Vers op het forum? Een korte uitleg


Recommended Posts

Op zich spreken de meeste functies op het forum (hopelijk) voor zichzelf, maar hieronder toch een korte uitleg over bepaalde onderdelen.

Avatar
Je account is natuurlijk pas echt compleet met een originele avatar, de afbeelding die bij al je posts wordt getoond. Je kunt zelf een avatar uploaden via de "Mijn profiel" pagina, welke je kunt bereiken door bovenaan deze pagina, rechtsboven, op je gebruikersnaam te klikken. Klik daarna op je huidige avatar (de afbeelding aan de linkerzijde) om deze te wijzigen.

 

Volg een topic (of juist niet)

Als een discussie graag wil blijven volgen, klik dan bovenaan de pagina op de "Volg dit onderwerp" knop. Hierdoor ontvang je een e-mailbericht zodra er een nieuwe post aan het topic wordt toegevoegd. Het stoppen met volgen gebeurd op dezelfde wijze, door op de "Ontvolg dit onderwerp" knop te drukken.

 

Er zijn vast wat dingen die ik ben vergeten, dus mocht iets niet helemaal duidelijk zijn, post vooral je vraag :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 9 months later...
  • 3 years later...

Hai, kan je ook via android je profiel aanpassen...?

 

Goeie vraag. In de mobiele versie van het forum kun je je profiel blijkbaar niet wijzigen. Je kunt (sinds zojuist) wel switchen naar de standaard versie van het forum d.m.v. het knopje "Volledige Versie" helemaal onderaan de pagina. Daarna kun je door bovenaan de pagina op je naam te drukken naar de pagina "Mijn instellingen" waar je je profiel aan kunt passen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden