Truffels na een nachtje XTC / MDMA


Recommended Posts

Als je de dag erna niet brak bent van de MDMA en het gefeest is het gewoon goed te doen :D (Met brakheid kan het uiteraard ook, maar of dat een lekker tript...)

De combi kan iig sowieso, er zijn ook gebruikers die MDMA + psilocybine tegelijk nemen, het zgn "hippie flipping".

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Viel haar reuze mee! De trip was meteen de dag erop, en een XTC kater komt meestal pas twee/drie dagen na gebruik (suicide tuesday). Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit echt een XTC kater gehad, maar was nog niet echt ervaren met pilletjes toen ik deze thread begon.

Die vriendin van mij heeft de trip als een van haar tofste trips beschouwd. Ik beschrijf haar in mijn tweede trip report onder de fictieve naam 'Kelly'. Dit was dus de trip die zij maakte na een nachtje XTC.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke mooi om te horen! Ik heb nog nooit xtc gebruikt dus weet niet hoe het voelt natuurlijk :P

Wel heb ik een keer een goeie kater gehad van de methylone, maar dat viel ook tegelijk met

het afscheid van een goede vriend en het afsluiten van een prachtige periode vol lol, plezier

en truffelen dus dat droeg misschien ook wel bij aan de sfeer :roll:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden