• 0

What's next?


SquareMax
Go to solution Solved by reknak,

Vraag

Hoi allemaal!

 

Tot nu toe heb ik 2 keer getruffeld, beide keren heb ik 10g Mothers Finest genomen. Ik heb van beide trips erg genoten zonder enige problemen. 

 

Binnenkort ga ik en een paar vrienden weer eens truffelen alleen ben ik nu op een iets heftigere truffel uit alleen heb ik geen idee welke dat zou kunnen zijn. Heb je een suggestie laat het dan weten, Alvast bedankt!

 

Zelf zat ik te denken aan de Psilocybe Atlantis of de Psilocybe Hollandia, Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit, Ik hoor het graag van jullie! ;-)

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

De sterkte van de truffels is een gemiddelde. Het kan per persoon verschillen. Het beste kun je gewoon verschillende truffels proberen met dezelfde setting en je gesteldheid dus of je genoeg geslapen hebt en dergelijk. Maar steeds na minimaal 2.weken pauze ertussen beste is 4 weken of langer maar dan wel steeds 2 of 4.weken. De setting is crusiaal hoe de trip gaat. Van een lichte ruimte naar ineens naar een heel donkere ruimte kan je trip al veranderen. Op deze manier heb ik het ook gedaan. Bij mij werkte (sterkere) soort minder goed dan een die iets zwakker was. Succes en veel lol!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden