• 0

Mushmagic truffelsoorten


Psyduck

Vraag

Hoi,

Toen ik aan het zoeken was naar smartshop sites kwam ik Mushmagic tegen. Deze website verkoopt verschillende soorten truffels die alleen bij hun te koop zijn zoals de Utopia en Fantasia. Volgens sommige forums zijn dit echter verkooptrucs, en is de utopia eigenlijk gewoon de hollandia truffel, maar dan duurder. Anderen beweren dat er wel verschil is.

Is er volgens jullie wel verschil qua truffels van Mushmagic, of het echt een verkooptruc?

Link naar bericht
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Het is gewoon een verkooptruc. McSmart doet dat ook met hun Dragon's Dynamite, MushRocks, High Hawaiians etc, maar die verzinnen tenminste nog spannende namen, leuk labeltje etc. De naam Fantasia is gewoon echt het tenenkrommende toppunt.

 

Het verschil wat gebruikers waarnemen is vooral de set & setting, dat blijf je houden. Mensen gaan de ene keer keihard op Tampanensis en hebben de volgende keer een suf tripje op Atlantis, heeft weinig met de potentie te maken maar meer met het moment.

 

Snap het voordeel van zoveel namen ook niet helemaal, misschien leuk voor toeristen maar een beetje psychonaut heeft door dat je maar wat roept.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hmm ik heb nu 5 keer getript op Tampanensis en 9 keer op Atlantis, vaak afwisselend. In mijn ervaring zit er toch wel degelijk verschil tussen Tampanensis en Atlantis. Toegegeven als je er eerlijk naar kijkt lijken ze best wel op elkaar qua effecten maar er is één punt waarop er een groot verschil is en dat zijn visualisaties. Hoe hard ik ook met mijn best doe op Tampanensis, ik krijg nooit zulke intense closed eyes visuals als bij Atlantis. Ze zijn vaak wel op te roepen maar ze zijn toch minder duidelijk en meer '2D'. Bij Atlantis heb ik veel vaker dat ik het gevoel heb dat ik er echt midden in zit en zijn de visualisaties duidelijker te zien. Niet dat ik dit elke keer meemaak op Atlantis, maar toch wel in 7 of 8 van de 9 gevallen. Op Tampanensis heb ik dit hooguit 1 keer een kort moment meegemaakt. Behalve deze closed eyes visuals heb ik in dezelfde verhoudingen wisselende ervaringen gehad met vervormingen van objecten die met open ogen te zien zijn. Bij Atlantis is dit bijna een garantie (8/9?), terwijl ik dit op Tampanensis eigenlijk nooit zo sterk heb meegemaakt. Hoe het met andere soorten zit weet ik niet goed, hier heb ik onvoldoende ervaring mee.

 

Uiteraard is dit allemaal gebaseerd op mijn eigen ervaringen, misschien dat het deels ook psychologisch is, maar voor mijn gevoel zit er echt wel een duidelijk merkbaar verschil. Sommige trips minder duidelijk dan anderen, maar over het algemeen denk ik dat ik het verschil in een blinde test wel op zou kunnen merken. Misschien leuk om een keer uit te proberen, maar ik denk dat ik het voorlopig bij Atlantis houd en ik wil eigenlijk graag ook Pandora uitproberen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

In mijn ervaring zit er toch wel degelijk verschil tussen Tampanensis en Atlantis.

 

Tussen die 2 zit ook echt een verschil, doelde er meer op dat trips onderling nogal kunnen verschillen. Op basis van 1 zo'n ervaring kan iemand b.v. de "Fantasia" truffels helemaal geweldig vinden terwijl dat misschien wel gewoon Atlantis' zijn.

 

Zo te zien zijn die Padora's en Utopia trouwens gewoon Hollandia's (wat op zich ook weer een "verzonnen" soort is, maar dan net ff anders).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden