Recommended Posts

Wellicht een rare plek om dit te posten, maar er is geen subforum. Gamed er wel eens iemand onder invloed?

Ik zelf heb dit meerdere malen gedaan. Super sonic robot battle cars, Uncharted, Rio en Elders scroll vond ik helemaal geweldig op de PS3!

- Uncharted genoot ik van de natuur en de vrijheid om rond te lopen, de vijanden die begonnen te schieten vond ik heel irritant, maar verrassend genoeg schoot ik ze sneller neer dan ooit te voren (ik wou er ook zo snel mogelijk vanaf)

- Super sonic robot battle cars had fantastische levels en je kon heerlijk rondscheuren en genieten van de intense kleuren. Na 5 minuten was de tijd op en had je nog geen bal geraakt.

-Rio bestaat uit geweldige minigames die erg leuk zijn om met twee trippende mensen te doen.

-Elders Scroll is gewoon ronddwalen en op zoek naar avondtuur.

Hebben jullie wel eens gegamed onder invloed?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind gamen tijdens het trippen zo dubbel op; dan ben je al van de kaart en dan ga je nog een keer helemaal storten op een game.

Niks voor mij. Ik kijk wel lekker naar de natuur of zo.

don't get me wrong, ik ben een gamer in hart en nieren, maar niet als ik trip

Link naar bericht
Deel via andere websites

Begrijpelijk hoor, het is bij ook niet gamen zoals ik normaal doe. Ik stort mij niet helemaal erop en ben ook niet intensief bezig..

Ik game juist heel chill en rustig. Maar iedereen zijn ding natuurlijk ;-)

En idd set & setting is beter, taakje voor de moderator :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

gewoon beat hazard opzetten al laat je'm maar opt menu staan met 'n track op , machtige equalizer xD

maar ja games die n geweldig kleurrijk effect geven (maakt niet uit hoe goed je al dan niet speelt)

beat hazard (ultra) (je kunt de muziek zelf kiezen)

audiosurf (je kunt de muziek zelf kiezen)

nitronic rush (moeilijk mr gratis)

plasma pong (gratis)

met n veel te enthousiase duitser :P

ook graaf zijn :

polygonomial (je kunt de muziek zelf kiezen)

critical mass

denk dat dat ze zowat zijn die ik zou aanraden tydensn trip :) (natuurlijk is geen daarvan werkelijk speelbaartydens ntrip maar wel echt leuk om naar te kijken :P)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Tering, moet toch even terug komen op mijn opmerking dat gamen niks is voor tijdens een trip. Ben tijdens mijn laatste trip achter de pc beland en heb Tetris Battle gedaan op facebook. Behoorlijk spacey met al die vrolijke kleurtjes en blokjes die me aankeken!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...

Leauge of legends spele als ge aant het trippe bent is echt moeilijk je word zoo rap afgeleid door al die mooie effecten en ik begon mij vragen over het leven van de champions aftevragen en ik wou op het einde zelfs niet meer vechte..... wel heel aparte ervaring maar persoonlijk vind ik dat je je triptijd beter kunt gebruike :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 years later...

We Love Katamari of Katamari_Damacy is echt geweldig tijdens het trippen. 

Je bestuurd een bal, katamari. de wereld is bezaaid met voorwerpen en alles wat kleiner is dan je katamari plakt eraan. Je katamari groeit en uiteindelijk kun je complete steden en continenten oprollen. De beste game ooit:) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Monaco is een top-down spel waarbij je een inbreker bent en muntjes moet verzamelen terwijl je uit het zicht van bewakers probeert te blijven.
Op zichzelf is het een geweldig co-op spel. Heb het gespeeld toen ik voor de eerste keer XTC heb gebruikt, wat echt hilarisch was. op 2CB is het net zo grappig, maar nog een stuk moeilijker.

Rollercoaster tycoon op 2CB is ook fantastisch

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden