eerste keer atlantis zonder resultaat.


Recommended Posts

Gisteren heb ik voor de eerste keer Atlantis ingenomen.

Sinds de middag heb ik niks meer gegeten en om 19u30 9 gram Atlantis opgegeten. De 9 gram is omdat het mijn eerste keer was. Goed gekauwd. De smaak viel mee in het begin. Naar het einde van de 9 gram werd de smaak toch al moeilijker te verdragen.

Na een half uurtje "voelde" ik al iets. Lichte misselijkheid, lichte verdoving en een "zware" maag. Een uurtje na inname werd ik niks meer anders gewaar dan dat. Ik heb toen besloten om de resterende 6 gram ook nog te consumeren.

Met als resultaat nog meer misselijkheid. Ik heb gelukkig niet moeten overgeven. Al bij al was ik nog goed helder. Ter vergelijking, met cannabis ben ik meer "weg". Spijtig.

Ik zou niet weten hoe het komt. Ik heb nochtans goed gekauwd en tot 7u voordien niks meer gegeten en enkel water gedronken. Te kleine dosis genomen? had ik onmiddellijk de 15 gram moeten innemen? Ik weet het niet.

Ik had de try-out pack besteld met 15 gram Atlantis en 15 gram Tampanensis.

De volgende keer wordt het dus die laatste en zal ik de Lemon Tek maar eens proberen. De 15 gram in één keer. Hopelijk lukt het dan wel.

Weet er iemand wanneer ik opnieuw mag consumeren? Moet ik nu een maand wachten? Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat wanneer je te snel na elkaar consumeert je niks meer zal voelen door de gewenning?

Alvast bedankt

Dwaalicht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe lang van te voren had je niets gegeten? Teveel eten in je maag hebben werkt het effect tegen. Gebruik je misschien anti-depressiva? Er zijn anti-depressiva waardoor tryptamines e.d. niet meer werken. 9 Gram zou zeker genoeg moeten zijn om je iets te laten voelen, dus ik denk dat het in bovenstaande zit.

Wanneer opnieuw; gewenning is meestal wel weg na een paar dagen. Als je een week ertussen laat zitten, dan zou je zeker iets moeten voelen. 2 keer trippen in korte tijd is meestal minder verstandig doordat je realiteitsbesef dan over het algemeen een opdonder kan krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Truththeories,

Bedankt voor je reactie. Ik heb tot 7u voordien niks meer gegeten. Mijn laatste maaltijd was om 12u30 en de truffels heb ik om 19u30 ingenomen. Ikheb alleen nog water gedronken. Niet meer gerookt, geen koffie en geen cola die dag.

Ik zit niet aan de anti-depressiva.

Ik gebruik wel een puffer voor mijn astma en neem `s morgens dagelijks een vitaminetablet.

Kwa gevoel denk ik dat het een lichte level 1 was.

Volgende week beter...

Mvg.

Dwaallicht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden