360 gram Pandora Truffles


Recommended Posts

Beste Psychonauten,

 

Ik ben een 29 jarige vent die een voorraadje truffles heeft. Heb ze in een growkit, dus ze zijn lang houdbaar. Ik wil experimenteren met hoge dosis. Ik begin met met een 15 gram dosis beginnen, dan enkele weken later een grotere dosis. En dan steeds iets groter proberen de volgende keer.

 

Wat voor stappen zouden jullie aanraden. Gewoon een beetje op gevoel doen, of echt per gram gaan ong? Ik durf niet goed in te schatten of de heftigheid cummulatief opbouwt bij het vergroten van de dosis.

 

Wat zijn jullie ideeen hierover, en wat zouden jullie als een maximale dosis aanhouden voor jullie zelf?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pandora's heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik zou het opbouwen in stapjes van 3 gram ofzo. Al heb je dan nog steeds het dingetje dat trips soms gewoon harder of zachter kunnen gaan naargelang je set, setting etc. Dus handig om dat een beetje hetzelfde te houden.

Met stapjes van 3 gram heb je na 6 "rondjes" een dubbele dosis, er met de natte vinger vanuit gaande dat Pandora's tussen Atlantis en Hollandia inzitten heb je met 30 gram een vrij dikke trip.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de sprong in het diepe genomen en gisteren vanaf 17.00 tot ong 5.00 mogen trippen. Ik heb iets meer dan 30 gram genuttigd verspreid in doseringen van 10 gram. Heb in 10 gram per uur gegeten en het ging allemaal erg goed. Helaas nog steeds geen visuals mogen ervaren dmv truffels, maar wel een hele diepe filosofische trip gehad.

 

Werd vandaag topfit wakker, alleen een beetje last van m'n maag en een zeer actieve stoelgang om het maar even zo te zeggen :P

 

Na meerdere verschillende truffels te hebben geprobeerd moet ik toch tot de conclusie komen dat ik niet verwacht nog visuals te gaan ervaren op truffels. Ik ga over een maandje of 2 maar eens experimenteren met LSD.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ja ja mensen, gisteren een krappe 40 gram genomen. (39.3 gram was alles wat ik over had van de eerste oogst)

 

Ik kan jullie met rust zeggen dat ik ver heen ben gegaan. Zal hier maar gelijk een soort report tikken, gewoon voor de lol.

 

14.00 - Werd wakker na een ruime 9 uur slaap. Truffels afgewogen en een hasj blowtje gedraaid.

14.30 - Truffles naar binnen gewerkt, alles stukje bij beetje tot een papje gekauwd en toen doorgeslikt.

15.30 - Voel nog absoluut niets, ietwat ontspannen van het blowtje maar verder niets.

16.15 - Draai 2e blowtje en merk dat mijn longen lang niet zo gevoelig meer zijn. Normaal moet ik altijd hoesten bij diepe inhalering en forse hoeveelheden rook. Dit was compleet weg, ik had de hele joint met gemak in 3 hijsen op kunnen roken.

17.00 - Voel nog steeds niet heel veel behalve een toenemende body high, ik besluit wat te gaan studeren voor mijn werk. Na ong 15 a 20 minuten merk ik dat de tekst die ik lees lichtelijk begint te golven.

17.30 - Ik had verwacht nu al aan mijn top te zitten maar besef me dat ik nu pas in de come up zit. Ik besluit de deur uit te gaan voor een lichte versnapering en wat frisse lucht.

 

Dit is zo'n beetje waar het los gaat ...

 

Het is voor mij zo'n 8 minuten lopen naar de kebab boer. Op het moment dat ik daar aankom heb ik moeite om mijn lach niet in te houden als ik me besef hoe lelijk de vent is die me helpt. Ik bestel een turkse pizza en werk die rustig naar binnen met een watertje. Ik zit buiten op hun terrasje en de hele straat vervormt van 10 meter lang, tot aan het einde van mijn horizon. Het leek een beetje alsof de straat uitgerekt werd als een stuk kauwgom oid. Zodra ik mijn eten ophad wilde ik dat wel eens verder onderzoeken. Nadat ik het einde van de straat bereikt had kwam ik wat wegwerkers tegen die het kruispunt opnieuw aan het asfalteren waren. Het feit dat deze mannen rond 6 uur nog aan het werk waren irriteerde mij mateloos, en heb een minuut of wat staan toekijken terwijl ik nadacht over hoe ontzettend kut ik dat baantje zou vinden. 

 

Ik besluit een stukje te gaan lopen over een boulevard achtige straat. Ik ben op dit moment alle besef van tijd kwijt en wil ook vooral niet vragen hoe laat het is, omdat ik het gevoel van het niet weten erg rustgevend vind. Ik ga zitten op een bankje in het haventje en zie de boten op compleet stil water deinzen alsof ze op open zee liggen in de volle storm. Op dat moment vol ik dat ik enorm moet pissen en loop ik richting de McDonalds aan de andere kant van de straat. Ik was niet in staat om de kassa's te vinden, (ik wil altijd wat kopen als ik ergens ga pissen) en besluit dus maar om zonder te betalen naar de WC te gaan. Op de boven verdieping van een redelijk kleine McDonalds raak ik vervolgens verdwaald in een soort van hoek waar een ballenbak is weg gewerkt met wat speeltuig voor de kinderen. Alles zag er enorm futuristisch uit en hoewel ik tientallen keren in die McDonalds geweest ben kan ik me van deze ruimte totaal niets herinneren. Letterlijk nog nooit eerder gezien. (zal later deze week terug gaan om te zien of het een hallucinatie was of niet) ,, Uiteindelijk vind ik de toiletten en ga ik verder op pad.

 

Ik besluit een ruim rondje te lopen waardoor ik verwacht om ong 1,5 a 2 uur later thuis te zijn, De dingen die ik gezien heb en de verschillende gevoelens en gedachten die de revu allemaal passeerde waren, werkelijk waar onbeschrijfelijk. Visuals bleven aanhouden tot het moment dat ik ging slapen. Het meeste wat ik zag was zo mooi dat zelfs het woord prachtig als belediging voelt, andere dingen leken zwaar misvormd of opvallend lelijk. Alles was echter even interessant en vooral grappig. 

 

Ik heb mbv het tor netwerk een goed aangeschreven bron voor LSD gevonden. Ik verwacht dat mijn eerste bestelling rond de 21e aan zal komen. Ik kan persoonlijk niet wachten :D 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks Thoralf! 

 

Ik ben momenteel bezig met een tolerance break, omdat ik mijn eerste LSD ervaring niet wil comprimeren door teveel op truffels te hebben getript. 

 

Ik verwacht nog ong zo'n 180/200 gram verse truffels te kunnen oogsten, en ik ben momenteel in nog in afwachting van 2x180ug LSD en 10x220ug LSD. Deze zullen waarschijnlijk as maandag via de post binnen komen. Ik moet nog even een geschikte tripsitter bedenken, en bekijken wanneer ik de tijd heb voor een LSD avontuur. Maar mijn volgende trip report zal niet lang uitblijven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Een aantal dagen voor het eerst geexperimenteerd met LSD. Begonnen met 3 blotters van 220ug, aangezien ik nu al wel wat ervaring heb met hoge doseringen truffels. Het was in een woord fantastisch. De body high is zeer vergelijkbaar met die van truffels, de visuals zijn echter van een compleet andere wereld. Daarbij had ik veel minder last van oprispingen in mijn maag en duurde de trip ongeveer 2x zo lang. 

 

Ik zou iedereen willen adviseren om LSD te proberen als je meer visuals wil ervaren. Als je een filosofische trip wil beleven denk ik dat het weinig uitmaakt of je LSD of psylocibin gebruikt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Bedankt voor je documentatie. Leest lekker weg. Je bent dus in korte tijd gepromoveerd van truffels naar LSD. Klinkt ambitieus, alleen vraagje,de source waarvan je het besteld hebt, is dat betrouwbaar in zoverre, LSD kan tegenwoordig ook heel goed nagebootst worden, in de vorm van research chemicals, dat dan als LSD verkocht of aangeboden wordt. Ikzelf heb ook eens contact gehad met een, volgens de site,  hoog gekwalificeerde leverancier en producent  uit Oost Europa van LSD, dat ook blotters verkocht van 70 microgram per sheet. Bij nader inzien heb ik het toch op het laatste moment maar afgeblazen, want in hoeverre het betrouwbaar is, en discreet verzonden wordt, is maar de vraag. Er staan veel Silkroad en darkwebsites op google. Maar welke de juiste is, blijft natuurlijk altijd de vraag, tenzij je goede connecties heb in de psychonautenwereld. Tegenwoordig is hoogwaardige LSD schaars te krijgen volgens vele internationale sites. Wat voor soort blotters waren het trouwens? Zo te horen van je klinkt het wel als een zeer geslaagde trip. Wat voor soort visuals heb je ervaren in tegenstelling tot truffels?

 

Ik heb namelijk zelf ook redelijk wat ervaring met de Hollandia truffels van deze site, ook geexperimenteerd tot 45 gram plus lemontek, Ben ook wel aan een nieuwe uitdaging toe, en ik ben zelf ook erg geinteresseerd in LSD en veel over gelezen. Groetjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je documentatie. Leest lekker weg. Je bent dus in korte tijd gepromoveerd van truffels naar LSD. Klinkt ambitieus, alleen vraagje,de source waarvan je het besteld hebt, is dat betrouwbaar in zoverre, LSD kan tegenwoordig ook heel goed nagebootst worden, in de vorm van research chemicals, dat dan als LSD verkocht of aangeboden wordt. Ikzelf heb ook eens contact gehad met een, volgens de site,  hoog gekwalificeerde leverancier en producent  uit Oost Europa van LSD, dat ook blotters verkocht van 70 microgram per sheet. Bij nader inzien heb ik het toch op het laatste moment maar afgeblazen, want in hoeverre het betrouwbaar is, en discreet verzonden wordt, is maar de vraag. Er staan veel Silkroad en darkwebsites op google. Maar welke de juiste is, blijft natuurlijk altijd de vraag, tenzij je goede connecties heb in de psychonautenwereld. Tegenwoordig is hoogwaardige LSD schaars te krijgen volgens vele internationale sites. Wat voor soort blotters waren het trouwens? Zo te horen van je klinkt het wel als een zeer geslaagde trip. Wat voor soort visuals heb je ervaren in tegenstelling tot truffels?

 

Ik heb namelijk zelf ook redelijk wat ervaring met de Hollandia truffels van deze site, ook geexperimenteerd tot 45 gram plus lemontek, Ben ook wel aan een nieuwe uitdaging toe, en ik ben zelf ook erg geinteresseerd in LSD en veel over gelezen. Groetjes.

 

Mee eens, je moet oppassen met wat je koopt. Er is namelijk een kans dat er geen LSD op je zegeltje zit, maar 25i-nbome.

Dit stofje is stukken goedkoper, maar er kan dan ook veel meer op het zegeltje zitten, met mogelijk dodelijk gevolg.

Laat daarom altijd je zegels testen bij één van de testlabs in Nederland. Dit is anoniem en gratis. Je levert een zegeltje in en krijgt binnen een week of twee het resultaat. Deze testlabs kan je ook gebruiken voor andere party- en /of tripdrugs, zoals XTC en 2-CB. linkje: http://www.drugs-test.nl/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden