Blog post: Magic truffels trip levels


Recommended Posts

Gisteren is er een nieuw blog item gepost, Magic truffels trip levels, waarin de verschillende trip "levels" worden beschreven.

De beschrijving is momenteel grotendeels een vertaling van eenzelfde lijst in het Engels, waarvan ikzelf het idee heb dat deze vrij accuraat is. Toch hoor ik graag jullie mening, komt deze beschrijving overeen met jullie ervaringen?

Los daarvan willen we een soort "Level calculator" maken, qua principe gelijk een de Dosage calculator van The Shroomery, maar iets simpeler en duidelijker. B.v. per truffelsoort een indicatie van de hoeveelheid truffels je zou moeten nemen om een bepaald level te bereiken.

Daarvoor willen we zoveel mogelijk ervaringen verzamelen, van alle truffelsoorten in verschillende doseringen. Ik zou het dus er puik vinden om het resultaat van jullie trips te horen; op welke soort, de hoeveelheid (in gram/ pakjes) en welk level je daarmee bereikt hebt, zodat we voor alle gebruikers een duidelijk en betrouwbaar overzicht kunnen maken van wat ze te wachten staat :)

(je kunt je ervaring hier posten, via PM naar mij sturen of via het contact formulier op onze website verzenden)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had op Atlantis (hoewel niet de Atlantis van deze website, maar uit de Conscious Dreams. Daar was het de op 1 na zwakste soort.) level 2. Dit was met ongeveer 8 gram, en daarmee heb ik volgens de beschrijving level 2 bereikt. Een vriendin van me had dezelfde soort maar dan 15 gram, en die zat duidelijk in level 3.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden