• 0

Mother Finest of Hollandia.


marjory1995

Vraag

Hoi hoi.

Heeft er iemand misschien ervaring gehad met mother finest of Hollandia?

Zo ja dan heb ik nog wat vraagje.

Hoeveel heb je genomen?

Hoeveelste trip was dit?

Hoe heb je het ervaren?

Mijn man en ik willen graag eens wat meer zien en willen ons zelf een beetje kwijt raken in de trip.

Alvast heel erg bedankt ðŸ„

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik heb zelf geen ervaring met deze sterkte van truffels maar bij mushmagic zijn er ook nog de utopia's, die zouden blijlnaar nog zwaarder zijn dan de Hollandia, alleen kan ik je helaas nog niet verder helpen. Zo veel ervaring heb ik nog niet.

Nu wel even een vraag waar de andere forum leden of u me mee kan helpen. Ik ben binnenkort van zin om mijn 3de trip te doen maar weet niet zo goed welke ik zou nemen. Ik twijfel heel hard tussen 3 soorten truffels met als name de volgende: purple rain (freshbox collectie), mushrocks (psilocybetruffels.com/MeSmart collectie) of de pandora truffels (mushmagic collectie). Mijn 1ste ervaring was +- 10 gram tampanensis (MeSmart collectie), mijn 2de ervaring was 10 gram atlantis (mushmagic collectie).

Wat ik vooral op zoek ben in mijn volgende trip is veel sterke visuele hallicunaties.

Alvast bedankt, tampanensis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hey.. Wat heb je tot nu toe gebruikt, qua truffelsoorten?

 

Als ik trip gebruik ik meestal 15 gram Hollandia. Wat mij betreft meestal diep genoeg zonder dat je de controle totaal verliest (vooral fijn als je in gezelschap tript, nog dieper en je zit alleen maar in je hoofd, minder gezellig).

 

Geen ervaring met Mothers Finest, ik krijg altijd een beetje jeuk als een leverancier me blijkbaar niet durft te vertellen wat voor soort truffels het eigenlijk zijn, vooral McSmart en FreshBox hebben daar last van.

 

Nu wel even een vraag waar de andere forum leden of u me mee kan helpen.

 

Ik zou richting de 15 gram Atlantis gaan, of iets vergelijkbaars.

 

Maar de setting maakt ook veel uit qua beleving van je trip. Wil je meer de filosofische "in je hoofd" kant op, zorg dan voor een rustige omgeving, veel visueel stimulerende dingen om je heen (gekleurde lampen, glowsticks, patroontjes/ texturen op de muur en vloer of b.v. buiten) helpt weer voor meer visuele hallucinaties.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hey.. Wat heb je tot nu toe gebruikt, qua truffelsoorten?

Als ik trip gebruik ik meestal 15 gram Hollandia. Wat mij betreft meestal diep genoeg zonder dat je de controle totaal verliest (vooral fijn als je in gezelschap tript, nog dieper en je zit alleen maar in je hoofd, minder gezellig).

Geen ervaring met Mothers Finest, ik krijg altijd een beetje jeuk als een leverancier me blijkbaar niet durft te vertellen wat voor soort truffels het eigenlijk zijn, vooral McSmart en FreshBox hebben daar last van.

Ik zou richting de 15 gram Atlantis gaan, of iets vergelijkbaars.

Maar de setting maakt ook veel uit qua beleving van je trip. Wil je meer de filosofische "in je hoofd" kant op, zorg dan voor een rustige omgeving, veel visueel stimulerende dingen om je heen (gekleurde lampen, glowsticks, patroontjes/ texturen op de muur en vloer of b.v. buiten) helpt weer voor meer visuele hallucinaties.

Ik heb 2 keer fruits of Utopia 15 gram maar in 2en gedeeld.

High hawaiians 16,5 gram maar ook weer in 2 delen.

En een paar keer space shuttles, laatste keer 15 gram in een keer.

We willen gewoon mooie visuals, maar wel wat meer dan patroontjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden