• 0

Afschrift bank


Upendi

Vraag

Ik vroeg mij af hoe de bestelling heet op je afschrift van de bank..

Mijn vader werkt bij de bank en ondanks mijn leeftijd e.d. heb ik toch liever dat hij dit niet te weten komt. Nu laat ik een vriend altijd bestellen, maar was toch benieuwd..

Link naar bericht
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Bij mij ziet het toch totaal anders uit hoor!

Ik zie duidelijk op welke rekening het geld is gestort (deze kun je daarna opzoeken via het internet en dan kun je toch wel naar hier worden geleid als je deftig 'zoekt'). Bovendien staat er *** als naam v/d rekening; hoe valt dit te verklaren Admin Gonzo?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

De printscreen van ThijsWTF is van een iDeal betaling, de meest gangbare manier om binnen Nederland te betalen. Omdat iDeal betalingen via een zogenoemde payment provider worden afgehandeld verschijnt hierbij niet onze bedrijfsnaam, maar in dit geval "Stichting Mollie Payments".

Als je het bedrag zelf overschrijft moet de naam van de rekeninghouder worden opgegeven, en omdat hierbij wel onze directe bankrekening wordt gebruikt, is dat inderdaad "***".. Die naam is inderdaad vrij eenvoudig te herleiden naar onze website (b.v. via ***.com en .nl, die direct doorlinken).

Bij betalingen via een overschrijven moet je er dus rekening mee houden dat de naam "***" wel wordt weergegeven op je bankafschrift.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Haha, ik snap je :) We hebben in het verleden nogal wat problemen gehad met PayPal, als in, dat ze ons account voor 6 maanden hebben bevroren omdat ze vonden dat onze producten niet legaal waren.

Maar ik heb gemerkt dat enkele van de concullega's ook zijn begonnen met het aanbieden van PayPal, dus het is een goed plan om daar weer eens naar te gaan kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Sorry voor de bump, maar aangezien dit nu mooi staat uitgelegd op de vernieuwde site onder 'betaalmethoden' heeft deze thread geen nut te bestaan. Ik heb even gekeken: de bovengenoemde links van jeweetwel relinken niet meer naar deze website en Google pikt nog enkel deze thread op. Dus ff verwijderen aub en dan blijft er niets meer over om getraced worden ;) Thx!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Check! De hele thread weg gooien vind ik niet zo'n goed plan, maar heb de bedrijfsnaam in alle berichten gecensureerd (***). Enkel verwijderd om te voorkomen dat iemand (anders dan de rekeninghouder, uiteraard) op basis van de bij een bankoverschrijving vermeldde bedrijfsnaam op dit forum beland, en zo ongewenst kan zien wat/waar is besteld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden