Mijn eerste keer truffels (15 gr. Tampanensis)


Recommended Posts

---

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Bij deze mijn eerste trip report over mijn eerste trip ooit. Deze trip is inmiddels al weer een paar maandjes geleden maar het is uiteraard het vertellen waard. Dit was de eerste keer dat ik geestverruimende middelen heb gebruikt en ik heb er zeker geen spijt van. Ik zal voor het gemak de twee vriendinnen waarmee ik heb getript Kelly en Elise noemen (wat uiteraard fictieve namen zijn).

---

Setting:

1: Plekje in de natuur aan het water

2: Drukke McDonalds wegrestaurant

3: Mijn eigen slaapkamer

---

Trip Report:

Ik kwam via Kelly in aanraking met deze truffeltjes. Zij had het al eerder gebruikt en wilde het nu ook een keertje met Elise en mij uitproberen. Zij heeft vervolgens de truffels via deze website besteld. Het was een voordeel pak waar Pajaritos, Mexicana en Tampanensis in zaten. Per soort zaten er 2 pakjes van 15 gram in het pakketje. We hadden dus wel een beetje te veel voor drie personen. Ik wilde het overigens ook rustig aan doen omdat het mijn eerste keer was. Wel wilde ik meteen de sterkste van deze drie proberen, de Tampanensis. Kelly en ik hebben beide 15 gram tampanensis op en Elise had 15 gram Pajaritos op. We hebben het ingenomen door het in een choco toetje van Dr. Oetker te mixen om de smaak wat dragelijker te maken. Ik vond het op zich niet eens zo heel vies. Het smaakt inderdaad het meeste naar nootjes en dat ging best goed ik combinatie met zo'n toetje. Uiteraard hebben we belachelijk goed gekauwd en er toch zeker 20 minuten over gedaan om het allemaal op te krijgen.

Het idee was om het bij mij thuis op te eten en vervolgens naar een plekje in de natuur te fietsen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. We hadden er niet bij stil gestaan dat het ook al tijdens het eten inwerkte. (waar wij dus lang over deden) De eerste effecten traden al op toen we op de fiets stapten richting dit plekje in de natuur. Dit resulteerde in een al lachende fiets tocht richting dat plekje waarvan ik wist waar het was, Kelly en Elise niet. Helaas wist ik het onder invloed van de truffeltjes even niet meer zo goed waar het nou precies was. Uiteindelijk, na een tijdje te hebben gedwaald en gelachen om onzin, zijn we op een bankje gaan zitten bij het water. Dat dwalen duurde vooral lang doordat Kelly redelijk gedesoriënteerd was en Elise haar constant moest helpen, we helpen veel gelachen en het werd me snel duidelijk dat de truffels die Elise had genomen een stuk minder sterk waren.

Bij het water begon de trip aan zijn hoogtepunt te komen. We waren in een nonstop lachkick waar mijn buik pijn van deed. Kelly raakte naar mate de trip zich vorderde steeds meer in zichzelf gekeerd en ik merkte dat dit bij mij ook het geval was. We kregen erge diepe gekke gedachtes en niks leek meer te kloppen. Als ik aan het menselijk lichaam dacht, was het maar raar. Ik snapte er niks meer van waarom een mens er zo uitzag als dat hij er uitziet en was diep aan het nadenken over hoe complex het menselijk lichaam wel niet is. Het water was heel erg relaxed om naar te kijken. Omdat het stromend water was leek het net alsof het twee zilveren laagjes waren die over elkaar heen zweefden. Dat zag er erg tof uit en ik heb er veel naar zitten kijken. Je mobiel aflezen was ook erg ingewikkeld. Alle letters en cijfers dansden en bogen en deden hele rare dingen. Ik heb er denk ik bijna een kwartier over gedaan om een SMSje te sturen aan mijn toenmalige vriendin. Alledaagse handeling worden dus uitdagingen van epische proporties. Fietsen was ook erg spannend, gelukkig heb ik geen brokken gemaakt. Ditmaal gingen we verder naar McDonalds aangezien het koud begon te worden buiten en Elise honger had. Ik was uiteraard totaal niet verantwoordelijk bezig op dat moment maar ik ervaarde het fietsen als iets fijns.

In de Mc voelde ik me meteen ongemakkelijk. het was er erg druk en de ruimte leek kleiner te worden, de muren kwamen op mij af. Ook werden de gezichten van de mensen die ik niet vertrouwde helemaal raar en bijna monsterlijk. Als er een groepje jongeren moest lachen klonk het bijna duivels. De piepjes van bestellingen die klaar waren, het gesis van de frituur, de klapperende deuren. Het werd me allemaal te veel. Gelukkig kon ik m'n trip nog de goede kant op sturen waar nodig, als ik aan positieve dingen dacht werd alles opeens weer licht en kleurig en gingen de muren weer van me af. Echt de bizarste ervaring om te voelen hoe je emoties je trip kunnen besturen. Ik gaf aan dat we naar mijn huis in mijn kamer konden chillen en dus verlieten we de McDonalds.

De volgende fietsrit was het tofste. Ik had nu nog vooral visuele effecten en ik voelde me heel erg relaxed. het was aan het schemeren en dat zorgde ervoor dat alles er uit zag als een sprookjes bos. Kelly, die bij mij achterop zat, zag dit ook. Alles werd een beetje paars of heel erg diep blauw. De straatlantaarnen waren ook net gigantsche vuurvliegjes. Alles was super mooi. Eenmaal thuis aangekomen stak ik eerst even m'n hoofd om de hoek van de woonkamer om tegen mijn ouders te zeggen dat we boven zouden chillen. Dit ging als een soort van spannende film scene aan me voorbij (zouden ze doorhebben dat ik iets heb gebruikt of niet?!). Gelukkig had ze het dus niet door.

Vervolgens hebben we lekker uitgetript op mijn bed. Mijn kamer voelde erg fijn en vertrouwd aan en zij tegen de anderen dat het een goed idee was om hierheen te komen. We hebben nog "Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf" gekeken en irriteerden ons dood aan die mensen. Maar we vonden de kleurtjes die werden gebruikt wel heel erg tof. Toen er reclames langskwamen over allerlei beauty producten werd ik daar een beetje kwaad van binnen over. Ik werd opeens heel erg boos over de commercie en over hoe mensen zich willen optrekken aan een bepaald schoonheids ideaal. Dit was een soort filosofisch moment wat mij erg sterk is bijgebleven.

Daarna brachten we Elise naar het station aangezien zij verder weg woont. We waren inmiddels al bijna weer compleet nuchter maar ik bleef wel een soort van nagevoel houden. Kelly ging ook terug naar huis en ik weer terug naar mijn huis vanaf het station. Daar heb ik nog even relaxed tv zitten kijken met mijn ouders en heb ik de trip nog even rustig kunnen verwerken. Een bijzondere ervaring rijker ben ik naar bed gegaan waar ik redelijk snel weer sliep.

---

Conclusie:

Tampanensis was een geweldige eerste keer. Ik zou het iedereen die wilt trippen en een beetje lef heeft aanraden. Het viel mij niet te zwaar maar ik had wel echt het gevoel dat ik behoorlijk had getript. Zorg ervoor dat je in een vertrouwde omgeving bent. Even the McDonalds can freak you the fuck out!!!

Sorry als dit een te lang trip report was! En ik heb nog niet eens alles verteld! Over een paar weekjes ga ik als begin feestje van de zomervakantie een keer Atlantis truffeltjes bestellen van deze geweldige site. Daar ga ik uiteraard ook weer een reportje over schrijven! Tot gauw en happy trippin'! :mrgreen:

---

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je bezit een sterke geest als je bij je 1e keer truffelen al zo'n controle hebt! Erg leuk report om te lezen. Ben benieuwd hoe je de Atlantis ervaart.

Ja écht he. Toen ik voor het eerst hárd tripte (23 gram Atlantis) op truffels was ik best wel bang voor mensen in de lift van mn flat, en zelfs voor mijn eigen huisgenoten.. ik wil niet weten wat de Mc met mij zou hebben gedaan!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden