Recommended Posts

Oké, ik had al een tijdje geen truffels meer gebruikt en ik en mijn maat hadden er allebei zin in, hier komt het verhaal voor zover ik me nog herinner omdat het al een aantal maanden terug is, en ik kreeg spontaan zin om een trip report te schrijven. Dit was onze 14e truffel trip, alle trips hebben we samen gedaan dus dat is best tof, we hadden nog nooit mexicana genomen.

 

We hadden een datum afgesproken om bij mij thuis te trippen, ik werd wakker en was er erg op verheugd. Mijn maat kwam naar mij toe en we reden samen naar de sjamaan om de truffels te halen, we hadden nog helemaal niet afgesproken wat voor truffels we zouden halen, we hadden nog nooit de mexicana (De sterkste in mijn ogen) geprobeerd en namen die dus, we reden terug naar mijn huis en aten de truffels op, je hoort altijd iedereen klagen over hoe vies de smaak wel niet is, maar ik en mijn maat vinden er helemaal niks vies aan, alleen de zure nasmaak kan een beetje vies zijn. 

 

Na 40 minuten zag ik de vloer een beetje bewegen, en als ik naar de gordijnen keek draaide die helemaal in elkaar, we lagen trouwens op de bank met een heerlijk groot slaapkussen in de nek, mijn maat voelde hem ook, we waren in deze tussentijd gewoon met elkaar aan het praten, toen de truffels echt goed begonnen te werken besloten we om de tv aan te zetten, we hadden een survival programma opstaan, ik weet alleen niet meer wat, de man had hele grote ogen en alles wat hij zei kon ik niet verstaan, ik hoorde een soort geblaf uit zijn mond komen en hoe hard ik ook wou focussen om het toch te kunnen verstaan, ik kon het gewoon niet, ik kreeg een enorme lachkick en ik had mn maat echt al 10 minuten niet aangekeken, ik hoorde hem lachen en ik keek hem aan en zei echt keihard: HAHA kan jij hem ook niet verstaan?! en opeens leek hij op quagmire van family guy, zijn hoofd vervormde helemaal en hij ging constant naar voren met zijn hoofd precies wat quagmire doet "Gigity Gigity", voor de gene die niet weten wat ik bedoel hier een filmpje: 

 

 

Op een gegeven moment hadden we zin om wat anders te zien, en ik zei uit de gein, K, we gaan een horror kijken, en ik heb hem nog nooit zo ongelukkig gezien, maar hij had 2 seconde later al door dat ik aan het ouwehoeren was.

We gingen southpark kijken! En de rode duivel weetjewel uit southpark, die was dus in die aflevering echt een uur lang wat eigenlijk 10 seconde was, en alles ging opeens in slowmotion en de hele kamer werd rood, echt vet om te zien, en ik zat helemaal in de tv geplakt leek wel, en alles wat ik hoorde was "pssshhhblalalalspsshhbh" ik kon het weer gewoon niet verstaan, mijn maat had echt alle plezier in de film we hebben echt de hele tijd een lachkick gehad ongeveer 4 uur lang, het was allemaal pure waanzin, op een gegeven moment gingen we dus het nieuws kijken, en OPEENS kon ik het verstaan, ze zeiden de belachelijkste dingen echt waar ik heb me kapot gelachen, ze zijn ook echt zo serieus dus daarom was het extra grappig, ik wou dat ik nog wist wat ze zeiden, het was hilarisch!

 

Op een gegeven moment "infected mushroom stretched" opgezet en dit nummer was alsof je voor het eerst seks had, zo lekker was die.

 

 

 

Toen even achter de pc gesprongen en geprobeerd om te gamen, dat ging dus voor geen meter, had toen nog geen leuke spellen die zouden passen bij een truffel trip, alleen shooters waar ik dus totaal geen zin in had.

 

 

We zijn toen nog even naar buiten gegaan, en alles leek net als in mario, echt onrealistisch, nog nooit gehad eigenlijk, maar we waren dus blij dat we de trip niet buiten hadden gedaan zoals alle andere keren, want we hadden een sterk vermoeden dat er dingen mis hadden kunnen gaan omdat deze truffels nogal zwaar waren vergeleken met de andere die we hadden gegeten.

 

 

Truffels uitgewerkt, niet helemaal natuurlijk maar voor 80% wel, toen mijn maat naar huis gebracht want die wilde lekker gaan slapen, daarna een overheerlijke pizza gegeten en ik kon echt ALLES proeven in de pizza echt geweldig, had een pizza pollo en daar zitten best wel veel ingrediënten in, daarna muziek geluisterd en lekker gaan slapen en het was echt een gekke trip, althans de eerste keer dat we binnen hadden getript, wel een aanrader om eerlijk te zijn. Sigaretten waren trouwens echt helemaal niet lekker in alle andere trips rookte we als een gek maar in deze trip heb ik één sigaret aangestoken in het begin van de trip maar die peuk heb ik echt gelijk uitgedrukt na de eerste hijs, bah wat ranzig, ben hierna dus ook echt gelijk gestopt met roken, en volop gaan sporten de trip was het zeker waard, en de volgende trip gaat nog wel een tijdje duren denk ik, maximaal 2 maanden! Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit trip report.

 

Groetjes! en Tripse voor degene die binnenkort aan de truffels gaan x)

 

 

 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden