• 0

Vraag over Hydra truffels (over +-4 uur)


ICT GEK

Vraag

Beste,

Ik heb zojuist een kleine portie pasta (pesto kip) gegeten, maar wil rond 22:00 / 23:00 15 gram Hydra Sclerotia  consumeren.

Kleine achtergrondinformatie ;

microdose al 6 weken op maandag en donderdag (deze week woensdag) 12mcg 1P-LSD;

ik wilde geen 1P-LSD trip doen ivm de tijdsspan van ~22:00 met 12-16 uur aan dopamine stimulatie.

Mijn eerste keer trippen was op 13 gram Mexicana Sclerotia en ik heb ervaring met 2C-E(~30mg), Diphenidine, ((synthethische) cannabioiden), 1P-LSD en met 3-MMC.

 

Mijn vragen:

; is vier uur wachten genoeg voor een optimaal effect?

; wat zijn jouw persoonlijke pre's voor trippen op truffels (wiet, muziek, kaarsen, wierook e.d.)?

; als ik bijv. groene thee zet en deze laat afkoelen tot ~80 graden en vervolgens de (versneden/vermalen) truffels toevoeg en 15 minuten doorroer, gaat er dan potentie af van de truffels?

; hoeveel impact kan mijn kruistolerantie van het microdoseren zijn op deze trip?

; heeft deze trip (veel) invloed op volgend weekend waar in ik 2 gram Psilocybe cyanescens (blauwwordend kaalkopje) wil consumeren?

ik zal een trip report schrijven en,

Alvast bedankt

Link naar bericht
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Hoi!

4 uur na een kleine portie eten gaan trippen moet geen probleem zijn, of de microdoseringen 1P-LSD invloed gaan hebben durf ik niet te zeggen maar ik vermoed dat dat ook wel mee gaat vallen.

Persoonlijk ben ik ontzettend van ambient/ psy qua muziek. Dit is zo'n beetje m'n go-to mix, bijna 4 uur aan van alles en nog wat; https://soundcloud.com/psy-is-in-my-mind/psy-is-in-my-mind-lost-in-ambient-sounds

Verder wat geurkaarsjes, gekleurde lampen en uiteraard glowsticks :grin: (al ligt dat natuurlijk weer aan het soort trip dat je wil hebben, als je binnen in je hoofd gaat trippen heb je weinig visuele pracht nodig)

Thee op die manier moet goed gaan, mocht de trip toch wat lauw zijn dan kun je altijd de overgebleven truffel-drab nemen om zeker te weten dat daar geen psilocybine etc in is achtergebleven. En idd, gebruik niet al te warm water, dat kan de werkzame stoffen afbreken.

Voor je trip volgende week zal deze trip geen invloed hebben, na een week is de tolerantie wel verdwenen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Gonzo, ik zag je naam al voorbijkomen en had stiekem de hoop iemand zoals jij te treffen op deze dag in de avond. 

 

Glowsticks heb ik niet, wel ~20 kaarsen en een lavalamp op de orderlist voor komende cyanescens trip,

ik ga i.t.t thee zetten gewoon lekker kauwen over ~10 minuutjes wanneer ik de eerste joint voorgedraaid heb 

 

Ik heb nog nooit langer dan tien minuten psytrance geluisterd. De muziek van jouw jouw gepostte SC link staat nu op de stereo. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden