YouTube-filmpjes


Recommended Posts

Ziet er inderdaad lekker uit, fullscreen en dan vlak voor je scherm gaan zitten :D

Dat met die youtube video's insluiten is idd irritant, dat werkt momenteel alleen met de complete URL, niet met de .be variant. Op zich is dat wel aan te passen, maar dan gaan de filmpjes die de oude manier gebruiken dood :( .. Dus daar moet nog even aan gesleuteld worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Ik heb er ook weer een paar zitten bewerken tijdens 'eenzame' nachten..

Allereerst een serieuze mindfuck van Super Mario onder invloed van een corrupte 'Game Genie.' Als je deze helemaal uit kan zitten op de truffels dan ben je een held.

http://www.youtube.com/watch?v=LpSCT7tBXv8

De tweede is wat relaxter, een beetje trippy-ambiance a la de n8wachT.

http://www.youtube.com/watch?v=35SJoW6f1lg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fwoah, die "Natural Hallucinogen" is zeker vet! :D

Zag laatst een demo van de Oculus Rift, een nieuwe virtual reality bril, die moet ik echt proberen, daarmee wordt je trip volgens mij helemaal 1 grote freakshow.

Ik heb er ook weer een paar zitten bewerken tijdens 'eenzame' nachten..

[..]

De tweede is wat relaxter, een beetje trippy-ambiance a la de n8wachT.

Die 2e is echt netjes, heb je die audio ook zelf in elkaar gezet? De techniek qua video doet me een beetje denken aan de clip van

van Marilyn Manson. Gemaakt door E. Elias Merhige, die maakt vaker van dat soort "gesampelde" video's. (Heb de clip van Manson maar niet ge-embed, aangezien die tijdens een trip nogal k*t is)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Super gaaf lijkt me die virtual reality bril man! Helemaal om Doom 3 op te spelen hahaha. Eigenlijk moeten ze er maps op maken, zodat je rond kunt lopen in bv. middle earth, in rivendell of in de shire! alles verkennen enzo, door een mooi virtual reality bos wandelen tijdens een trip lijkt me tering gaaf man!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die 2e is echt netjes, heb je die audio ook zelf in elkaar gezet?

In dit geval niet echt, al heb ik het wel een beetje bewerkt- maar het sluit goed aan op hoe ik soms zelf dingen maak. Die eerste clip is natuurlijk voor de gekkigheid ;) Clip van Manson had ik nog niet gezien, bedankt voor het delen.. leuk.

Zo'n 3d-bril lijkt mij ook een hele bijzondere ervaring op de trip. Ik denk dat alle psychonauten het daar wel over eens zijn. Maar de pre-order heeft nu al een prijskaartje van 300 dollar.. beetje jammer! Zo'n rijke psychonaut ben ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Super gaaf lijkt me die virtual reality bril man! Helemaal om Doom 3 op te spelen hahaha. Eigenlijk moeten ze er maps op maken, zodat je rond kunt lopen in bv. middle earth, in rivendell of in de shire! alles verkennen enzo, door een mooi virtual reality bos wandelen tijdens een trip lijkt me tering gaaf man!

Zou zich goed lenen voor een twisted versie van 'Second Life.' Third Life zou ik het dan noemen, klinkt nog niet eens zo gek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden