Met wat voor drugs heb je geëxperimenteerd?


Recommended Posts

  • Reacties 217
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik ben momenteel 26 en eigenlijk het enige wat ik nog wel eens doe ik truffels (eens in het half jaar) Maar in het verleden heb ik;

- LSA

- Wiet

- Hasj

- Spacecake

- XTC

- Paddo's (gedroogde en verse)

- Energy troep van de smartshop (ephedra e.d.)

- Salvia

Volgens mij was dit het :lol:

Edit: Ik heb ook nog eens geëxperimenteerd met hoestcapsules. Twee pakjes leeggegeten en helemaal van de planeet. Helaas nu niet meer mogelijk volgens mij..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wiet/hasj

xtc

speed (dex en levo)

cocaine

Mephedrone

Methylone

Methylfenidaat

gbl

ghb

DXM

Truffels

LSD

salvia

DMT

2c-b

2c-e

AMT

Ketamine

Methoxetamine

6-APB

Lachgas

Verder wil ik alles nog wel proberen wat ik tegenkom

Zijn die er nog? haha

Wat een was lijst aan drugs, zeg. Wat is jouw favoriete drug tot nu toe?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb tot nu toe geprobeerd:

- Mdma

- xtc

- Wiet

- Ghb

- Truffels

- Lachgas

- Salvia

En volgende week ga ik 6-APB en Methoxetamine proberen.

Haha ik heb hetzelfde lijstje als jou! Alleen heb ik afgelopen zaterdag voor het eerst 6-apb geprobeert en ga vrijdag methoxetamine doen :P Haha..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ehhh is best wel een aardig lijstje:

hasj

*wiet

*hasj-olie

*coke

*base coke

*heroïne(roken)

*methadon

*paddo's

*truffels

*stackers(efedra)

*xtc

*mdma kristal

*benzo's

*fenobarbital

*ghb

*gbl

*speed

*herbal shit

*lachgas

*poppers

*tramadol

*is niet echt drugs maar zet het er toch maar bij, anabolen(primobolan en dianabol)

* salvia 10x

* alcohol

* kraton 15x

* ketamine

* Tetrafluoroethane

* mephedrone

* Methylone

* dmt(maar eigenlijk nog niet "all the way",wel de bodyload' gevoeld)

* lsd

* 2-cb

en sta verder wel open voor nieuwe dingetjes en ervaringen.....

to do list

*mescaline

* vloeibare lsd

* benzo-fury

*"home-grow'n"opium roken

* meth roken

Leek me voorlopig wel even genoeg.. :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb hier al enkele keren gbl zien tussen staan da kan je toch niet zomaar puur drinken dat is een agresief product waarvan de ph niet exact te meten is dus is er toch potentieel dat je slokdarm chemische brandwonde kan gaan vertonen terwijl je ghb 50/50 kookt en correct naoh gebruikt de ph neutraal is te brengen..

niemand last gehad dan van gbl zo puur te neme?

ben ik wel eens benieuwd naar

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik heb hier al enkele keren gbl zien tussen staan da kan je toch niet zomaar puur drinken dat is een agresief product waarvan de ph niet exact te meten is dus is er toch potentieel dat je slokdarm chemische brandwonde kan gaan vertonen terwijl je ghb 50/50 kookt en correct naoh gebruikt de ph neutraal is te brengen..

niemand last gehad dan van gbl zo puur te neme?

ben ik wel eens benieuwd naar

GHB is eigenlijk verdunde GBL, daarom doe je bij gbl niet 5ml maar ongeveer 2ml en dat is al genoeg om lekker wazig te worden. En het zou idd kunnen dat het ongezonder is, maar ach dat is het risico van het vak. (ookal raad ik het niet aan om op lang termijn te doen, maar dat telt ook weer voor vele drugs..)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dagelijks ritalin en concerta

Hasj &Wiet

Diverse THC producten (space cake, space brownies, space boterkoek, space pannekoek, hasj thee, hasj melk, hasj olie, ik ben er ongetwijfeld nog een aantal vergeten)

MDMA Kristal

XTC

Speed

Cocaine

Lachgas

Wild Lettuce (maar nog niet het juiste effect gevonden, zie erowid)

Paddo's

Truffels

Salvia(maar die was te oud dus niets van gevoeld)

Keta komt eraan!

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik heb hier al enkele keren gbl zien tussen staan da kan je toch niet zomaar puur drinken dat is een agresief product waarvan de ph niet exact te meten is dus is er toch potentieel dat je slokdarm chemische brandwonde kan gaan vertonen terwijl je ghb 50/50 kookt en correct naoh gebruikt de ph neutraal is te brengen..

niemand last gehad dan van gbl zo puur te neme?

ben ik wel eens benieuwd naar

GHB is eigenlijk verdunde GBL, daarom doe je bij gbl niet 5ml maar ongeveer 2ml en dat is al genoeg om lekker wazig te worden. En het zou idd kunnen dat het ongezonder is, maar ach dat is het risico van het vak. (ookal raad ik het niet aan om op lang termijn te doen, maar dat telt ook weer voor vele drugs..)

Ik zou GHB geen verdunde GBL willen noemen.. Eerder een minder agressieve stof met dezelfde werking.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik heb hier al enkele keren gbl zien tussen staan da kan je toch niet zomaar puur drinken dat is een agresief product waarvan de ph niet exact te meten is dus is er toch potentieel dat je slokdarm chemische brandwonde kan gaan vertonen terwijl je ghb 50/50 kookt en correct naoh gebruikt de ph neutraal is te brengen..

niemand last gehad dan van gbl zo puur te neme?

ben ik wel eens benieuwd naar

GHB is eigenlijk verdunde GBL, daarom doe je bij gbl niet 5ml maar ongeveer 2ml en dat is al genoeg om lekker wazig te worden. En het zou idd kunnen dat het ongezonder is, maar ach dat is het risico van het vak. (ookal raad ik het niet aan om op lang termijn te doen, maar dat telt ook weer voor vele drugs..)

Ik zou GHB geen verdunde GBL willen noemen.. Eerder een minder agressieve stof met dezelfde werking.

ghb is wel een verdunning de gbl is dOOr het zuur van het water met naoh en de hitte gaan reageren en van moleculaire structuur veranderd waarmee je ook ph7 die neutraal is kan bereiken

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ghb is geen verdunning van gbl

Gbl zit in een ring structuur, dat wil zeggen alle moleculen zitten in een kring aan elkaar en dat heet een lacton in dit geval. Daardoor kan je de ph niet direct meten.

Door natronloog (een base, niet een zuur zoals jij hierboven neerzet) toe te voegen verbreek je de ring voor er een OH- groep en een Na+ tussen te stoppen waarna het een andere stof is geworden.

Een verdunning is gewoon aanlengen met bv water

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik al gedaan heb is eigenlijk een vrij kort lijstje;

- LSA (echt al heel erg vaak. Ik denk sowieso meer dan 10 keer, misschien dat ik de 15 ook nog red)

- LSD (Half zegeltje, viel op dat moment een beetje tegen, kwam waarschijnlijk doordat ik verkouden was en ik een lage dosering had (ik schat zo'n 50 ug))

- Truffels ( Ook pas 1 keer. Ik heb in het tripreports forum een verslag gepost; magic-truffels-trip-reports/eerste-keer-truffels-9-gram-atlantis-t51.html)

- Wiet

- Hasj

- Alcohol

Op mijn to-do list staat eigenlijk niet zo gek veel

- 2C-B (Gezien de schadelijkheid van MDMA wil ik mijn gebruik daarvan minimaliseren, dus ik wil eigenlijk 1 keer 2C-B doen in plaats van MDMA/XTC)

- DMT (Hier heb ik nog wat vraagtekens bij of ik dit ook echt wil doen. Ik vraag het me af)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden