Was er sneeuw?


Recommended Posts

Was er sneeuw? Ik meende dat er sneeuw was. Ik hoorde iets van sneeuw. Ik heb ook sneeuw gezien. Geloof ik. Het 'weerbeeld', wat dat ook wezen mag, hier in het heuvelachtige zuidelijke, zou ik omschrijven als: 'sneeuw? Ja. Maar... soms. En... een beetje. Kijk, daar ligt wat. En daar verderop, nog wat. Nee, dat is geen kots. Dat is sneeuw. Wel waar. Wat? Alarmfase drie? Code geel? Jazeker, man! Het land gaat godverdomme plat, mensen gaan dood, het wordt verschrikkelijk! Ben je klaar? Ben je voorbereid? Ik zeg je: nee. Dat ben je niet. Je denkt misschien van wel, maar dat is het soort arrogantie dat je snel de kop kan kosten. Neem van mij aan: je hebt geen idee. Echt, centimeters. Centimeters sneeuw. Je gelooft je ogen niet. Hier een centimeter. Daar een centimeter. Het gaat maar door. Koude grasveldjes. Bruggetjes. Hier en daar een plattelandsweg, waar wat vlokken zijn blijven plakken aan de plaatselijke vervuiling. Er komt geen eind aan. Het is een slagveld. Het is een nachtmerrie en iedereen gaat dood. Het is... pure witte horror. Deze sneeuw... die komt recht uit de hel.

 

Zometeen nog het shownieuws.

 

:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden