wat is je favoriete psychedelic


Recommended Posts

ik heb er eigenlijk 2:

dmt omdat je daarmee geen rekening moet houden met verplichtingen dag erna en de ervaring het intensiefst is

lsd heb je dan weer een langere trip van waardoor je alles trug op een rijtje kan plaatsen omdat je alles vanuit een ander perspectief bekijkt

ben benieuwd wat julie favorieten zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn favoriete psychedelic was toch wel met stipt de paddo's. Truffels vind ik ook relaxt, helaas toch een stuk minder sterk (alhoewel de eerste keer behoorlijk heftig was).

Salvia is de heftigste drugs die ik tot nu toe heb gehad, echt 10 minuten compleet van de wereld!

En qua goed gevoel moet ik echt voor XTC gaan, wat een heerlijk euforisch gevoel geeft dat! Al jaren niet meer gedaan, maar wat een geweldige feesten heb ik hiermee beleeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Fuck wikipedia. Ik heb Salvia gedaan en wat ik heb gelezen is DMT veel heftiger :P

Dat is nou net Salvia, het heeft zoveel verschillende werkingen. Je kan alleen een lachkick krijgen (milde vorm) maar je kan ook uit je lichaam stappen en jezelf op afstand besturen (harde vorm). Ik heb beide (en veel tussenliggende) vormen gehad.

Maar dat uit mijn lichaam treden was echt te vaag. Schijnt ook een echte werking te zijn (ben hier dus niet uniek in). Ik kon gewoon uit mijn lichaam stappen, vijf stappen het park in lopen en toen zag ik mij nog steeds op het bankje zitten en door te denken kon ik mij zelf laten bewegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Wat zouden jullie me aanraden om als eerst te proberen, LSD of Salvia?

Dan zou ik LSD doen. Ik heb zelf nog nooit salvia gedaan, maar dat is nogal overwhelming en kort. Dan heb ik liever een wat langere trip (:

Sowieso LSD inderdaad. :) Dat is echt een vriendelijke stof die je langzaam onderdompelt in zijn effecten, om dan op te bouwen naar een uren durend spectakel. In de come-up word je langzaam meer en meer bevangen. Bij salvia daarintegen wilde ik rollen en raar doen, en achteraf gezien vond ik het niet leuk. Heb extracten, bladeren, in bong en sublinguaal geprobeerd, maar niets was leuk. Bij Salvia is de kans relatief gezien klein dat het je het volle potentieel van wat "psychedelica' is, inclusief de bewustwording van wat aan het gebeuren is, kan bieden.

100µg acid, na de piek jointje, goeie muziek. Ready, set, go. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden