Feedback


Recommended Posts

Het valt mij op dat er op deze forum geen link staat naar de oorspronkelijk site! Misschien is het handig om van de header een hyperlink te maken die naar de hoofdsite toe gaat? (ik bedoel de banner met magictruffelsforum.com erop met die twee lieve paddestoelen en de zoekbar)

Voor de rest ziet het er heel goed uit, zeker aangezien het nog een vrij jong forum is! Mis ook wat categorieën. Zo staat er wel muziek maar geen films en games (ik en een goede vriend kijken vaak een animatie met een truffeltrip).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Puike suggesties, we gaan de forums films en games zeker overwegen, al vraag ik me af hoeveel trippers gamen tijdens gebruik? Heb me er persoonlijk nog nooit aan gewaagd, maar dat zegt natuurlijk vrij weinig :)

Wat betreft een link naar de webshop, dit is expres zo opgezet omdat we niet te eenzijdig uit de hoek willen komen. Bezoekers die truffels kopen via een andere (web)shop zijn ook meer dan welkom en ik denk dat teveel "reclame" voor onze shop dat soort bezoekers enigszins afschrikt. Bovendien krijgen zo posts van ons een hoog "wij van WC-eend" gehalte, wat we proberen te voorkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Puike suggesties, we gaan de forums films en games zeker overwegen, al vraag ik me af hoeveel trippers gamen tijdens gebruik? Heb me er persoonlijk nog nooit aan gewaagd, maar dat zegt natuurlijk vrij weinig :)

Ik game best vaak onder invloed van een beetje ketamine, dan word je namelijk helemaal in het spel gezogen. Aanrader om eens te proberen (first person shooter bijvoorbeeld)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga het zeker een keer proberen, BF3 + truffels.. Weet alleen niet of dat m'n stats ten goede gaat komen :D

Had eerder verwacht dat zoiets lekker zou werken met puzzel/ fantasie games, ik kan maar amper iets lezen terwijl ik trip, laat staat mikken en iemand in z'n hoofd schieten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Games hoeft ook niet gelijk bf3 te zijn haha! Al denk ik dat het best gaaf kan zijn. Ik zelf heb Uncharted en Uncharted II gespeeld onder invloed, erg gaaf was dat! Ik genoot echt van de wereld en ging op onderzoek uit. Vooral het gedeelte met de boot tussen de rotsen met watervallen enzo. Enige nadeel was die irritante poppetjes die op me schoten, maar verrassend goed versloeg ik ze allemaal :-)

Voor de rest zijn 'party' games erg leuk! Zo heb je hamsterball, supersonic robot battle cars e.d. echt vet! Aan de ene kant kan ik mij super goed concentreren wanneer ik truffels heb gebruikt. Kill/death bij Black ops was vaak 20/3 e.d.

Wat betreft het reclame maken dat snap ik, het hoeft van mij ook geen duidelijke link te zijn. Vond het alleen jammer dat toen ik even op jullie website wou kijken ik er niet gemakkelijk terecht kwam. Mjah.. dan maar in de favorieten zetten ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik steun je mening Upendi, games (vooral met een grote wereld voor mij) die geven mij het gevoel alsof ik daar in die wereld zit en meedraai. Het gevoel dat je daar als mens bent en dus ook verantwoordelijk bent voor je keuzes. Dat gevoel is echt geniaal.

Het forum ziet er lekker overzichtelijk uit alleen moeten er inderdaad meer sub-catogorieën bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had een vraag maar wist niet waar ik deze moest plaatsen , dus zet ik hem hier maar neer.

Ik ben nog geen 18 en elke keer als ik wil betalen met ideal geeft hij een foutmelding. Is dit inderdaad een fout bij ideal of een beveiliging voor mijn leeftijd??

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik had een vraag maar wist niet waar ik deze moest plaatsen , dus zet ik hem hier maar neer.

Ik ben nog geen 18 en elke keer als ik wil betalen met ideal geeft hij een foutmelding. Is dit inderdaad een fout bij ideal of een beveiliging voor mijn leeftijd??

Sorry, beetje late reactie. Er zit geen controle op de betaling m.b.t. leeftijd. Weet je nog wat de foutmelding was die je kreeg?

Buiten dat, en ik wil serieus niet graag de zeikerd uithangen, maar het is echt niet de bedoeling om truffels te gebruiken als je jonger bent dan 18. Weet niet hoe oud je bent, maar het is slimmer om er nog even mee te wachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden