omniversum


Recommended Posts

echt waar, eet je truffels,

en doe het!!!

het omniversum is een soort van koepelachtig bioscoop, ik heb het gevoel dat dit perfect is voor bij de truffels want je hoeft je niet op 1 punt te concentreren, maar je kan gewoon los om je heen kijken, en dit geeft je echt het gevoel alsof je in de jungle bent, of ruimte of onder water (hangt van de film/documentaire af)

probeer het, echt waar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt me inderdaad ook erg vet. Ooit een filmpje van Carbon Based Lifeforms gezien die optraden in een planetarium ergens in Zweden (

).. Filmpje is niet zo heel erg indrukwekkend, maar een dak van visuals klinkt erg vet als je compleet uit je dak tript.

Ooit op schoolreisje naar het Omniversum geweest, maar daarna nooit meer.. Dus geen idee wat ze daar voor films draaien, een reis door het universum oid lijkt me wel koel op truffels.

.. Zou de ideale plek zijn voor een trip-meet, als ze een lekker filmpje hebben wat daar goed bij past.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat bereik ik ook wel met wiet (: Vaak ook nuchter. Het is gewoon een manier van kijken (oke, ik heb die manier wel geleerd door te trippen, but still) naar de wereld.

Tip; in een bos op een bankje liggen (zodat de sterren zichtbaar zijn zonder al die lichtvervuiling) en deze muziek aan:

" rel="nofollow

EDIT: Ah, het Omniversum is een plaats. Ik dacht dat je de wereld in z'n geheel noemde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo dat lijkt me inderdaad wel heel ziek. Heb er ooit een onderwater film gezien toen ik heel klein was en dat was toen natuurlijk al super indrukwekkend. :shock: Ik kan me voorstellen dat je em echt zwaar spacet als je daar truffels neemt hahaha. Kga het misschien wel een keer met vrienden proberen.

PS: Wat als je een lachkick krijgt in die bioscoop? :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

ik kan het zeker iedereen aanraden, en het omniversum doet niet zo moeilijk als pathe wanneer je eten en drinken meeneemt, het mag gewoon.. dus je kan je favoriete drinken meenemen, wat snoepjes, truffels en je kan heerlijk trippen! :twisted:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 11 months later...

Grappig verhaal: Ik ging dit weekend dus helemaal stoned naar het omniversum, en ik zat naast een stel bejaarden. Dus ik en een aantal vrienden helemaal lekker en luid, grappen en grollen en die oudjes leken daar last van te hebben. Zo zeer, dat ze uit eindelijk aan ons vroegen of wij stoned waren, wij konden dit moeilijk ontkennen en toen hebben de oudjes opgebiecht dat zij ook stoned waren hahahahahaha ze bleken in de 70 te zijn en rookten al sinds de jaren 60 wiet haha we hebben toen een dikke splif gedraait en met hun zitten blowen, geweldige toevallige actie!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Grappig verhaal: Ik ging dit weekend dus helemaal stoned naar het omniversum, en ik zat naast een stel bejaarden. Dus ik en een aantal vrienden helemaal lekker en luid, grappen en grollen en die oudjes leken daar last van te hebben. Zo zeer, dat ze uit eindelijk aan ons vroegen of wij stoned waren, wij konden dit moeilijk ontkennen en toen hebben de oudjes opgebiecht dat zij ook stoned waren hahahahahaha ze bleken in de 70 te zijn en rookten al sinds de jaren 60 wiet haha we hebben toen een dikke splif gedraait en met hun zitten blowen, geweldige toevallige actie!!!

Hahaha geniaal!

Klinkt erg interessant, jammer dat het omniversum hier niet in de buurt zit. Gelukkig heb ik hier wel een bos in de buurt waar je weinig last hebt van belichting. Kan je prachtig naar de sterren kijken. Vliegtuigen worden ruimteschepen en sterren zijn opeens 10 keer zo groot :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden