donkere kant van entheogenen


Recommended Posts

Ik heb de donkere kant van entheogenen ervaren. Ik Ga niet teveel in details, wellicht later. Maar mogelijk ook niet.

15 gr atlantia, thuis. Vriendin als sitter. Voelde me niet helemaal blij maar ook niet naar. Twijfelde wel over de trip. Maar deed dat vorige keer ook en toen was het prachtig.

Meest intense en gruwelijke reis gehad. Ook mooie dingen, maar overschaduwd Door hel. Kan nog niet bevatten.

Als vriendin er niet was als sitter dan leefde ik niet meer, was ik eruit gestapt. Als zij niet even sterk was als ik had ik haar ook het ergst denkbare toegedaan. Weer bron ervaring gehad alleen daarin kwam super naar gevoel binnen. Allemaal (zelf)moord neigingen. Tegelijk was er iets (ik of bescherm engel ofzo) dat mij wilde beschermen. Dat door mij mijn vriendin instrueerde wat te doen.Leg messen en andere scherpe dingen weg. Laat me niet los. Hou me vast. Etc.

Ik ben klaar met entheogenen. Heeft me prachtige dingen laten ervaren maar dit is de moeite niet waard.

Wat ik wel geleerd en ervaren heb is dat dit leven een bewuste keuze is van mij (God, niet remko) en dat het nu niet verder nodig is om te zoeken naar verlichting, mijn waarde aard maar helemaal dit leven te leven. Daarom ben ik hier.

Geen blij report maar wellicht wel goed als waarschuwing dat het ook zo maar erg fout kan gaan,terwijl mijn set en setting ok waren. Ga binnenkort bellen met iemand die honderden truffel ervaring heeft om helder te krijgen wat dit in hemelsnaam was....

Mijn reizen stopt hier. Voor jullie het allerbeste en hopelijk mooie inzichtelijke reizen. Wees gegroet....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer om te horen Remko. :(

Maar wel begrijpelijk. Ik heb zelf een keer een heel kort voorproefje gehad van de hel en dit was afschuwelijk, pure horror. Niet dat ik (zelf)moordneigingen had, ik was tot niets meer in staat, maar het was zeer waarschijnlijk de meest afgrijselijke ervaring in mijn leven. En toch stel ik mij voor dat het nog veel erger kan. Gelukkig voor mij duurde dit slechts een paar minuten. Ik lag languit op de grond, met mijn gezicht tussen de bladeren, ergens in een bos. Onder andere omstandigheden zou ik de hallucinaties mooi noemen, maar nu leken ze boosaardig. Waren karakteristieke geometrische patronen. Het gevoel dat ik had was van puur intens verdriet en narigheid. Had ook flink last van oorverdovende suizen in mijn oren. Kon niks meer, was van alle kracht beroofd. Wilde maar één ding en dat was afgevoerd worden en het bewustzijn verliezen.

 

Niet voor niets dat Aldous Huxley in zijn boek waar hij zijn ervaringen met mescaline beschrijft 'Heaven and Hell' heeft genoemd. Als je vaak genoeg tript zul je allebei meemaken, gok ik. Ik heb, voor zover ik dat kan weten, allebei 1x meegemaakt, allebei op 15 gram Atlantis. Veelal spelen mijn trips zich op aards niveau af, maar dan vaak wel in de hogere sferen richting het eeuwige. Fijn dat je je verhaal hier weer deelt, het is goed om er bij stil te staan dat dit risico altijd aanwezig is bij het gebruik van psychedelica en dat een tripsitter zeker geen overbodige luxe is.

 

Ik hoop dat je de trip beter zult begrijpen als je iets meer tijd hebt gehad om er over te reflecteren of wanneer je met die persoon belt!

 

Als je de inspiratie vindt om de trip in meer details te beschrijven ben ik erg benieuwd, maar zo niet dan heb ik daar uiteraard alle begrip voor. Veel voorspoed in ieder geval!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank voor je reactie. Had dat verslag van jou gelezen. Mijn horror duurde denk ik anderhalf uur. Begin reis was ook niet fijn maar daarna weer volledige eenheid en tijdloosheid ervaring. Daarin of daarna begon het.

Ga dit weekend verslag sturen naar die expert en volgende week bellen. Mogelijk (poging tot) overname Door entiteit had ze aangegeven. Benieuwd. Hou jullie op de hoogte

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden