dutch giants (hollandia) [webshop]


Recommended Posts

Hoi iedereen! Nieuw op het forum maar niet nieuw in de wereld van psytopia

Ik heb nu al heel vaak( ja echt heel vaak) lekker getruffelt! Maaarr altijd wel niet verder gegaan als de atlantis waar ik altijd prima op tripte. Maar nu laatst toch ervoor gekozen om de hollandia te proberen. Ik heb ze zelfs twee keer gedaan en rekening gehouden met alles de setting de mensen etc etc etc maar eerlijk. Ik vond ze niet heel erg bijzonder. Zeer weinig visuals onderandere en na ongeveer een uurtje was het allemaal weer weg. Ik baal er echt van want ik had me er echt op verheugd! En uiteindelijk heb ik meer getript op atlantis dan hollandia ( maar nog nooit verder gekomen dan triplevel 2) ( nog nooit dubbele porties gedaan of iets hoor ik ben heel netjes haha) hebben jullie nog ideeen? En wat ik ook erg vreemd vond was dat ik een review had geplaatst heel netjes geen rare dingen. Alleen dus wat hier boven staat ( en wat gedetaileerder). En vervolgens is me review zelf verwijderd! Heel jammer dat zon site er zo mee omgaat en ben dan ook niet van plan om nog eens wat te vestellen daar als het er zo aan toe gaat. Maar vind het wel makkelijk via internet dan de smartshop hihi. Jullie nog een goede site?

Groetjes damespsychonaut

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi! Welkom ;-)

Dat is uiteraard balen. Hoe vaak heb je hiervoor getript? Heb soms ook wel dat een trip anders valt of lichter voelt, de ene keer geeft een Atlantis een dikke trip, de andere keer weer wat matiger. Kan aan van alles liggen, set & setting, wat je gegeten hebt, hoe je je voelt of idd net een slechte batch truffels.

Heb je al contact opgenomen met de shop zelf? Die vinden het vast ook handig om dit soort dingen te horen en misschien kunnen ze nog wat voor je doen.

(Ik verhuis je topic trouwens even naar "Algemene discussies" aangezien het niet echt een compleet tripreport is)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 10 months later...

Heel late reactie, maargoed.

Misschien een domme vraag maar had je in combinatie met de truffels andere middelen gebruikt? Wat ik uit eigen ervaring en uit ervaringen van mensen met wie ik vroeger paddo's heb gegeten heb gemerkt is dat in ieder geval alcohol en (base)coke het effect van psylocibine totaal doodslaat.

Kan me voorstellen dat hetzelfde geldt voor sommige medicijnen (anti-psychotica en anti-depressiva in het bijzonder de populaire SSRIs). Voornoemde middelen/medicijnen werken namelijk ook op serotonine receptoren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

Deze ervaring vind ik wel verrassend, heb 5 jaar geleden ooit voor het eerst getruffeld met 7,5g Tampanensis en kwam tot level 3. Vervolgens eens 15g Pajaritos en kwam tot level 2. Met 7,5 Mexicana kwam ik niet hoger dan level 1. Ik hoop dat ik bij een volgende aankoop, Hollandia met name, toch zeker level 4 bereik! By the way, waar koop ik die hedendaags? Want https://www.magic-truffels.nl/ is geen optie meer voor mij :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden