Hoe oud was je toen je begon aan de truffels?


Recommended Posts

  • 9 months later...

Ik was 18..

Het was koninginnen-nacht in Utrecht, samen met 2 vrienden zijn we toen spontaan naar de smartshop gegaan om een bakje toen nog legale Hawaiiaanse paddo's te kopen. We hebben met zijn 3en 1 portie gedeeld. Dit resulteerde in een enorme lach-kick, niet vreemd aangezien we allemaal een kleine dosis hadden genomen. Veel gelachen die nacht en ook vele kilometers te voet afgelegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ik was (en ben nog steeds) 19. Eerste truffeltrip is nog maar 2 maanden terug :D

toen mijn interesse er in opgewekt werd, besloot ik truffels te bestellen en er een nachtje voor vrij te houden :mrgreen:

En ook mij heeft het op een positieve manier heel erg veranderd. Ik ben zelfverzekerder, positiever en mijn kijk op het leven is ook heel anders nu.

Wat ook wel leuk is, is dat mijn hele manier van denken ook op een bepaalde manier is veranderd :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Minder dan een jaar geleden toen ik 17 was. Dus ben nog steeds 17. :mrgreen:

Het trippen heeft me veel interessante inzichten gegeven en her-realisatie van bepaalde zaken. Voor het trippen was ik ook een heel open-minded persoon en dit is alleen maar toegenomen. Ik zie het als een soort sleutel die mijn brein voor de realiteit heeft geopend. Soms vraag ik me af waar de realiteit zich werkelijk bevindt (als hij überhaupt bestaat). :lol:

Het is jammer dat we in een maatschappij leven waarin het gebruik van alcohol of vergiftigd tabak geen punt is maar iets zo natuurlijk en levensverrijkend als truffels door velen wordt gedemoniseerd. Gelukkig weten wij beter. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Minder dan een jaar geleden toen ik 17 was. Dus ben nog steeds 17. :mrgreen:

Het trippen heeft me veel interessante inzichten gegeven en her-realisatie van bepaalde zaken. Voor het trippen was ik ook een heel open-minded persoon en dit is alleen maar toegenomen. Ik zie het als een soort sleutel die mijn brein voor de realiteit heeft geopend. Soms vraag ik me af waar de realiteit zich werkelijk bevindt (als hij überhaupt bestaat). :lol:

Het is jammer dat we in een maatschappij leven waarin het gebruik van alcohol of vergiftigd tabak geen punt is maar iets zo natuurlijk en levensverrijkend als truffels door velen wordt gedemoniseerd. Gelukkig weten wij beter. :)

Wel, amen to that! Helemaal mee eens.

Ik was op mijn eerste keer ook 17. En ik ben nu nogsteeds 17.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden