1ste keer truffels ( Psilocybe Hollandia - Dutch Giants )


Recommended Posts

Nou hierbij mijn ervaring van de 1ste x gebruik van truffels,

 

Gebruikt: Psilocybe Hollandia
gram:       15 gram
waar:        Thuis in de woon woonkamer, Kaarjes en muziek aan, in me eentje  8-) 
aantal x:   1ste x gebruik van truffels

 

 

 

 

zullen we maar beginnen, Het begon door een maat van mij die wel eens truffels heeft gehad. Ik was hier best wel nieuwsgierig na. Dus heb ik besloten om ook maar te bestellen. Natuurlijk ken ik mezelf en moet ik direct de krachtigste hebben zo ong!. Heb hem gevraagd of ik 15 gram kon nemen, Hij zei ja dat kan wel als je je relaxed voelt en goed in je vel zit dan komt het wel goed!!. Ok prima dan doen we dat. Ben dus rond 16:45 begonnen met het eten van de truffels ( rauw ) even wegspoelen met energy drink!!. Na ong 10 minuten begon ik heel scherp te zien. Zag elk vlekje en stofje of vuil overal!! Super Weird haha. Toen ik weer 10 a 15 min verder was begon alles groot,klein,dik,smal te worden. Alles vervormde. Vond het echt grappig dus ging achter de pc met mensen praten. alleen typen wou niet echt meer want me toetsenbord ging ook klein groot small en breed whah! Toen bedacht ik mij van,, hey ik heb een action cam waarom film ik alles niet,,, Dus begon ik te filmen ( voelde me net een vlogger )  Een goed uurtje verder werden alle kleuren super mooi. was super vrolijk daardoor. Maar ik moest nog wat dingen doen. Zoals een taart uit de koelkast halen en ff afdekken met folie. Dus ik pak mijn taart uit de koelkast en wil de folie erop doen!! oh kut het folie is te smal dus moet 2 stukken folie hebben! En toen was 1 stuk ineens groot genoeg haha! toen lag ik in een deuk natuurlijk. Vervolgens deed ik de hond naar buiten en had de deur dus open. Toen kon ik ineens niet meer hard praten want stel je voor dat de buren je horen praten en lachen in je eentje!! dus hup deur weer dicht en toen kon ik weer hard praten. Ik ben toen maar gaan Douchen, Wat was dit heerlijk. ( ik heb een stort douche ) en het water was gewoon een mist echt super mooi. en dan keek ik naar mijn benen stond het water gewoon stil en soms was het alsof ik in slomotion leefde,, had zoveeel plezier.. Gegeven moment ben ik op de grond gaan liggen in de douche en de grond voelde als een ijsbaan kon er heerlijk over glijven ( ja weird ).Toen keek ik even maar mij zaakje en die vond ik wel klein!! ik Dacht kom op jongen je bent groot en sterk! maar hij wou niet. Toen heb ik dus mijn vrouw haar Roze vibo erbij gepakt en toen wou die wel groot en sterk worden.  alsof het zijn eigen leven had en wilde bewijzen tegenover de roze dildo haha!!! Toen was ik klaar met douchen. Had toen het gevoel alsof ik alles kon zijn wat ik wou. Alleen kon ik geen keuze maken wie. Tot ik uiteindelijk dacht dat ik Gollum van LoTR was! klonk net zo als hem haha!!.  Toen ik klaar was met douchen ben ik bij de raam boven gaan staan en kijken of de buren mij niet zagen!! oh en dit was zo spanned haha. alsof je kattenkwaad uithaalt! toen weer naar beneden gegaan. muziek weer aan en ging helemaal in het muziek op. me lichaam vloeide er gewoon in mee. Ik was 1 met de muziek echt heerlijk. zo wil ik me altijd wel voelen als ik uit ga  8-) . En toen werd het minder leuk. Stond me pa ineens voor de raam te kloppen ( onverwachts langs gekomen ) Gelukkig had ik alles dicht en heeft hij mij niet gezien. Maar oh wat voelde ik me kut! Snel naar boven gerend want ik was in paniek dat ie mij had gezien! begon te zweten en trillen en ging me verstoppen op mijn kamer. En hierdoor ben ik dus in een bad trip gekomen.


Bad Trip

Dus ik begon in een bad trip te raken! hoorde het geklop van mijn vader op de raam. En oh dat duurde zo lang, Want ja je hebt geen tijd besef meer. Totdat hij met de motor weg was was ik opgelucht. alleen zat ik nog steeds in de bad trip! ik wist niet meer wie ik was waar ik was en of ik uberhaupt nog leefde of niet! ik bestond gewoon niet. Ik kreeg de meest rare gedachten zoals,, als ik straks weer nuchter ben lig ik dan in het ziekenhuis, of heb ik mezelf opgehongen of van de trap gegooid. Ging allemaal door mijn hoofd omdat ik niet wist of ik uberhaupt bestond! Ik probeerde steeds tegen mijzelf te zeggen van, Ok je hallucineert nog dus je bent niet dood!! Maar was mijn huis 1 dikke bende of netjes? ik wist het niet meer. Ben de heletijd maar op mijn bed gaan liggen. Al wist ik niet of ik op bed lag op de bank beneden.  Dit duurde extreem lang en het bleef maar doorgaan. Totdat mijn gedachten weer een beetje uit de bad trip kwamen. alles werd wat rustiger en begon minder te vervormen.. Toen maar naar beneden gaan en alles was zoals het was schoon en relaxed met muziekje aan. Hoppa maar ff op facebook. en ja hoor alle verhalen wat je lees hoort allemaal bij elkaar, connect zich allemaal met elkaar.. Ik begon toen langzaam weer te beseffen wat de realiteit was! alles wat mijn broer typte, Wist ik dat het echt was. Dus op een gegeven moment zei ik van bel mij even.. Dat duurde 10 min en nog belde die niet! Dus zei ik nou bel nou slome!, Dus hij zegt van ja dat vroeg je 10 sec geleden pas hoor! oh haha had dus nog geen tijd besef  :-P  Dus ben ik met hem gaan bellen. En toen op onderzoek uitgegaan wat ik gedaan had en moest alles zeker weten dat alles was zoals voor ik begin!! dat heeft een tijdje geduurt.. Maar alles was weer relaxed en chill. en begon weer richting aarde te komen ( nuchter ) Tegen 21;00 was ik weer helemaal normaal  Dus iets  langer dan 4 uur! Ik had verwacht dat het langer zou duren.


Al met al vond ik het echt geweldig. Alleen de badtrip vond ik echt verschrikkelijk. En ik denk dat dat gekomen is doordat mijn pa is gekomen en ik daar heel erg van schrok en toen in de bad trip werd getrokken!

voor de volgende x zorg ik zeker dat er niemand kan komen en met een maat ga doen en niet alleen! 

Dus weer een ervaring rijker

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden