tripfilms


Recommended Posts

Ik wel gewoon als je op watch on youtube kijken, nee nog niet gedaan maar lijkt me wel een keertje gaaf :P

Helaas had ik mn laptop niet meer naar het aqua mundo in centerparcs tijdens mijn laatste trip ;)

op youtube staat die onder deze titel: The Beatles Yellow Submarine Película Completa Subtitulado HD

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zeker het proberen waard zo heb ik laatst ook nog the loneliest planet gezien over backpackers op rondtrip door Georgie , prachtige beelden, blueberry is me ook nog aangeraden maar heb heb nog niet in

1up : One United Power Voor de kunstliefhebbers, ik poste hem al in het moviemeter forum Mooie mushrooms visiuals tussendoor zie het stuk bij 2 minuten

Ik ben nog een oud lijstje tegen gekomen in een stoffige agenda van me.. komtie.. Drugfilms! :lol: ;)

Bongwater

Saving Grace

Micro Cosmos

Evil Bong

Trainspotting

Fear and Loathing in Las Vegas

Naked Lunch

Clockwork Orange

Reefer Madness

Confessions of an Opium Eter

The Trip

I Love You Alice B Tokla's

Requiem for a Dream

Spun

Traffic

The Acid House

Platoon

24 Hour Party People

Fast Times at Riddemont High

Easy Rider

Jackie Brown

Stage Coach

Pulp Fiction

Natural Born Killers

Flashback

Puff Puff Pass

The Big Lebowski's

Harold & Kumar go to White Castle

For a Few Dollars More

City of God (Citade de Deus)

Blow

Grass

Blueberry

Jay & Silent Bob Strike Back

How High

Cheech & Chong Up In Smoke

Clerks 1 & 2

Dazed and Confused

Half Baked

Super Troopers

Friday

Super High Me

Rolling Kansas

Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Layer Cake

Knocked Up

Link naar bericht
Deel via andere websites
nou als je jezelf écht wilt mindfucken met een film moet dat toch wel yellow submarine zijn van de beatles

Ik denk dat ik daar deze avond eens voor ga zitten, maar dan wel een versie zonder Spaanse ondertitels. Ze leiden me af :lol:

Ik denk dat het een heus filmnachtje gaat worden..

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja die ontertiteling is klote, heb hem ook eens gedownload en dan heb je daar geen last van, laat weten wat je van de film gesnapt hebt hahaha :mrgreen:

Nog een aantal wachtende voor 'em.. Ik ben zo autistisch dat ik alleen films kijk op volgorde van binnenkomst. Maar ik hou je op de hoogte :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

"Branded"-2012

http://www.imdb.com/title/tt1368440/

MV5BMTY3MjY1NDY0Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwNDg1MjEzOA@@._V1._SX640_SY273_.jpg

Eigenaardige film, maar toch noemenswaardig.. In eerste instantie kijkt het vooral weg als een middelmatige documentaire- god-zij-dank vergezeld van een best lekker wijf in de vrouwelijke mede hoofdrolspeler (zie foto, onder). Zoals de naam van de film al doet vermoeden gaat het over 'branding.' Met andere woorden 'spullen aan de man brengen.' En de film volgt een succesvolle marketier die exact weet hoe de wereldwijde bevolking het beste gemanipuleerd dient te worden. Maar dan, zo ongeveer halfverwege de film gebeurd er iets totaal onverwachts. Als een opdracht enorm mislukt neemt de film een andere wending. Langzaam aan transformeert het tot iets ongeloofelijk vaags waar diverse trip-achtige elementen aan te pas komen. Ik was met stomheid geslagen. Geen topfilm, maar wel een zeer ongebruikelijke twist die ik jullie toch niet wil onthouden. Oordeel zelf.. ;)

936full_leelee_sobieski_Small_2.jpg

Enfin, misschien ben ik momenteel gewoon te wappie om welke film dan ook vrij van hallucinaties te ervaren.. Op naar een volgende.

Link naar bericht
Deel via andere websites

savages -2012

http://www.imdb.com/title/tt1615065/

"Entrepreneurs Ben, a peaceful and charitable marijuana producer, and friend Chon, a former Navy SEAL, run a lucrative, homegrown industry - raising some of the best weed ever developed. They also share a one-of-a-kind love with Ophelia. Life is idyllic in their Southern California town... until the Mexican Baja Cartel decides to move in and demands that the trio partners with them. When the merciless head of the BC, Elena and her enforcer, Lado, underestimate the unbreakable bond of the three friends, Ben and Chon - with the reluctant assistance of a dirty DEA agent - wage a seemingly unwinnable war against the cartel. And so begins a series of increasingly vicious ploys and maneuvers in a high stakes, savage battle of wills."

Savages-poster-art.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

"Smashed" -2012

http://www.imdb.com/title/tt2063781/

Screen-Shot-2012-10-20-at-1.47.14-PM-350x194.png

Kate and Charlie Hannah have a relationship well lubricated with alcohol, but Kate finally finds her chemical appetites have gotten completely out of control. With the help of an ex-addict friend at work, Kate finds a support group that helps her begin to conquer her addictions. However, that recovery proves just part of a larger personal challenge to rebuild her life even as her marriage with her drunken husband deteriorates.

Grappig feitje is dat Charlie Hannah niemand minder is dan 'Jesse,' uit.. inderdaad.. 'Breaking Bad.'

Aanrader.! Mooie film over verslaving'; zowel de mooie momenten, als schaduwzijde.

smashed-review-09122012-214932.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
weet alleen niet of'k het zou riskeren te trippen in de bios :P

Ik niet hoor, moet er niet aan denken.. Ik kan trippen als een malle, maar dan wel in m'en eigen veilige omgeving, lekker thuis ;)

gewoon doen, achterin zitten en los gaan XD.

vrienden van mij hadden toen een keer een kutfilm gekeken, halverwege hadden ze allebei een xtc pil geslikt :P

MDMA en de bioscoop zou ik op zich nog wel aandurven. Maar volgens mij kijk ik dan nooit de hele film uit- als ik er al een stukje van mee krijg. Nee, ik denk dat het na 15 minuten dan eerder wandelen zou worden, door het donker van de stad.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Eergisteren The Abc´s of death gezien, zelf was ik het horrorgenre weer een beetje moe maar deze was goed ook voor liefhebbers van arthouse, 26 korte horrorfilms van 26 filmmakers uit de hele wereld!

Denk dat ik die ook wel ga waarderen. Bedankt voor de tip!

the_abcs_of_The_death_trailer_Tierra_Freak_Tierrafreak.com_.ar_.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker het proberen waard zo heb ik laatst ook nog the loneliest planet gezien over backpackers op rondtrip door Georgie , prachtige beelden, blueberry is me ook nog aangeraden maar heb heb nog niet in verdiept... Niet echt een tripfilm maar een film waar ik me prima heb vermaakt is Paradies Liebe

(trailer)

onder het trippen misschien ook leuk

http://www.moviemeter.nl/film/68196

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Alice in Wonderland. Die uit 2010 én die uit 1951 is ook een aanrader!

Ook is Genesis cool om te kijken tijdens het trippen. Animatie films doen het bij mij meestal goed. En inderdaad comedy, Friends of specials van Gabriel Iglesias zijn geweldig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Upside Down

Mooi vormgegeven film, geen ingewikkeld verhaal (beetje zoet), alleen aan het begin even je gedachten erbij houden en dan je mee laten slepen, in de wondere wereld van upside-down. Heerlijk kijken wanneer je high bent.

(Eigenlijk moet je de trailer niet kijken, het geeft teveel van het verrassingseffect weg...)

:D

http://www.imdb.com/title/tt1374992/" rel="nofollow" rel="nofollow

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Ik heb de mooiste film om te trippen gezien! Het begint wel een beetje zielig, maar het is een amerikaanse film, dus het einigt goed en en de ideale loving happy family komt weer bij elkaar. Op het einde ook wel iets te romantisch, maar dat vinden een heleboel mensen blijkbaar juist leuk. Maar los van dat een echte aanrader!!! "What dreams may come". Enjoy!!

LTR (een chill music producent) heeft een heel relaxed nummer gemaakt met quotes van die film, het heeft dezelfde titel, zoek maar op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...
  • 7 months later...

Tussen de nieuwe releases viel 'Lucy' me op- en mag uiteraard ook hier niet ontbreken ;)

 

HsD7Ae1.jpg

It was supposed to be a simple job. All Lucy had to do was deliver a mysterious briefcase to Mr. Jang. But immediately Lucy is caught up in a nightmarish deal where she is captured and turned into a drug mule for a new and powerful synthetic drug. When the bag she is carrying inside of her stomach leaks, Lucy's body undergoes unimaginable changes that unlocks her mind's full potential 100%. With her new-found powers, Lucy turns into a merciless warrior intent on getting back at her captors. She receives invaluable help from Professor Norman, the leading authority on the human mind, and French police captain Pierre Del Rio.

 

 

http://www.imdb.com/title/tt2872732/

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden