tripfilms


Recommended Posts

Misschien is het een idee om alle lampen uit te zetten en helemaal in het donker kijken (of blacklight) zodat je het minst meekrijgt van de impulsen om je heen. En in jezelf een knop omzetten om alleen met de film bezig te zijn. En meestal zet ik ook even de telefoon uit en leg die even weg. En zorg voor een dikke deken dat zorgt altijd voor het confortabelste gemak tijdens zon trip :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zeker het proberen waard zo heb ik laatst ook nog the loneliest planet gezien over backpackers op rondtrip door Georgie , prachtige beelden, blueberry is me ook nog aangeraden maar heb heb nog niet in

1up : One United Power Voor de kunstliefhebbers, ik poste hem al in het moviemeter forum Mooie mushrooms visiuals tussendoor zie het stuk bij 2 minuten

Ik heb afgelopen zaterdag bij mijn eerste trip de film prince of persia gezien, ik heb om eerlijk te zijn wel een deel gemist van de film, want opgegeven moment was ik te druk met muziek en met mijn omgeving dat de film niet tot me doordrong. Desondanks heb ik het idee dat ik wel meer heb genoten van een film dan anders :-).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Hoe komen jullie er allemaal op om "Requiem for a Dream" te kijken met truffels op?!?! Wordt je daar niet ontiegelijk depressief van?! Ik bedoel als er een deprimerende film is, is het die wel.

Ik heb nog nooit een film gekeken in een trip maar wel naar "Echte Meisjes Op Zoek naar Zichzelf". Vraag me niet waarom, maar het was echt heel flex om naar te kijken. Veel kleurtjes enzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
Enter the voide

als je die kijkt TIJDENS het trippen ga je volgens mij dood ofzo :lol: zieke film

Ooo ik zie dat deze toch al aan bod is gekomen in dit topic. Tsja, pas een weekendje forumlid eh.. :D Ik ga alles even aandachtig nalezen alvorens ik de titels onnodig dubbel vernoem.. Al zijn sommige het ongetwijfeld waard..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dark City (1998)

A Scanner Darkly (2006)

The Wackness (2008)

Inception (2010)

Pandorum (2009)

http://www.youtube.com/watch?v=Z2HP25bKztE

En.. wat meer recent, niet films die over trippen en/of drugs gaan. Maar wel films welke een bepaalde sfeer met zich meedragen. Ik kijk overigens ook nooit films tijdens een trip. Ik heb al moeite om mezelf te kunnen volgen, laat staan dat ik me ook nog eens moet gaan focussen op andere beelden ;)

Sound of my Inner Voice (2011)

The Day (2011)

The Cloud Atlas (2012)

Dredd (2012)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

The Wackness (2008)

http://www.imdb.com/title/tt1082886/

MV5BOTkwNDkzMDI1Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwMTc1OTA3MQ@@._V1_SY317_CR0,0,214,317_.jpg

"Prachtig verhaal over een jonge hennep dealer en zijn klanten, eentje in het bijzonder: oud hippie en hedendaags psychiater. Een verhaal over de verschillen in generatie, liefde, het leven en bovenal de overeenkomsten- met de nodige humor."

Friendship, love, and coming of age in New York City, summer of 1994. Luke Shapiro has just graduated from high school, sells marijuana, and trades pot for therapy from a psychologist, Dr. Jeffrey Squires. Luke is attracted to a classmate, Stephanie, who's out of his league and Squires' step-daughter. By July, he's hanging out with Stephanie, taking her on his rounds selling pot out of an ice-cream pushcart. Then things take a turn. In the background, Squires and his wife as well as Luke's parents are having their troubles.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Youth in Revolt (2009)

http://www.imdb.com/title/tt0403702/

MV5BMjE3NTkxODUwOV5BMl5BanBnXkFtZTcwMjE4NjI5Mg@@._V1_SX214_.jpg

"Een film die niet per definitie over drugs gaat, maar wel paddo's in voorkomen. Voor de rest is het een pracht verhaal om naar te kijken, met mooie dialogen en bij vlagen erg grappige situaties."

At 16, Nick Twisp is wry about his teen funk: he lives in Oakland with his sex-addled mother; his father's child support is her meal ticket. While camping in Ukiah, Nick meets Sheeni: for him, it's love at first sight. Nick has to figure out how to get his father a job in Ukiah, then how to get sent to live with his father, then how to get close to Sheeni, whose religious parents may want her sent away from temptation to a boarding school. There's also Sheeni's all-American boyfriend to contend with. Overwhelmed by the challenges, Nick's about to give up when he conjures an alter ego who whispers revolt into his ear. Nick is not altogether hapless, but can this end well?

http://www.youtube.com/watch?v=XbJyaO97QPY

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mental (2012)

http://www.imdb.com/title/tt1655416/?ref_=fn_al_tt_2

"Zojuist naar zitten kijken.. Geen drugs film, maar wel over een scala aan psychiatrische 'aandoeningen. De film komt met schitterende dialogen welke een totaal andere werkelijkheid laat zien qua geestelijke 'afwijkingen.' Ook deze is een aanrader.'"

The Moochmore girls are certain they all suffer from some kind of undiagnosed mental illness - because if they're not crazy then they're just unpopular. Their mother Shirley - unable to cope with her demanding daughters and unsupported by her philandering politician husband, Barry - suffers a nervous breakdown. After Barry commits his wife to a mental hospital (telling his constituents that "she's on holiday") he finds himself alone with 5 teenage girls he barely knows. Desperate, he impulsively picks up a hitchhiker named Shaz and installs her in his home as nanny to his daughters.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Into the Wild

dat lijkt me inderdaad echt een toffe film om te zien, daar zitten super vette dingen in verwerkt.

Met heel veel films die eerder zijn genoemd kan ik met totaal niet in vinden. Mindfucks zijn normaal wel leuk maar ik denk niet dat je je aandacht er bij kan houden. Te ingewikkeld en het zou niet fijn zijn. Dus rustige films die echt, echt mooi zijn verfilmd kijk ik graag. No country for old men wil ik er nog wel eens op zien maar een film als fightclub zoals ik die zag staan lijkt me niks. Vind het zowiezo een waardeloze film die door teveel mensen wordt bewonderd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden