• 0

Pakketje truffels


ROETOE

Vraag

Hallo, ik woon samen met m'n vriendin in een appartementen en ik eet regelmatig truffels alleen heb ik ze nog nooit via internet besteld.. M'n vriendin weet overigens niet dat ik truffels gebruik en dat wil ik ook houden zo.. Als ik een bestelling maak staat er dan op het pakketje dat er truffels inzitten? :P Ik moet dit een beetje sneaky fixen..

Gr.

Link naar bericht
Deel via andere websites

13 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

haha naja ze is niet zo'n fan van de hallucinogenen.. idd wel jammer.. maarja gezellig met wat vrienden in een parkje truffelen kan net zo gezellig zijn ;) thnx voor de info! ik laat misschien nog wel een verhaaltje achter over de ervaring

Gr

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
haha nee komt goed :mrgreen: ik maak over 10 min een bestelling.. heel chill trouwens van die kortingscode! bespaar ik gelijk 20% .. ik weet dat het eenmalig is maar hoelang is zo'n code eigenlijk geldig?

De meeste kortingscodes zijn oneindig geldig, ze verlopen dus niet (tenzij het expliciet vermeld staat, maar dat is momenteel niet het geval). Ze zijn inderdaad wel eenmalig te gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0
ik heb eergister voor 5 uur m'n bestelling gemaakt en het pakketje is nog niet binnen.. begin me een beetje zorgen te maken

Je bestelling is gisteren verzonden i.p.v. eergisteren, omdat de overschrijving zo te zien niet voor 17:00 binnen was. Op de track&trace pagina (deze info heb je als het goed is per mail ontvangen, zo niet stuur even een PB) staat vermeld dat het pakketje vandaag tussen 14:00 en 16:00 uur wordt bezorgd. Gaat helemaal goed komen dus ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden