• 0

SOS: Beginnersfouten N,N DMT!


tampanensis

Vraag

Hoi beste leden, 

Na lang afwezig te zijn ben ik terug! Kan iemand me misschien meer uitleg geven hoe ik correct dmt rook? Ik gebruik zelf momenteel een freebase pijp en weeg telkens men dmt af maar ik ervaar nog steeds geen breakthrough ondanks een dosis van 50 mg dmt. Misschien heb ik te veel verwacht of ligt de fout echt bij mezelf door een foute methode (hopelijk en waarschijnlijk het laatste! :-P) Kan iemand me tips geven omtrent het roken? Meestal probeer ik zoveel mogelijk in 1 keer te inhalleren en dit zo lang mogelijk in te houden, daarna probeer ik nog snel een andere teug te nemen en probeer deze ook weer in te houden! Wat me wel opvalt is dat men preciesieweegschaal niet 100% correct is. Er zat een gewicht van 5 gram bij de aankoop en dat weegt net iets meer als 5 gram, ook 1, 2 en 5 centen worden iets zwaarder aangegeven als de gewichten die ik op internet vind. vaak gaat dit wel maar over enkele miligram! Is dit misschien een probleem? Wat mij ook opvalt is dat telkens als ik dmt doe er toch nog resten over blijven in men pijp. Iemand die me kan helpen met men fouten? 

Hartelijk dank, Tampanensis.:-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik heb precies hetzelfde probleem :D Al heb ik m'n stash DMT (echt een hele shitload) waarschijnlijk gewoon te lang of verkeerd bewaard :'(

Waar heb je de DMT vandaan, hoe lang heb je 'm al en weet je zeker dat ie goed is?

Rookte het ook altijd met een freebase of gloeilamp pijp, idd opwarmen, inhaleren en inhouden, dat zou de truc op zich gewoon moeten doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ik weegde mijn dosis nooit af... gooi er altijd gwn genoeg op/in... in de meeste gevallen moet je 3x vlak na elkaar trekken om een full dose voor de breaktrough te bekomen... ook verschilt de kwaliteit van de natuurlijke dmt van grondstof oogst elk jaar heb ik zo ondertusse ondervonde... ook hoe verser de oogst hoe beter de kwaliteit is en hoe meer er uitkomt.. ik heb in de loop der jare verschillende soorten pijpjes gebruikt wel altijd glas buiten de free-base pijpjes (methpijpje) deed ik dit  inoxstaalwol  die ik eerst  proper brande met een bunzenbrander dit staalwol werkt dan als geleider van de warmte ipv  glas bij een basepijp.. de goedkoopste en vrijwel de best werkende was the machine welk gwn een sterke drank fles is  met onderaan een gat geboort en dan in de hals vàn de fles staalwol voor de dmt.. ook gebruikte ik altijd een stormbrander maar dan vanop een afstand... door mijn longziekte rook ik het niet meer maar neem het IV heb ik  altijd breaktrough met dit weeg iik wel... als je meer intresse hebt om IV te doen leg ik  dit je graag persoonlijk  uit.   

Mvg prikkel

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hoi Gonzo,

Ik heb men dmt van het darkweb gekocht. De recenties van de verkoper waren goed dus ik ging er van uit dat het kwalitatief goed spul was. En ik rook altijd met een freebase pijp. Ik begin met de kleine al te denken dat mss men verwachtingen te groot waren van dmt al hoe wel ik dit ergens ook moeilijk kan aannemen. Omdat ik twijfel of de kwaliteit dan wel goed is zit ik te denken om een dosis van 80 mg dmt te nemen mss dat zo een breakthrough krijgen toch haalbaar word.

 

Groetjes Tampanensis 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hoi prikkel, 

Ik zou graag eerst willen weten wat IV is. Maar je mag het me zeker uitleggen hoe ik het moet doen en wat het precies is. Ik vind het jammer dat ik tot heden toe de breaktrough niet heb kunnen ervaren. De gedachte dat het misschien toch niet zo magisch is als ik verwachte vind ik dan ook heel jammer en wil terug zo rap mogelijk naar mijn eerste gedachten dat ik de zevende hemel ga betreden. 

Aovast bedankt, Tampanensis :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

IV wil zegge intra-veneus ofwel gewoon weg in de ader inspuiten... dat is in het begin bij iedereen wel zo een beetje dat het vooral als een drug gaat gebruiken... hoe vaker hoe liever... maar ik gooi zonder nawegen maar geschat makkelijk 150-200 mg op een pijp en gwn hijsen vlak achtereen nemen tot je nimer kan nrml zou je toch een 3tal hits nodig hebbe om echt breaktrough te bekome... wat erg zwaar op de longen valt... met IV kan je echt veel preciezer beslisse hoe diep je wil gaan... ik reken altijd +- 0,5mg/kg lichaamsgewicht... nu je weet wat IV is zal je wss niet meer willen proberen... neem wel in gedachte dat the research van the spirit molecule ook IV toediening was 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hoi prikkel, 

Ik heb gistere een met een dosis van 80 mg een breakthrough gehaald. Het was echt vet! Maar inderdaad, drugs injecteren begin ik niet mee. Das voor mij net een stap te ver om drugs te gebruiken. Bij mij gaat alles door de neus of mond en anders niet!

Alvast bedankt, Tampanensis :-D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

begrijp u wel dat je dat zegt maar hoe langer en hoe meer je dmt gaat gebruiken hoe duidelijker het zal worde dat het niet zomaar een drugs is... ik ben altijd ongelovig geweest was ervan zeker van dat het dit leve was en hier bij de dood stopt... maar door dmt ben ik vrij spiritueel geworde en ben nu steenvast van overtuigt dat de dood eigenlijk het begin is.. is zowat mijn grootste fout datk ooit heb gemaakt waark ook het meeste spijt van heb en dat is dat ik amfetaminesulfaat (van de apotheek) ben beginne spuiten had het altijd afgezwore maar een serieuze dip in samenloop met gelegenheid en was verkocht... maar daarvoor was dmt het enige wat ik sterk overweegde IV te wille doen na het lezen van the spirit molecule  ... in die studie hadden ze ook roken overwogen maar is dan injectie gworde en dan werd ernog de keuze gemaakt tusse 1x een dosis of een dosis en met een druppelaar blijven bijdoseren is dan 1x een dosis  geworde omwille dat ze zo gwn veel preciezer die treshold kunne bereike wat mij elke keer hyperspace instuurt....

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden