Kleine dosis truffels +/- 3 gram


Recommended Posts

Beste Mede Pyschonauten,

Even wat voorinformatie voordat ik mijn vraag stel. Ik heb meerdere ervaringen met truffels. Nu in totaal 4x getript ermee. Allemaal in huiskamer sfeer.

De eerste 3 keren was dit samen met vrienden. De eerste keer met een vrij grote groep. 6 man met 1 sitter erbij. Toen hebben we van 15gram truffels per persoon thee gemaakt. Dit was voor mij een behoorlijke trip die ik nooit meer zal vergeten. Het was een geweldige ervaring. En heeft mij veel gebracht. De tweede keer hetzelfde maar met 3 man in totaal. De derde keer met 2 man. Iedere trip was totaal anders. Wat het ook juist interessant maakt . 

Hierna heb ik zeker bijna 4 jaar geen truffels meer gebruikt. Toen het me opeens weer begon te kriebelen. Het truffelen is voor mij altijd met een spiritueel doel geweest en nooit om maar gewoon te trippen met wat vrienden. 

Met dezelfde persoon als de laatste trip hebben we besloten om een kleinere dosis te nemen, gewoon om te kijken wat de effecten hiervan zijn. We hebben samen 4 gram Mexicanas per persoon gepakt. Deze keer goed gekauwd en opgegeten i.p.v. thee ervan gemaakt. 

De effecten waren veel heftiger dan dat we allebei gedacht hadden. De trip duurde vanaf de eerste effecten tot het gevoel van weer nuchter zijn ongeveer een 3,5 uur. Hier was ik best verbaasd over. Nu wil ik dus een beetje gaan experimenteren met lagere dosissen. 

Ik heb een bakje freshbox Dolphins Delight gehaald. En deze verdeeld in kleinere dosissen. Nu ben ik van plan om een dosis te pakken van rond de 2,5 of 3 gram. Mijn idee was om dit alleen te doen en lekker door een mooi natuurgebied te gaan wandelen. Daar zijn er genoeg van bij mij in de buurt. Waar je ook vaak geen mensen tegen komt. Dit vind ik zelf wel prettig.

heeft er iemand ervaringen met dit soort dosissen van truffels? En het gebruik in de natuur en alleen? Hoeft niet perse met Dolphins Delight te zijn. Kan ook andere soorten. 

Greetz Entheon

 

 

 

    

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden