2 ouderejongeren hebben truffel-advies nodig


Recommended Posts

Hallo Psychonauten

 

2 oudere jongeren zijn razend nieuwsgierig naar magic truffels, alleen sinds de tijd (jaren 80 vorige eeuw) dat wij kaalkopjes en schotse paddo's aten en soms een aarbeien-tripje of papertrip namen of  xtc (jaren 90) is er heel veel verandert,  als ik dit forum (psytopia) goed lees.

 

Daarom graag jullie advies ????????????

Doel is om een vrolijke middag te gaan beleven

setting, thuis op de bank met een 3 uur durend concert van "the grateful death" op, met de gordijnen dicht en  de telefoon en deurbel uit.

 

We willen thee zetten, en gewenste triplevel 3 (niet hoger) meemaken

Wat voor soort en hoeveel zakjes voor 2 personen raden jullie aan ???????????

 

En mocht iemand nog andere tips voor een geslaagde middag hebben horen wij dit graag ?

 

Verder hebben wij nog een laatste vraagje, ergens op EROWID, kwamen wij de combinatie paddo/xtc tegen, om het licht en vrolijk te houden, werkt dit met truffels ook, en is dit een aanrader of juist niet ???

 

alvast bedankt

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi!

 

Ik zou voor 15 gram Psilocybe atlantis per persoon gaan, qua effecten niet al te hard, maar ook zeker niet soft, gewoon een lekkere trip zoals het hoort. Als je op basis van je ervaringen indertijd denkt dat je wat harder wilt/ kunt, dan kun je ook gaan voor de Psilocybe hollandia of een 3e pakje atlantis kopen en die samen verdelen.

 

Qua je setting, ik zou zorgen dat je naast de TV nog wat andere dingen hebt om mee bezig te kunnen gaan tijdens je trip, zodat je afleiding hebt mocht het concert niet lekker vallen of vervelen. Dat kan van alles zijn, bij mij doen glowsticks het altijd erg goed, maar eten, snoep, speelgoed-spul etc. is ook altijd leuk (zijn nog wel een paar topics over te vinden volgens mij).

 

Truffels en paddo's hebben dezelfde actieven stoffen, de trips lijken op elkaar, dus ook de combi met XTC heeft hetzelfde effect. Kan het je verder niet af- of aanraden, heb de combinatie nog nooit geprobeerd.

 

Ben sowieso erg benieuwd om te horen hoe het is verlopen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja, wat is te sterk.. Gezien je zo te lezen al wel ervaring hebt leek me de Atlantis een goede keuze. Maar het is bij twijfel inderdaad verstandiger om wat rustiger te beginnen, beter iets te zacht dan net te hard.

 

In dat geval kun je natuurlijk gaan voor een wat lichtere soort, zoals de Tampanensis, of ervoor kiezen om een lagere dosering van b.v. 10 gram Atlantis te nemen. In dat laatste geval houdt je nog wat truffels over die je naderhand bij kunt nemen als de trip lekker gaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke, hartelijk bedankt Gonzo voor je advies.

we gaan 2 zakjes atlantis bestellen, en daar 3 kopjes thee van zetten, ieder 1 kopje om mee te beginnen

en mocht het leuk zijn na 2 uur nog een half kopje de man

Laatste vraag kan dit ook met truffels bijdoseren ??? (het halve kopje thee later bedoel ik)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Ben eigenlijk nog wel benieuwt naar het tripreport

 

Atlantis is toch ook gewoon Galindoi? die namen zijn iig voor 90% fake aangezien er maar drie interessante truffel vormers zijn

Dat atlantis te sterk zou zijn is ook een hele simpele oplossing voor: Minder nemen en na een tijd kijken hoe het gaat en eventueel bijnemen. Sowieso verstandig om te doen.

Galindoi kan wel wat confronterender zijn als bv Tampanensis

 

Ik raad daarom vaak voor een eerste keer toch Tampanensis aan, Alleen het probleem met truffels is ook dat de soort naam niet alles over de sterkte zegt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden