Salvia divinorum


Recommended Posts

Hallo!

Een paar jaar geleden heb ik voor het eerst salvia 40x extract gerookt. Die trip was heel mooi, ik zat met mijn armen wijd zoals een vliegtuig zeg maar, vertelde degene met wie ik was (en keihard lachen), alleen ik was helemaal in een andere wereld, een bank legde mij uiteindelijk uit dat het een bank was super vaag.. hij kwam in balken terug zeg maar, steeds weer een beetje erbij zodat het uiteindelijk toch die bank werd waar m'n trip ook eindigde en ik mijn toenmalige vriend zag zitten bijkomend van het lachen. En de realiteit was er ineens weer haha! Heel kort, maar ik durf haast geen salvia te roken, je denkt dat het niet meer stopt. Mijn moeder reist vaak terug de tijd in naar haar jeugd, en elke keer een soort van reuzenrad. Ook zij moet lachen. Hebben jullie toevallig ervaring met salvia. Wat vinden jullie ervan, eng of even weer weten dat er geen realiteit bestaat, zo ervaar ik salvia.

Ik ben hier voor het eerst, ken deze site nu net. Als ik verkeerd zit sorry! 

Ik ga sowieso even verder kijken op de site. 

 

Ciao! 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klinkt als een relaxte ervaring!

Hier alweer een hele tijd geleden voor het laast salvia gebruikt. Ik weet niet wat het is, het smaakt naar mijn idee naar verbrandde autobanden en het voelde alsof m'n lichaam een soort Rubiks kubus werd die alle kanten op draaide terwijl er allerlei herinneringen uit m'n jeugd voorbij kwamen. Het was best ongecontroleerd, anders dan wat ik gewend was van o.a. paddo's of truffels, daarom is het nooit echt op m'n favorieten-lijstje terecht gekomen.

Heb je ook andere geestverruimende middelen gebruikt?  En hoe zie jij salvia binnen het "scala".

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden