• 0

Ayahuasca + N,N-DMT roken


dmt-intellect
Go to solution Solved by Gonzo,

Vraag

Hallo iedereen,

 

Ik wil graag een keer N,N-DMT roken op het moment mijn Ayahuascatrip ongeveer op zijn hoogtepunt zit; dit om te kijken of ik in een nog hogere dimensie kan komen dan louter met Ayahuasca, welke me ontzettend veel voordelen heeft opgeleverd. Echter heb ik nog geen ervaring met DMT. 

 

Mijn vraag is: kan deze combinatie gevaarlijk zijn? 

 

Peace!

Link naar bericht
Deel via andere websites

5 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Solution

De combi lijkt me lichamelijk iig niet gevaarlijk, ayahuasca is normaal gesproken ook dmt, maar dan voor oraal gebruik. Dus in feite gewoon dmt + dmt. Hoe hard je er van gaat vraag ik me ook af 😋

Voordeel van dmt roken is dat je er binnen een minuutje of 10 weer vanaf bent, dus gaat het niet lekker dan is het vrij makkelijk uit te zitten.

Ben heel erg benieuwd hoe het was, mocht je het gaan proberen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hey Gonzo,

 

Bedankt voor je snelle antwoord.

Het blijkt dat DMT roken zo heftig is dat je vaak achteraf nauwelijks kunt verklaren wat je is overkomen, alhoewel ik dat met Ayahuasca grotendeels ook al had. Desondanks heb ik met Ayahuasca enorm veel wijsheid opgedaan en kon ik bepaalde zaken logischer verklaren die volgens mij met het menselijk intellect normaliter niet te verklaren zijn. Om zo'n trip van DMT roken toch enigszins te kunnen bevatten, leek het me een goed idee om dat dus tijdens een Ayahuasca sessie te doen. Lijkt je dat logisch?

Als het eenmaal zover is dan ga ik het zeker laten weten. Echter lijkt het erop dat ik de N,N-DMT en de Ayahuasca beiden zelf ga moeten prepareren, aangezien er weinig instanties zijn die deze combinatie aanbieden. Voor zover ik weet geen enkele. En doorgaans hebben dealers deze producten ook niet, en buitenom dat wil ik dit spul niet bij een dealer halen. Hiermee wil ik zeggen, het kan nog wel even duren aangezien ik mezelf graag inlees voordat ik de chemicus ga uithangen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Om zo'n trip van DMT roken toch enigszins te kunnen bevatten, leek het me een goed idee om dat dus tijdens een Ayahuasca sessie te doen. Lijkt je dat logisch?

 

Ik weet niet of het gaat helpen om de DMT trip te bevatten, grote kans dat het nog verwarrender wordt, maar er is maar 1 manier om daar achter te komen  :D

 

Zou het roken iig wel een keer op zichzelf doen, zonder ayahuasca, weet je meteen hoe sterk je DMT is, zeker als je het zelf gaat extraheren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden