dmtaddict 0 Bericht rapporteren Geplaatst 7 juni 2016 Goededag allemaal. Ik kan mijn truffels niet in de koelkast bewaren vanwege ouders. Maar wij hebben boven wel een vriezertje staan waar niemand ooit in kijkt. Kan ik het daar een nachtje in bewaren of is dat de koel? Groetjeeeeeeees Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
0 Gonzo 29 Bericht rapporteren Geplaatst 8 juni 2016 Invriezen is meestal niet zo'n goed idee. Als je ze maar 1 nacht hoeft te bewaren dan hoeven de truffels niet perse gekoeld te zijn, dat overleven ze wel. Een paar dagen trouwens ook wel. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
0 reknak 1 Bericht rapporteren Geplaatst 8 juni 2016 En als je ze langer wilt bewaren zonder ze te koelen, kan je ze drogen. Er zijn een aantal topics op dit forum hoe je dat efficiënt kan doen. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Goededag allemaal.
Ik kan mijn truffels niet in de koelkast bewaren vanwege ouders. Maar wij hebben boven wel een vriezertje staan waar niemand ooit in kijkt. Kan ik het daar een nachtje in bewaren of is dat de koel?
Groetjeeeeeeees
Deel dit bericht
Link naar bericht
Deel via andere websites