Hoe vaak trip jij?


Recommended Posts

Te weinig :( Het is voor mij alweer bijna een half jaar geleden denk ik, te druk, kan er maar geen goed moment voor vinden.

Vroegah tijden gehad dat ik het 2-3 dagen achter elkaar deed op paddo's, mooie tijden :) Nog na-trippend 's morgens vroeg de bus in :D

Vraag me af of er mensen zijn de dagelijks trippen. Lijkt me lastig samengaan met een "leven", en na een paar keer kort achter elkaar gebruiken raakt je lichaam gewend aan de actieve stoffen en worden het effect minder, iig bij paddo's en truffels.

Later, als ik een privé eiland heb, dan wordt het aan de lopende band trippen. The Beach maar dan beter :P (Jullie zijn alvast uitgenodigd ;))

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen die continue trippen worden van die wereldvreemde hippiefilosofen. Gaan ze serieuze gesprekken voeren over het leven vanuit het perspectief van een pinda ofzo :lol:

Trip maar met mate :')

Truffels doe ik als het uitkomt. Vrij weinig. Een keer per 3 maanden denk ik :roll:

Ik experimenteer ook af en toe met andere drugs:P

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gaan ze serieuze gesprekken voeren over het leven vanuit het perspectief van een pinda ofzo

:D Ik heb in een trip eens een bloedserieuze discussie met iemand gevoerd over het feit dat een lichtknopje op de verkeerde plaats zat. Niet dat die andere plek handiger was, maar dat het lichtknopje zich daar beter op z'n plek zou voelen.

Met welke andere drugs experimenteer jij Jumbo?

Zo'n vraag is een eigen topic waard :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gaan ze serieuze gesprekken voeren over het leven vanuit het perspectief van een pinda ofzo

:D Ik heb in een trip eens een bloedserieuze discussie met iemand gevoerd over het feit dat een lichtknopje op de verkeerde plaats zat. Niet dat die andere plek handiger was, maar dat het lichtknopje zich daar beter op z'n plek zou voelen.

hahahaha dat soort onzindiscussies zijn echt herkenbaar

waarom de wolken op die manier waaien en waarom ze nu ineens paars worden en vervormen :lol:

Met welke andere drugs experimenteer jij Jumbo?
Zo'n vraag is een eigen topic waard :)

Zie dat topic :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik trip één keer in het half jaar! Ben sinds een jaar ook gestopt met wiet/hasj (de lol was er echt vanaf), dus eigenlijk is truffels nog maar het enige wat ik doe. Het leuke is dat ik het ook een keer met mijn vriendin heb gedaan. Heeeel apart, ik durfde haar gewoon niet eens meer te zoenen, het leek net alsof we weer in de fase waren voorafgaand aan de relatie. Dus stiekem probeer je elkaar beetje aan te raken enz. Op een gegeven moment kwam ze tegen me aan liggen en ik voelde me helemaal in mijn nopjes (of hoe zeg je dat?! :D ). Ook continue TV gekeken, we zaten zo in het programma dat elke keer wanneer er reclame kwam we er echt even niks van snappen, net alsof je opeens een compleet andere wereld in was beland (geluid harder, andere kleuren, stuk drukker en meer flitsen enz..). Maaaar ik haak af... haha 2 x per jaar dus :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb in totaal 2x getript op truffels, 1x in augustus en 1x in juni. Denk dat deze maand/januari de volgende wordt.

In tussentijd trouwens wel op andere dingen getript, 4-aco-DMT, methoxetamine (in hoeverre je dat trippen mag noemen), en 2c-c.

Heb wel zin om weer te trippen iig, maar echt vaak hoeft het van mij ook weer niet

Link naar bericht
Deel via andere websites
Te weinig helaas... Onlangs 'toevallig' nog eens 2C-B genomen, maar daarvoor was het al een tijdje geleden...

Ergens wel goed eigenlijk, zo blijft het ook echt speciaal, en heb ik genoeg aan lage dosissen...

Hahaha,"toevallig 2C-B nemen" :D

Drugs schiet ook zo je neus en mond in..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Te weinig helaas... Onlangs 'toevallig' nog eens 2C-B genomen, maar daarvoor was het al een tijdje geleden...

Ergens wel goed eigenlijk, zo blijft het ook echt speciaal, en heb ik genoeg aan lage dosissen...

Hahaha,"toevallig 2C-B nemen" :D

Toevallig als in "het was zeker niet gepland"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik Rook nu nog ongeveer 3 avonden Wiet, Soms meer, soms minder. Was een tijdje dat het elke dag was.. ookal doe ik het nu opzich nog steeds regelmatig de Fun gaat er wel steeds meer vanaf. Voor de rest Gebruik ik Pillen ongeveer eens per Maand bij DnB Party's. En voor de rest probeer ik af en toe wat dingen, Ga nu Binnenkort dus Truffels Proberen :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden