Recommended Posts

Hey allemaal,

Afgelopen woensdagavond heb ik de Psilocybe Hollandia besteld en ze zoals verwacht vandaag (zaterdag) tussen de middag in huis gekregen.

Ik heb hier lang op mogen wachten en daarom heb ik alle voorzorgsmaatregelen getroffen die hier op de forums te lezen zijn, ook heb ik genoeg snoep en ander lekkers in huis gehaald om me lekker bezig te houden, tevens had ik nog een aantal films geregeld, maar snel bleek dat ik genoeg aan de truffels had. Ik nam ze op een lege maag in, de exacte tijd weet ik nog: 15:58. Ik voelde ongeveer een half uur weinig, waarna ik me heel erg vrolijk en lacherig voelde, aangezien ik nog nooit truffels had gebruikt, had ik op aanraden van mensen hier de 7,5 gr aangehouden, wat ik niet heb gedaan is een sitter gebruikt, ik was alleen, maar ik ben van mening dat ik (ook al was niet echt ervaren) dit alleen af kon. Hierna begonnen een hoop zaken mij enorm duidelijk te worden, na ongeveer een uur kwam ik er achter dat ik een aantal van mijn vrienden en familie een lange tijd niet gesproken heb, de truffels hebben hier hun vinger op gelegd, ook werden heel veel andere zaken in het leven duidelijk, ik was gewoon teveel bezig met werken, school en andere zaken, dat ik eigenlijk sporten, familie en vrienden in de steek heb gelaten. Wat ik vergeet te vertellen, ik heb via de sms de liefde verklaard aan een meisje, iets wat ik totaal 'normaal' gesproken nooit zou doen. Na ongeveer 1,5 uur heb ik in een impulsieve bui de rest van 7,5 gr. tot me genomen en toen merkte ik al snel de hevige veranderingen, ik heb weleens alcohol gebruikt en toen cocaïne gesnoven, maar dit sloeg werkelijk waar alles! Ik begon echt over de meest filosofische zaken na te denken, waarom bijvoorbeeld 1+1 ook drie kon zijn, omdat bijvoorbeeld 1 een broer heeft die 2 is en die verliefd werd op 1...... Visueel heb ik weinig tot niets gezien, wel overheersde de kleur geel/goud in de kamer, maar dit kan ook de invallende zon geweest zijn. Tevens heb ik na ongeveer 4 á 5 uur na inname gekookt en dat smaakte lekker! Een sappige biefstuk met barbequekrieltjes....!

Snel werd me ook duidelijk, dat als je iets verstopt, wat voor problemen dan ook, de magic truffles vindt ze en brengt ze enorm aan het licht, bijvoorbeeld geldproblemen, vrienden en familie, die ik kennelijk heb verwaarloosd. Ik schrijf dit bericht nu om 22:44, waar ik nog steeds de naweeën heb van de prachtige truffels, een prachtige ervaring :D

Gr,

irow

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jep voor mij wel, ik dacht na over de zaken die niet goed gingen in mijn leven, wat er al in 1 van de andere trips gezegd werd, in het normale leven lijk je dit anders te verwerken dan met truffels. De truffels hebben me echt geïnspireerd en het was voor mij een soort van wake-up call.

Ja ik ben nu met haar aan het smsen/whatsappen, het leek wel of ik door de truffels ook echt mijn hart volgde, had jij dit ook?

Wel bijzonder trouwens dat het gewoon 0,0 visuals heb gezien, dat hoort toch bij iedere trip of verschilt dat per persoon?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Jep voor mij wel, ik dacht na over de zaken die niet goed gingen in mijn leven, wat er al in 1 van de andere trips gezegd werd, in het normale leven lijk je dit anders te verwerken dan met truffels. De truffels hebben me echt geïnspireerd en het was voor mij een soort van wake-up call.

Ja ik ben nu met haar aan het smsen/whatsappen, het leek wel of ik door de truffels ook echt mijn hart volgde, had jij dit ook?

Wel bijzonder trouwens dat het gewoon 0,0 visuals heb gezien, dat hoort toch bij iedere trip of verschilt dat per persoon?

Ik heb zelf geen ervaring met de Hollandia maar je zou wel hallucinaties verwachten, ja. Het kan goed te maken hebben met je setting; in je eentje en een lage dosis truffels. De Hollandia schijnt erg potent te zijn dus het is alleen maar goed dat je, voor je eerste keer, een lage dosis hebt gepakt. Als je later de volgende portie eet, verleng je je trip maar word hij niet (veel) zwaarder. Als je de volgende keer begint met 11~13 gram zal je zeker gaan hallucineren.

Tijdens mijn trip voelde me ik heel erg verbonden met mijn vrienden en met de wereld. Ik had het gevoel dat ik helemaal open stond qua gevoel. Dus ik herken dat gevoel van jou wel ;).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi verwoord report :)

Ben benieuwd wat het eindresultaat wordt van je liefdesverklaring, mooie extra-gratis bijwerking van truffels :D

Dat de trip qua visuals niet op gang kwam ligt denk ik inderdaad aan de bijdosering. Ik adviseer die manier meestal omdat de hele 15 gram voor een eerste keer vrij overdonderend kan zijn, maar achteraf bij nemen kan inderdaad ook zorgen voor verlening ipv een intenser effect.

Al heb ik ook al enkele keren gelezen dat de trip hierdoor wel dieper werd, dus helemaal duidelijk is het (iig voor mij) nog niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, ja inderdaad, ik ben nu volop aan het smsen en dat lijkt goed te gaan, het leek wel of de truffels mij meer open hadden gesteld, ik heb bijvoorbeeld (en dat ben ik in mijn tripreport vergeten te zetten) ook bijvoorbeeld op een blaadje wat woorden neergezet als: accept that people are gay, accept that people don't like you, accept that people around you care about you. Vandaag zag ik dat blaadje en ik moest ook erg lachen om de stomme tekeningen en vormen ik daarop had getekend, ook bijvoorbeeld: ga meer koken, ga meer de wereld ontdekken en ga meer met je familie om. Het leek wel alsof je heel erg je gevoel kon laten spreken :-) wat op zijn beurt ook weer superfijn was.

Ik vond dat de trip zeer diep was (vooral de eerste keer natuurlijk) en dat ik afentoe met mijn handen in m'n haren zat: WAT IS DEZE TRIP DIEPPPPPPPPP!

Is het voor het vervolg een idee om bijvoorbeeld de Atlantis te gebruiken en daarna de Hollandia of maakt dat geen verschil uit?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kleine toevoeging, afgelopen woensdagavond heb ik de Psilocybe Hollandia opnieuw besteld en deze kwamen keurig vrijdagmiddag binnen.

Ik merkte dat dit ook weer een hele andere trip was. Ik had in plaats van de gebruikelijke 7,5 gram, in 1 keer 15 gram ingenomen, ik wilde weten hoe dat op mijn lichaam aansloeg. Ik weet nog goed dat ik net in de stad was geweest om een pak te kopen en ik ongeveer al 3 uur niets had gegeten, onderweg naar huis bedacht ik me hoe ik het zou gaan doen: ik zou om 17:30 thuis komen, 18:00 de truffels innemen en in de tussentijd nog even wat zaken aanzetten zoals de playstation, pc etc. Ik voelde na ongeveer een half uur de eerste effecten, ik heb dit keer wel lichte visuals, maar het is nog steeds niet zoals de anderen hier omschrijven, wanneer ik vervolgens de film inception aanzet wordt ik letterlijk in de film gezogen en heb ik het idee dat de wereld waarin we nu leven ook een droom is. Een bizarre ervaring en ik begon me een aantal zaken af te vragen: waarom kan ik mijn dromen niet herinneren? En wat gebeurd er als je vast blijft hangen in een droom? In besloot op dat moment om een luchtje te scheppen buiten en ik merkte dat ik al een stuk rustiger werd en me meer begon te concentreren op hoe mooi de wereld is (nu is het 20:00 uur). Eenmaal teruggekomen deed ik een maaltijd in de magnetron en ik werd gebeld door m'n vader, waarbij ik me zo goed mogelijk probeerde te houden, naar mijn idee heb ik niets raars gezegd gelukkig.... :roll:

Toch de effecten waren deze keer anders en kan ik me nu niet echt herinneren wat ik allemaal gedacht hebt, alleen dat ik echt in de film leek mee te spelen. Een compleet andere trip dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan, maar op langere termijn zou ik er wel mee oppassen. Lastig om een grens te vinden tussen realiteit en droomwereld, dan.

@Irow;

Logisch dat deze trip anders was. Is vandaag hetzelfde als gisteren? Nee. Je hebt meer geleerd, meer gedaan, meer geleefd, meer nagedacht, enzovoorts (:

Link naar bericht
Deel via andere websites
Als ik geblowed heb kan ik al ontzettend in een film zitten, laat staan als ik aan het trippen ben! Toffe ervaring. Maar is het niet slimmer om wat langer te wachten tussen het trippen?

@ThijsWTF, zeker ik las nu een periode van een week of 3 á 4 in en probeer het dan opnieuw.

@Truththeories, jep, totaal anders, de inname was anders, de setting was behoorlijk hetzelfde, maar wellicht in mijn hoofd was ik nog wat druk met zaken afronden. Wellicht als ik dadelijk klaar ben met m'n opleiding is het wellicht nog beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Snel werd me ook duidelijk, dat als je iets verstopt, wat voor problemen dan ook, de magic truffles vindt ze en brengt ze enorm aan het licht, bijvoorbeeld geldproblemen, vrienden en familie, die ik kennelijk heb verwaarloosd. I

Soooo true! Ik heb precies hetzelfde gehad. Vaak doe je helaas niks eraan de dag erna.. maar het blijft toch in je hoofd zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden