Vacuum verpakking na openen niet luchtdicht..


Recommended Posts

Na het openen van 1 van de microdose verpakkingen vlak langs de randen uitgenipt om 1 microdose heen, blijkt er toch lucht
bij de overige Truffels te komen. Na de verpakking direct terug in de ijskast te hebben gelegd waren de Truffels na 2 dagen allemaal zwart (bijna zwart)
Dus eigenlijk heb ik maar 1 microdose kunnen gebruiken van 1 hele verpakking. De rest kon zo de vuilnisbak in.
Hoewel ik uw idee om microdoses voor te verpakken toejuich.. en ook zeker zou willen bij bestellen doe ik dit zeker niet voor u de Microdoses per stuk vacuum verpakt.
Ik hoop hiermee feedback te geven om het product te verbeteren.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi! Voor zover ik weet zijn de microdoseringsverpakkingen inmiddels aangepast, al weet ik niet welke versie jij hebt ontvangen. De 1e versie was innovatief, maar sowieso vrij onhandig omdat het vacuum meteen van alle 6 doseringen was als de verpakking werd geopend. Versie 2 had een scheiding waardoor de doseringen per 3 vacuum waren, maar de laatste versie heeft doseringen die écht los van elkaar vacuum zijn gemaakt, zodat je geen gedoe meer hebt met overgebleven doseringen die snel bederven.

Dus, ik zou sowieso even contact opnemen met de shop waar je de microdosering verpakking vandaan hebt, die zorgen er vast voor dat je een vervangende verpakking ontvangt. (Of stuur mij even een prive-berichtje, ik kan ongetwijfeld wat voor je fixen. (Als je op m'n naam klikt en daarna op de "Bericht versturen" knop :))

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie, ik wilde eigenlijk op hun eigen website reageren, maar koos per ongeluk deze site waar ik ook lid van ben.
Gaat trouwens om deze verpakking : https://www.magic-truffels.nl/magic-truffels-sclerotia/magic-truffels-microdosering-6x-1-gram

Dat is de eerste verpakking die jij noemde. (1e versie)  Geen idee of ze die inmiddels hebben aangepast.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden