Een trip apart [22 gram high hawaiians]


Recommended Posts

Setting:

Wie: ik alleen

Waar: thuis bij mijn moeder

Wanneer: 's avonds toen ze al sliep (rond 23:30 uur op 23-05-2016)

Hoeveel trips al gemaakt: 2

"1: 10 gram tampanensis

2: 10 gram atlantis"

Afgelopen avond heb ik me nog eens aan de truffels gewaagd. Ik stond op en had de gedachten: 'vandaag is het perfecte moment om nog eens een trip te maken.'. Ik was namelijk die dag en en de dag nadien vrij. Perfect om uit te trippen. Ik ben dan rond de namiddag vertrokken naar Eindhoven met twee vrienden van me. Eenmaal in Eindhoven aangekomen ben ik eerst één grammetje hasj gaan kopen in de Casablance. Dat was ondertussen ook al even geleden dat ik nog eens een jointje heb kunnen roken. Eenmaal de Casablance buiten gegaan hebben we onze tocht verder gezet naar de nieuwe smartshop in Eindhoven, 'The house of Smart'.

Deze smartshop bevind zich op de Willemstraat 29 te Eindhoven. Een zeer mooie smartshop met leuke producten en vooral heel vriendelijke personeel wat mij zeker de meerwaarden geeft om hier mijn materiaal te halen. Eenmaal binnen was ik aan het denken welke truffels ik zou nemen. Ik had namelijk zin in een sterkere trip op visueel vlak als de vorige keer. Na even denken had ik gekozen voor de high hawaiians. Op de beoordeling op een schaal van 5 scoorde deze zeer hoog en zo ook op visueel vlak. Eenmaal gekozen de truffels gekocht, nog een koffie gedronken in het centrum en terug naar huis vertrokken.

Eenmaal ik thuis aankwam was het wachten tot het avond was. Rond 23:30 uur had ik mijn truffelthee klaar gemaakt. Ik heb de volledige portie verwerkt in de thee. Ik wou niet te hard opvallen door meermaals de waterkoker midden ik de nacht aan te zetten. Eenmaal boven op mijn kamer aangekomen heb ik de thee nog laten trekken tot 23:50 uur. Rond dat tijdstip ben ik begonnen aan mijn thee. Ik had de mok opgedronken. Toen begon het viesste gedeelte. De truffels nog op eten en fijn knabbelen. Dit vind ik verschrikkelijk aan het nemen van truffels. De vieze smaak die vrij komt bij het fijn bijten van truffels. Eenmaal ik 2/3 van de kom had opgegeten besloot ik om de rest het volgende uur nog op te werken.

Na 20 minuten begon het misselijk gevoel in mijn buik en de tintelingen die ik voelde in mijn handen, benen en voeten. Nog eens 20 minuten later begonnen de effecten op te treden. De kleuren werden feller en de muziek intenser. Na vrolijk aan men trip te beginnen kwam het heerlijke gevoel. De gordijnen begonnen te 'ademen'. Ik keek langdurig naar mijn poster van Reggae Geel. De namen van de artiesten begonnen te vergroten en te verkleinen. Ze begonnen ook in allerlei bewegingen op te gaan. Hierdoor kon ik niet meer lezen wat er stond. Ik zag gewoon verschillende letters door emkaar bewegen. Ook het logo van Reggae Geel maakte verschillende ronddraaiende bewegingen. Maar dan met een 3D effect zoals bij de pokémon flippo's van heel lang geleden.

Na zeer lang na de poster te hebben gekeken begonnen de echte mindfucks. Ik had helemaal geen besef meer van tijd en ruimte met momenten wat ik anders wel vrij goed in de hand had. Dit kwam misschien door mijn zeer korte muzieklijst voor tijdens het trippen. Vele nummer hebben zich meermaals herhaald die avond. Vooral ook het beseffen van wanneer ik de truffels nog had genomen was voor mij een raadsel. Ik had ook het gevoel dat er een kader rondom mijn gezichtsveld zat. Ik zag precies en oranje kader af en toe alsof ik plots 4 uur verder was terwijl het in werkelijkheid mss 5 minuten ofso was. Een echt tijdreis gevoel creëerde dit.

Omstreeks 03:00 uur ben ik dan gaan liggen en was ik aan het genieten van de Closed Eyes Visuals. Allerlij felle kleuren die doorheen een zwarte achtergrond begonnen te bewegen. Het was prachtig, maar heftig. Op dat momenten begon de trip ook voort geleidelijk aan af te zwakken. Toen besefte ik dat ik echt tijd ga nodig hebben om deze trip te verwerken. Dit was toch een heftigere ervaring voor me dan ik had gedacht.

Om hoelaat ik toen juist in slaap ben gevallen kan ik niet zeggen. Wel weet ik dat direct toen ik wakker werd ik terug moest denken over de hevige ervaring van de afgelopen nacht.

Toch heb ik ondanks het nog geen 24 uur geleden is geweest al enkele dingen geleerd en dat zal het volgende zijn:

â–¶ alleen trippen is niet zo aangenaam in een vrij donkere kamer

â–¶ er horen veel felle kleuren en leuke lichten & accessoires bij een trip

â–¶ en langere muzieklijst is echt een aanrader voor tijdens een trip

Tot zover dus mijn 3de tripervaring met truffels. Voor de geen die me nog met 2 dingen willen helpen. Hebben jullie musschien nog goeie goa/darkpsy/forest/hi-tech? Zouden jullie me deze dan willen door sturen zodat ik zeker genoeg verschillende muziek heb voor de ganse trip. En 2, hebben jullie misschien een goede aanrader van truffels die ik de volgende keer zou kunnen nemen? Ik vond mijn ervaring met atlantis tot nu toe de fijnste maar het zou net nog iets meer mogen zijn.

Alvast bedankt, tampanensis 👽

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo.

Als wij thee trekken van de truffels eten wij nooit de truffels op.

Waarom zou je anders thee trekken en dan alsnog de truffels op eten?

As je thee trekt van blaadjes eet je die toch ook niet op?

Ik zou de volgende keer gewoon alleen het thee water op drinken!

Groetjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@marjory1995

Ik zet eerst thee van mijn truffels omdat zo de meeste smaak in de thee zit die ik dan kan maskeren door een theezkje toe te voegen. Daarna eet ik altijd speciaal de truffels nog op zodat ik zeker alle psilocybine heb ingenomen. Ik zou liever geen werkzame stof weg smijten. Er zullen altijd nog restanten psilocybine in de truffel blijven en die wil ik ook mee innemen.

Groetjes Tampanensis

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Hoi kwa muziek trip ik graag op trance.

Probeer eens de app real trance.

En dan The future sound of egypte vol3 cd 1 en 2.

Om perfect te trippen met muziek zou ik oordopjes of een hoofdtelefoon gebruiken je wordt dan niet afgeleid door andere geluiden. Als je alleen tript het beste in een fel belichte ruimte.

Tip voor het trippen geef jezelf helmaal over aan de truffel!

Probeer eens muschrocks. Ik krijg door deze goede closed eye visuals. Neem 1 hele portie en kauwen maar dat werkt het beste en wegdrinken met water geen suiker houdende dranken.

En om echt goed te trippen een ' lemon tek'!!!!!!

Maar voordat je dat doet probeer eerst of je jezelf in de volgende trip kunt sturen.

En vooral moet je goed uitgerust zijn.

Voor meer info over de 'lemon tek' google.

De 'lemon tek' heb ik overigens gedaan met 3/4 portie mushrocks in de citroensap (lemon tek) tijdens het weken van die portie 1 1/4 portie gewoon wegkauwen. Het inweken moet 20 min. Tot 30 min. Duren. Als je de lemon tek opdrinkt met natuurlijk de truffels ,water erna, beginnen de gekauwde trufels langzaam tewerken even

Later klapt de lemon tek erin en je bent weg van deze wereld!!!!!!!!!!!!!

Probeer alleen de lemon tek als je je trip kunt sturen want hij komt echt aan als een bom.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden