Mijn setting


Recommended Posts

Hoi allemaal,

Mijn setting voor truffels is in de meeste gevallen een koelkast vol met lekkere frisse drank (verse sapjes/smoothies van Albert Hein, coolbest e.d.) en een beetje eten waar een lekkere, volle smaak aan zit. Normaal gesproken heb ik nooit zo heel veel honger tijdens de truffels en doe ik een half uur over één chipje, echter moet ik af en toe wel de smaak van de truffels verbloemen want bij een klein boertje heb ik de hele truffelgeur alweer in mijn mond en neus!

Naast het eten en drinken is mijn kamer de laatste drie keer de plek voor het trippen. Vroeger ging ik veel naar buiten, nu zit ik liever in een veilige omgeving binnen. In mijn kamer heb ik een aquarium, iets wat heerlijk aanvoelt tijdens het trippen, daarnaast heb ik ook een lamp die op verschillende kleuren kan staan, helaas werkt deze niet helemaal meer goed waardoor sommige kleuren niet meer werken. Naast dit heb ik een apart hoekje gecreëerd op mijn kamer met daarin een grote tv, een relaxte bank en tapijtje en alle high tec mogelijkheden bij de hand (mediaplayer, ps3 incl. move, dolby surround). Ook heb ik een heerlijk tweepersoonsbed waarop ik af en toe lekker kan liggen en weg kan dromen.

Merk wel dat ik bij een truffeltrip altijd van andere dingen geniet. Ik kan dus niet zeggen dat wanneer ik een bepaald spel op de PS3 helemaal het einde vond, de volgende keer weer vet vindt. Zo vond ik Super sonic robot battle cars super vet! Zag er geniaal mooi uit en met een vriend hebben minuten rond gereden zonder ook maar enige vorm van competitie (het is een soort van voetbal wedstrijd alleen dan met auto's). De keer daarna deed ik het weer en was het al een stuk minder leuk..

Kortom de setting is hetzelfde, alles is aanwezig.. echter ligt het aan het moment en het gevoel waar ik van ga genieten :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vind dit ook.. Ik dacht ik koop een lavalamp dan spaced ie lekker mee. Maar soms is het gewoon een lamp en boeit het je niks, en de andere keer zit je er tijden naar te staren.

Dit is wel geniaal op truffels: http://www.syfy.com/tinman/oz/" rel="nofollow" rel="nofollow

Lang laden, maar de moeite waard. Hij looped ook dus je kan dr oneindig naar kijken :roll:

Dat filmpje ga ik zeker kijken de volgende keer dat ik truffels gebruik. Beetje lachgas erbij word het zeker super interessant :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga ook zeker met mn Mate op zn Kamer chillen, 3 Banken om op te zitten en een Surround set met een SubWoofer van 1001 Watt. Hopelijk gaat het me Blij maken, Vind Muziek Altijd leuk bij het Trippen.

Muziek is heel chill, alleen moet het niet té hard staan vind ik persoonlijk :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga ook zeker met mn Mate op zn Kamer chillen, 3 Banken om op te zitten en een Surround set met een SubWoofer van 1001 Watt. Hopelijk gaat het me Blij maken, Vind Muziek Altijd leuk bij het Trippen.

Muziek is heel chill, alleen moet het niet té hard staan vind ik persoonlijk :-)

Haha, ik heb het het Liefst Hard! en met zoveel Mogelijk Bass ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangezien ik nog niet zo vaak heb geTripped op Truffels/Paddo's en die dingen, ben ik nog aan het afwisselen. vind het leuk om zoveel verschillende toestanden te beleven. tot nu toe zat ik ook in een Garage op een Feesje met Vrienden enlekkere Muziek. Wil ook nog gaan Chillen op een kamer met lekkere bank en tv maar wil ook zowiezo nog een keer de Natuur in. :D Maar moet nog ff wachten op meer weer haha.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

als het warmer weer is vind ik het heerlijk om te trippen in een natuurgebied dicht bij mij in de buurt. meestal trip ik met vrienden maar ik vond het ook een hele unieke ervaring om in mijn eentje te trippen, omdat ik meestal als ik met vrienden trip alleen maar aan het lachen ben maar in mijn eentje vond ik het een hele spirituele ervaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites

zodra het weer wat warmer word in mei gaan we weer met een paar vrienden de bossen in. Dan zetten we ons tentje op en pakken we onze visspullen en gaan we lekker overdag karperen en zodra het wat donkerder word pak ik dan meestal mijn truffels te voor schijn en ga ik en een paar vrienden lekker trippen in de natuur en na afloop lekker slapen in het tentje! :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden