4FA is dus ook zo een stof die nu nog legaal is en ik bestel het online via een fabrikant. Als dat teveel werk is (of te duur omdat je het per gram koopt), dan kan je ook naar de smartshop gaan en vragen naar :  allegria.  Ze hebben het in verschillende kleurtjes, maar het effect is hetzelfde.

 

Succes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Reknak,

 

Zoals ik begrepen (en ervaren heb), ligt dat ook deels aan de hoeveelheid die je neemt. Hoe meer je neemt, hoe meer speed-achtig het is.

 

Zelf merk ik dat het bij een dosis tussen 100-150 (voor mij en paar andere vrienden) meer mdma achtig gevoel geeft. Maar het verschilt inderdaad per persoon en per dosis...en ja er zit idd een speed (amfetamine) effect in. Het is een mengeling tussen speed en Mdma. 

 

MDMA effect krijg je echt alleen met MDMA. Alles wat daar van afgeleid is blijft een afgeleide er van...

Link naar bericht
Deel via andere websites

De stof (althans in de vorm van Alegria) zit in een schemergebied. Het is nog niet illegaal in de vorm van de opiumwet, maar het mag niet meer verkocht worden voor orale inname. Dus je zult echt een smartshop in moeten lopen en vragen of ze ook alegria verkopen. 

 

Als ze ja zeggen dan krijg je een klein potje met de waarschuwing er op dat het niet voor consumptie is ;) 

 

Zelf koop ik het poeder gewoon legaal online via een fabrikant. Zij verkopen het namelijk niet als consumptiemiddel, maar ik slik het natuurlijk wel :) 

 

En het is nog goedkoper ook, alleen zit je dan wel meteen met een paar gram in huis....1 zo een potje alegria kostte mij vorig jaar 15 euro. Voor een tientje meer heb ik meteen 1 gram. (Dat zijn bijna 10 porties).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden