Eerste keer truffels


Recommended Posts

Hallo allemaal!

Hier een verslagje van mijn eerste tripje met truffels.

Zal me eerst even voorstellen, ben een 45jarige man uit Doorn, altijd in de horeca gezeten maar me nu aan het heroriënteren op een nieuwe carrière. (na burnout)

Sinds begin vorig jaar was de enige drug die ik nog nam nicotine, daarvoor heb ik altijd veel gedronken en hasj gerookt. Ook altijd een voorkeur gehad voor uppers en Xtc.

In mijn "jonge" jaren ook veel geëxperimenteerd met LSD en paddo's

Psychedelica eigenlijk niet meer aangeraakt na een slechte trip op salvia zeven jaar geleden.

De laatste maanden regelmatig met het idee gespeeld om toch weer eens te gaan trippen en Hemelvaartsdag was een mooie optie.

Dus bij jullie een zakje Tampanensis besteld (keurige levering overigens!) en om 17:00 uur opgeknabbeld. Smaakte prima , bij paddo's werd ik vaak een beetje misselijk van de vieze smaak en consistentie.

Ik nam ze gewoon thuis omdat ik het toch niet aandurfde om alleen in het bos te gaan zitten (wel fijn met anderen erbij) Dus van tevoren de boel gezellig gemaakt, kachel wat hoger, wierookstokje en potje thee klaar.

Om 17:30 begon ik wat te merken, was een klein beetje gespannen over wat er zou gaan gebeuren.

De muziek was Buddha Bar, wat een prima keus bleek. Na een uur zat ik helemaal in de muziek met prachtige caleidoscopische effecten in mijn hoofd.

Tijdens het eerste uur liep ik af en toe even rond en verbaasde me over de veranderde werkelijkheid. (lvl.2) Het voelde vertrouwd en ik had scherpe herinneringen aan het verleden en tevredenheid met het nu.

Zoals gewoonlijk voelde ik de golven aankomen doordat ik dan veel moest gapen en ging dan lekker onderuit op de bank luisteren naar de muziek.

Dit duurde ongeveer tot 19:00 uur tot er weer wat vlagen van werkelijkheid tussendoor begonnen te komen.

Ik was een beetje teleurgesteld dat het hoogtepunt al geweest was maar voelde wel dat het nog niet over was.

Dit werd het tweede deel van de trip, ik ging in bed liggen, onder de dekens. (poes lag spinnend bij mijn voeten)

Ik voelde me nog steeds prima maar doordat het donker was werd de trip meer grijs en hoekiger.

Was het eerst nog een walhalla in Inca stijl , nu was het meer technisch, industrieel.

Tijdens deze laatste twee uur had ik een soort levendige dromen, ik dacht aan familie en vrienden en voelde compassie en verbondenheid.

Dit duurde tot 21:00 uur, toen voelde ik me alweer zo normaal dat ik televisie kon kijken en warm gaan eten. Om 22:00 uur ben ik gaan slapen, nog een klein beetje gedesoriënteerd qua gedachten.

Nu net wakker en gelijk maar aan het schrijven geslagen nu alles nog scherp in mijn geheugen zit.

Achteraf denk ik dat de dosis net te klein was voor een stevige trip, toch was dit een erg prettige ervaring.

Ik voel dankbaarheid dat ik nog zoveel creativiteit en scherpte in mijn hoofd heb, dit geeft de burger moed!

De vorige keren waren meer spiritueel getint, het gevoel dat er meer is tussen hemel en aarde, dit was meer een trip in mijn eigen wereld. (zal ook met de dosis te maken hebben)

Dit was zeker voor herhaling vatbaar, dan misschien met een goede vriendin erbij. Ik denk dan aan Atlantistruffels 20 gr.

Nog een maandje wachten en hopen op een mooie zwoele zomeravond!

Dat was het.

Vriendelijk groetjes, fijn weekend!

Rood

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je report! Ik denk dat de ervaring van je trip (in je eigen wereld) inderdaad vooral afhangt van de dosering. Bij hogere levels kom je eerder een ego-death tegen, waardoor je los komt van je eigen "ik" en samensmelt met de wereld om je heen.

Maar goed om te horen dat het je bevallen is :) Hopelijk gaat het lekkere weer van gisteren veel terug komen de komende tijd, heb ook wel weer eens zin in een trip in het zonnetje ergens in de natuur.

En bedankt voor het noemen van Buddha-Bar, die gaat op m'n trip lijstje ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je HippyTripperr voor je reactie.

Het mooiste moment was inderdaad dat ik een gevoel herkende van misschien wel twintig jaar geleden, toen ik voor het eerst kaalkopjes had gehad. Het voelde heel vertrouwd.

De slechte trip op de salvia was heel wat anders, dat zal ik ook waarschijnlijk niet meer gaan gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden