• 0

succesvolle trip


FrenzyJan

Vraag

Hey allemaal,

ik heb nu een aantal malen truffels geprobeerd. Eerst voorzichtig begonnen met Mexicana, maar omdat ik elke keer amper of niets merkte, uiteindelijk Hollandia geprobeerd. Met 17 g Hollandia ben ik helaas niet verder gekomen dan een lichte filosofische trip. 

Ter voorbereiding van de trip eet ik geruime tijd niets. Minstens een halve dag of langer. Ook heb ik een normaal gewicht. Ik zet truffel thee en eet de stukjes ook op (kauw hier erg lang op). Nu speel ik al langere tijd met het idee om weer eens te proberen te trippen. Komt het vaker voor dat mensen vrijwel ongevoelig zijn voor psilocybine?

Wat raden jullie me aan? Nogmaals Hollandia proberen (pakweg 15 g), of direct gaan voor lemon tek oid? Ik ben niet op zoek naar een zeer zware trip, maar tot nu toe heb ik nog geen enkele maal echt kunnen trippen? Of hebben jullie andere tips?

alvast bedankt, FrenzyJan

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Heb je al een keer truffels gewoon "rauw" geprobeerd? Met thee zetten is op zich niets mis, maar het is wel een extra factor waar wat mis kan gaan. Het kan natuurlijk zijn dat je idd minder gevoelig bent voor psilocybine, maar het is beter eerst andere factoren uit te sluiten voordat je voor een stevigere dosis gaat. Helemaal als die dan ineens wel hard inslaat en je onverwachts in het diepe gooit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

hey Gonzo, de eerste 2 keer heb ik ze rauw gegeten. Uitvoerig gekauwd en op een nuchtere maag. Dat had eigenlijk geen effect dus daarna thee geprobeerd en ook alle stukjes opgegeten. Ook dat heeft maar amper effect. Het lijkt eerder een placebo effect te hebben. 

Nu wil ik enkele dagen vasten en dan Hollandia proberen, misschien heeft het dan wel enig effect. Of moet ik misschien voor verse gaan?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

De Hollandia staat nu te trekken met vers citroensap. Nog 5 minuutjes en dan gaan we beginnen!

Misschien heb ik vorige keer met te heet water thee gezet, maar dat weet ik niet zeker. 

Ga gelijk voor 17 g Hollandia en lemon tek en ben zeer benieuwd of ik nu in ieder geval ìets ga ervaren.

Cheers Frenzy

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden