Memorabele exploitaties


Recommended Posts

Waanzinnige supermixen van heftige mega-muziek drijven loompjes rond in een eindeloze oceaan van breed gedragen klaar en helder mega-bewustzijn. Talloze soorten narcotica in monsterlijke hoeveelheden jagen hun supermoleculen met de snelheid van het veelkleurige licht door mijn uitgebreide brein. Al mijn zintuigen staan voor honderd procent open en stromen voortdurend volledig vol met alle indrukken die er maar mogelijk zijn. Geluiden en geuren en licht en gevoelens en smaken vermaken de waanzinnige vortex van bestaan waarin mijn bewustzijn zich op dit ene supermoment bevindt. Aaneenschakeling van het ene piekmoment van supergenot na het andere, elke volgende nano-seconde bevat weer een totaal universum aan niet te beschrijven indrukken en waanzinnige emoties, caleidoscopisch de vortex nog altijd en immer, draaiend en wervelend en waanzinnig sterk, hoe dit te leven, deze eindeloze denderende waterval van ervaring en moment en nu. De wereld verschuift van dimensie elke seconde, ongrijpbaar verglijdend in de stroom van de tijd, wervelende wereld van waarom en wanneer? Wanneer is het nu en de dag gaat voort, vooruit in de tijd en de wereld stroomt verder, scherven van pieken maken de wereld, ik ervaar maar en ervaar maar, dit is het summum, maar nu, nu is nòg beter. Wat is deze hemel van genot en uiterste hoogte, steeds sneller, steeds hoger en harder, steeds meer en steeds voller, steeds rijker de wereld. Waanzin van dromen en dagen van helder bewustzijn, de ziel van een demon, de geest van het licht en het hart van het beest, dit is wie ik wil zijn. Waanzinnige supermixen van heftige mega-muziek drijven loompjes rond in een eindeloze oceaan van breed gedragen klaar en helder mega-bewustzijn. Wat een waanzinnige wereld.

 

:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden