Actie: Ontvang een gratis magic truffels microdoseringsverpakking


Recommended Posts

** Deze aanbieding is inmiddels verlopen. Bestel je Microdosering alsnog met € 10,- korting voor de introductieprijs van € 4,95 **

Microdosing is hot, deze manier van psychedelische middelen gebruiken om jezelf te verbeteren wordt steeds populairder. 

Meer informatie over hoe microdoseren werkt, de achterliggende gedachten etc. vind je terug in het Microdoseren topic.

Om het gebruik van microdoseren te stimuleren heeft magic-truffels.nl momenteel een actie waarbij je gratis een microdosering verpakking magic truffels, met 6x 1 gram truffels, ontvangt. 

Wacht, gratis! Wat is het addertje onder het gras? Helemaal niets! Bestel de microdosering verpakking, vul het bezorgadres in en klaar! Het enige wat ze van je vragen is je ervaring met het microdoseren met te delen, via dit forum of door een review achter te laten op de productpagina van magic-truffels.nl.

En het wordt nog leuker! Plaats een review en je ontvangt als dank nóg een Microdosering verpakking gratis! Meer info hierover ontvang je per mail.

Beter, makkelijker en goedkoper gaat het niet worden! :)

Alvast enorm veel succes met je microdose avontuur, we horen graag hoe het je vergaat! 🍄
 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe op lekkere terras dagjes wel eens aan microdose (vaak 1,0-1,5g). Je hebt het heldere en relaxe, zonder last te hebben van de drukte. Daarnaast schieten de goede ideeën je om de oren. Ik kocht vaak een heel bakje en woog het steeds af. Dit is een goede uitkomst!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-4-2019 om 17:46 zei Lizzy:

Ik heb een gratis microdosering aangevraagd. Nu ben ik benieuwd wat de verkoopprijs van dit product gaat worden. Welk soort truffels zit er in de microdosering?

 

Helemaal mee eens! Verkoopprijs en soort truffels ben ik heel benieuwd naar! Een kleine meerprijs lijkt me niet gek, maar moet natuurlijk niet te gek worden tegenover zelf wegen.

Btw hoe lang zou dit houdbaar zijn? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-4-2019 om 17:46 zei Lizzy:

Ik heb een gratis microdosering aangevraagd. Nu ben ik benieuwd wat de verkoopprijs van dit product gaat worden. Welk soort truffels zit er in de microdosering?

 

 

11 uur geleden zei Burt:

Helemaal mee eens! Verkoopprijs en soort truffels ben ik heel benieuwd naar! Een kleine meerprijs lijkt me niet gek, maar moet natuurlijk niet te gek worden tegenover zelf wegen.

Btw hoe lang zou dit houdbaar zijn? 

De uiteindelijke verkoopprijs is momenteel nog een punt van discussie, maar het moet inderdaad wel in verhouding staan met de reguliere truffels.

Deze microdoseringen zijn net als normale truffels in een ongeopende verpakking 2 maanden houdbaar in de koelkast. Na opening kan de verpakking nog 3 weken gekoeld worden bewaard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Bob unpinned en unfeatured this discussie

Dat is alweer lang geleden. Vroeger een paar x muschrooms gehad...En wat heb ik lach kiks gehad met wat vrienden. Je waarneming die heel anders word. Weet nog goed....het was toen kerst. En die lampjes en dat licht allemaal geweldig gewoon 👍

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb mijn pakketje vandaag mogen ontvangen en (hoewel het natuurlijk het placebo-effect kan zijn) heb ik na een eerste dosis gelijk minieme verschillen gemerkt in zowel humeur als focus e.d. Ik houd alles zorgvuldig bij in het online logboek en kan niet wachten om aan het einde van mijn experiment een uitgebreid ervaringsverslag te delen hier, want ik voel dat er erg veel potentie is!

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Guest 115:

Heb mijn pakketje vandaag mogen ontvangen en (hoewel het natuurlijk het placebo-effect kan zijn) heb ik na een eerste dosis gelijk minieme verschillen gemerkt in zowel humeur als focus e.d. Ik houd alles zorgvuldig bij in het online logboek en kan niet wachten om aan het einde van mijn experiment een uitgebreid ervaringsverslag te delen hier, want ik voel dat er erg veel potentie is!

Dat is goed om te horen! Ik had in het begin inderdaad hetzelfde idee, dat het inderdaad ook een placebo effect kon zijn. Aan de ene kant zou dat niet eens erg zijn, als het werkt, werkt het :P maar raak toch steeds meer overtuigd dat het écht werkt.

Al zou het natuurlijk ook wel een leuk experiment zijn de magische truffels een keertje te vervangen door gemalen noten ofzo. Dan nog even iemand vinden die de echte en neppe dosering door elkaar husselt voor een blinde test en zien wat er gebeurd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Gonzo:

Dat is goed om te horen! Ik had in het begin inderdaad hetzelfde idee, dat het inderdaad ook een placebo effect kon zijn. Aan de ene kant zou dat niet eens erg zijn, als het werkt, werkt het :P maar raak toch steeds meer overtuigd dat het écht werkt.

Al zou het natuurlijk ook wel een leuk experiment zijn de magische truffels een keertje te vervangen door gemalen noten ofzo. Dan nog even iemand vinden die de echte en neppe dosering door elkaar husselt voor een blinde test en zien wat er gebeurd.

Precies! Of ons brein nu anders functioneert door de psilocybine of door zichzelf, het einddoel is bereikt haha. Hoe lang ben jij nu bezig met microdoseren als ik vragen mag?

Dat zou inderdaad een ideaal experiment zijn en ik ben er van overtuigd dat er dan echt meetbaar verschil is. De roes en kalmte dagen na een goeie trip is al niet ingebeeld, dus kan me moeilijk inbeelden dat dat bij microdoseren wel zo is. Mooi dat we bij kunnen dragen aan het verkennen van microdoseren en een top actie van magic-truffels, dit zal alles zeker in een stroomversnelling zetten!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-4-2019 om 00:46 zei Guest 115:

Precies! Of ons brein nu anders functioneert door de psilocybine of door zichzelf, het einddoel is bereikt haha. Hoe lang ben jij nu bezig met microdoseren als ik vragen mag?

Dat zou inderdaad een ideaal experiment zijn en ik ben er van overtuigd dat er dan echt meetbaar verschil is. De roes en kalmte dagen na een goeie trip is al niet ingebeeld, dus kan me moeilijk inbeelden dat dat bij microdoseren wel zo is. Mooi dat we bij kunnen dragen aan het verkennen van microdoseren en een top actie van magic-truffels, dit zal alles zeker in een stroomversnelling zetten!

Hier pas een paar weken bezig met serieus microdoseren en een vast schema. Daarvoor wel een paar pogingen gewaagd, maar dat ging de mist in omdat truffels uit hun verpakking indrogen; Vrolijk 1 gram afgewogen, maar als truffels vocht verliezen worden ze lichter terwijl hun potentie hetzelfde blijft. Dus toen zat ik half trippend op de bank :D 

Daarom is die microdosering ideaal, het boeit niet of ze vocht verliezen, ze zijn al afgewogen.

Wat ik vooral raar vind; als ik "normaal" heb getript voel ik me de dag erna ook wel lekkerder, maar toch niet helemaal hetzelfde als bij een microdosering. Geen idee waarom, maar het effect voelt een beetje consistenter. Ben denk ik al jaren niet zo productief geweest.

Helemaal eng zijn de ervaringen die voorbij komen. Sowieso koel dat ik me er beter door voel, maar mensen met clusterhoofdpijn blijken er ontzettende baat bij te hebben, het ontspand dus mensen die slecht slapen tukken ineens vrolijk door. Dat zijn echt spannende verhalen, zonder freaky medicijnen gewoon met een natuurlijk product een fijner leven. </reclamespot>

En daar, met de actie begonnen of al langer bezig? En hoe bevalt het tot nu toe?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben overgegaan op 2gram per doses. Naar 3 weken proberen merk ik gewoon geen verschil op 1 gram. Atlantis is is een behoorlijk zwakke truffel, dus gok dat 2 gram overeen komt met 0.7 gemiddelde magic mushroom. En het is nog steeds 1/10 van een therapeutische dosis truffels voor mij.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden