Beste vriendins voor de eerste keer


Recommended Posts

Wie: Ik/M, mijn man W en mijn twee beste vriendinnen L en H

Waar: appartement.

Wat: high hawaiians 66 gram, 16,5 gram p.p.

Wanneer: vrijdag 19 februari 2016

Hoi hoi dit word mijn tweede trip report, hoop dat jullie hem leuk vinden.

Na gepuzzel hadden wij eindelijk een datum, uiteindelijk kon deze niet door gaan omdat L ziek van van carnaval en hadden we het verplaatst naar de 19de.

L kwam om 19:00 aan op het station van haar werk, W en ik ging haar ophalen en moeste nog wachten op H maar die kwam pas om 20:30 aan op het station.

Dus we gingen maar met ons drietjes boodschappen doen voor 's avonds.

Pizza, dextro, ships, snoepjes, sushi, en bitterballen.

Na een half uur stonden we weer buiten en moesten we uit wachten. Eerst nog wat sushi in de auto gegeten

We besloten maar om naar vibrators te gaan kijken in de media markt, maar die hadden ze niet meer.

Het was bijna 20:30 en gingen terug richten station.

H kwam aan en vertrokken richting het appartement dat nog 35 min rijden was.

21:30 waren we boven en had ik nog gedoucht.

De truffel thee staat te trekken en wachten tot 22:00

Lekker de slaapbank uitgeklapt en het matras op de grond gelegd.

22:00 namen we onze thee en gingen we afwachten.

22:15 al snel begonnen dingen te veranderen.

Ik zag een rode en groene gloed om iedereen heen.

W zag mij helemaal blauw en H lag alleen maar om zich heen te kijken

L ging roken en raakte een beetje in paniek (dit was haar eerste keer).

Ik ging bij haar staan om haar gerust te stellen.

L had het gevoel dat ze zichzelf zag staan en niet meer in haar lichaam zat. Dit ging gelukkig al snel over.

Alle gesprekken die we voerde ging helemaal nergens over en er kwam bijna geen zinnig woord uit iemand.

L kwam er achter dat ze haar kunt sigaretten in de auto had laten liggen en ik besloot om samen met haar op avontuur te gaan.

00:00 na 20 waren we eindelijk naar de wc geweest en hadden we onze schoenen aan. Ondertussen had W de oven aan gezet.

We moesten 4 trappen naar beneden en dat was een hele klus.

Ik verkeek me de hele tijd op de treden en viel bijna de hele tijd, dit was wel lachen.

Eindelijk waren L en ik buiten, ons avontuur begon.

Raar genoeg ging er bij mij een knop om en voelde ik me vrij nuchter. L had het gevoel alsof ze in een game mee speelde.

We kwamen aan bij de garage poort en het was een hele klus om de sleutel in het gat te krijgen.

L pakte haar sigaretten en gingen weer terug.

Ik was zo in gedachten wat we binnen een minuut boven waren en niet door hadden dat we trap hadden gelopen.

H en W waren verbaast de we zo snel terug waren (7min).

De pizza's waren klaar en mijn bitterballen ook.

Alleen die waren mislukt :(

Dus ik ging maar genieten va de ships.

00:30. Onze 2de portie thee was klaar en namen die.

01:00 we merkte dat de thee niet aansloeg en dag de truffels aan het uit werken waren.

W ging zijn laptop klaar zetten en we gingen samen WALL-E kijken.

Na de film was alles uitgewerkt en ging we slapen.

W en ik hadden onze matrasse terug gelegd op de slaap kamer zodat we lekker met ons tweeën konden zijn.

Zijn aanraking waren heel fijn en we alles voelde aan alsof hij mij voor de eerste keer aanraakte.

We hebben die avond de best seks in tijden gehad.

Dat was onze avond. Er is heel weinig gebeurd die avond en hebben heel veel gelegen en heel heel heel veel gelachen om elkaar en heel veel gegeten.

Maar we vonden het jammer dat de trip zo snel over was.

We hadden hoge verwachtingen van de high hawaiians omdat ze veel visuals zouden geven maar dat viel heel erg tegen.

Ik raad ze niet aan als je visuals wilt

Veel lees plezier x

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Marjory1995!

Grappig report :)

Ik denk dat de (lengte vd) trip niet dat was wat je verwachtte (sowieso verwachtingen he..) ivm het nemen van een '2e portie thee om 00:30'. Een 2e of restdosis nemen zorgt er meer voor dat de trip verlengd wordt dan dat er 2e grote piek komt.

Voor die full experience next time toch die 16,5 gram in 1x jatoch. Maar wel goed voor L haar eerste keer dat ze de helft nam :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden