What the fack moet ik doen?!


Recommended Posts

Dit topic past niet op psytopia... maar omdat jullie altijd slimme antwoorden hebben hoop ik hier mijn antwoord te vinden. 

Ik wil wraak nemen op iemand die 10 jaar lang mijn beste vriendin was. 

Blijkt dat ze mij en mijn man altijd gebruikt heeft, zoals ze ook meerder mensen heeft gebuikt. 

Ze ging met jongens naar bed zodat zij haar huur betaalde of kleren. 

Ze heeft mijn man en ik bijna uit elkaar gedreven en ik wil niet dat ze hier ongestraft mee weg komt. 

Sommige zullen zeg... verlaag je niet tot haar niveau. Maar ik ben het zat dat ze overal mee weg komt... 

help?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Woei, tricky :o

Het is een ontzettende dooddoener, maar ik ben zelf altijd een groot fan van karma, mensen komen zichzelf vroeger of later wel tegen. Je kunt karma natuurlijk wel een handje helpen, maar voor je het weet beland je daardoor zelf in een wereld van gezeik, dat is het ook niet waard.

Is gewoon het boek hard dichtslaan, geen contact en haar in d'r eigen sop laten gaarkoken geen optie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou zo graag het boek dicht willen slaan, maar het gaat niet :( 

en ze komt overal mee weg, dus ik denk ook met dit. 

Heb sinds november heen contact meer met haar en heb haar op alles geblokkeerd. Laatst stond ik met 3 meiden aan de deur om verhaal te halen maar ben nog niks duidelijker geworden. 

Had haar daarna nog 2 keer gesmst om te praten maar daar reageert ze niet op... pussy! 

Ik heb afsluiting nodig en heb niet het gevoel dat ik het op deze manier nu krijg :( 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Jow, trage reactie :/ Nog iets opgeschoten? Ik kan me echt niks bedenken, qua "wraak" nemen. Dat gevoel van afsluiting willen kan ik me helemaal voorstellen, maar dat kan ook weer back-firen waardoor je nog steeds met een slecht gevoel zit, been there, done that.

Je zou d'r een brief/ mail ofzo kunnen sturen met alles er op en aan, maar kan me ook wel weer voorstellen dat dat een te softe oplossing is..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heyy. 

Maakt niks uit. Ik had haar nog een appje gestuurd om te praten en toe stuurde ze dat ik dit zelf moest oplossen met mijn man :/

lekker makkelijk van haar! Heb haar weer geblokkeerd nu en ze bekijk het zich maar. 

Maar... een aantal dagen geleden kreeg ik bericht van een van haar huisgenoten. 

Ze is eruit gezet .... hahahahahah. Ze had zo veel huur achterstand voor de zoveelste keer dat haar huur baas het zat was. Hij had haar sloten gewoon vervangen. 

Toen ik dit hoorde heb ik me kapot gelachen, mijn dag was helemaal goed. 

Dus.... uiteindelijk heb ik zelf geen wraak meer hoeven te plannen, ze heeft zich zelf verneukt hahaahahha 

 

maar super bedankt dat je met mij mee hebt gedacht xx 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee gelukkig niet. 

Dit is allemaal een half jaar geleden gebeurd en ik weet het pas 3 weken ofzo. 

Hij had geen genoeg van mij maar we zaten allebei in een kut situatie. 

Ik zwaar depressief en hij depressief en aan de antidepressiva. Daar word je niet vrolijk als je in zo'n situatie zit. En je verandert als persoon heel erg door die medicatie ( bijna gevoelloos)

En hij gaf zich zelf de schuld maar ook mijn beste vriendin. 

Hij heeft mij duidelijk gezegd dat het ook zijn fout was

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou ook depressief zijn als ik het gedrag van anderen mezelf negatief laat beïnvloeden. 

lachen/jezelf goed voelen om andermans leed/misère... kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt ongeacht je wraakgevoelens. Je komt op mij over als: hahahahah ze heeft haar verdiende loon gekregen! en hier probeer je dan wat voldoening uit te putten.

Maar het is er niet. want jouw leven, jouw wereld is gewoon kut, ofniet?

Diegene die ooit je vriendin was heeft gewoon gelijk; Los het zelf op met je man. En dan zeg je nog lekker makkelijk van haar. Pffffff schuif je eigen problemen niet op die van een ander. lekker makkelijk van jou.

Hoop dat je er wat mee kan.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Riel:

Ik zou ook depressief zijn als ik het gedrag van anderen mezelf negatief laat beïnvloeden. 

lachen/jezelf goed voelen om andermans leed/misère... kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van wordt ongeacht je wraakgevoelens. Je komt op mij over als: hahahahah ze heeft haar verdiende loon gekregen! en hier probeer je dan wat voldoening uit te putten.

Maar het is er niet. want jouw leven, jouw wereld is gewoon kut, ofniet?

Diegene die ooit je vriendin was heeft gewoon gelijk; Los het zelf op met je man. En dan zeg je nog lekker makkelijk van haar. Pffffff schuif je eigen problemen niet op die van een ander. lekker makkelijk van jou.

Hoop dat je er wat mee kan.

 

 

Het heeft me echt goed gedaan dat ze haar huis is uit gezet. 

Natuurlijk maakt het mij niet gelukkig. Maar weinig dingen maken mij gelukkig. 

Mijn leven is inderdaad kut, maar niet vanwege wat gebeurd is. 

Mijn man en ik vechten allebei al 1,5 met een depressie. Nu is hij er bijna boven op maar ik begin nu pas echt. 

Volgende week begin ik met een nieuw traject met persoonlijkheids problematiek. Kijken of het daar aan ligt.  

Er is veel gebeurd in de afgelopen 2 jaar waar onder de dood van mijn schoonvader. Hier proberen wij allebei bovenop te komen. 

 

En over dat afschuiven, ik schuif het op niemand af, ik vond dat we het met ons 3 moesten oplossen en niet alleen mijn man en ik.

maar ja. Ik heb me erbij neer gelegd en ze zoekt het zich maar uit. 

Mijn man en ik zijn er uit gekomen en sterker dan ooit. 

Ze is uit mijn leven en daar ben ik blij om 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oké helder.

Ik hoor (lees) dat je jezelf durft te uiten en jouw situatie goed kan beschrijven. Ik vind dat leuk om te zien. Dit zijn prachtige kwaliteiten en dat maakt je een zeer aantrekkelijk persoon.

Hoe zou je het vinden om samen met mij aan de slag te gaan met als doel een gelukkig leven leiden?

Laat het me weten. 

Groetjes, Riel

     

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Fwoah, pittig. Dat er dingen en gevoelens veranderen kan natuurlijk, maar geen duidelijke reden geven is naar mijn idee écht een naaistreek. Daar kom je mee weg op de basisschool, niet in de grote-mensen-wereld. Mannen zijn wat dat betreft vaak geen communicatie-experts, maar een "ok, doei" is wel erg lomp.

Maar goed, iemand die zo doet ben je inderdaad beter kwijt dan rijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden