Methoxetamine


Recommended Posts

Dat is goed om mee te beginnen, maar kijk erg uit naar bij doseren! in tegenstelling tot de meeste drugs, als je dit snuift duurt het al gauw 30 min voordat je het goed begint te merken. dus niet na 10 min nog een keer 50mg erin knalle..

en lachgas past altijd goed bij dissocatieven vind ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou idd beginnen met rond de 30mg, 25mg kan ook best. Niet eerder dan na 2 uur bijdoseren, ookal voel je het soms al na een kwartier, je piek is vaak pas na 2-2,5 uur.. Snuiven kan erg goed, je voelt er haast niks van in je neus, net of je krijt snuift ofzo.

Ga er rustig wat mee proberen, na een keer gebruiken kan je de volgende keer best de dosis wat opschroeven. Heb ooit +-140mg gehad, en dan is het gewoon keihard trippen ipv een dissociatief..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee maakt niks uit, het wordt allemaal in je neusslijmvlies opgenomen als het goed is. Heb het regelmatig gedaan (methoxetamine), en ook als je net hebt gegeten werkt het wel. Als je gaat eten tijdens het spacen, kan het effect wel iets in sterkte afnemen is mijn ervaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites

phew, gisteren 30mg hiervan geslikt

vaag spul zeg :lol:

beetje trippy, beetje vaag, beetje wtf af en toe

soms beetje duizelig gevoel in mn lichaam

heel moeilijk te beschrijven :')

in combinatie met lachgas resulteerde het in extreme hallucinaties

in combinatie met een paar trekjes van een joint resulteerde het in een heeeeeeel erg stoned gevoel

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat moet ik mij voorstellen bij extreme hallucinaties?

ehh

nou niks wat op de wereld lijkt die je normaal ziet

heel moeilijk om uit te leggen maar denk aan een universum waar je door heen warpt en allemaal dingen die heel vaag door elkaar heen lopen en nog wat gekke shit

ik was gedurende 30 sec ofzo compleet weg schakelend door verschillende realiteiten :')

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...
  • 1 year later...

Sorry voor het bumpen van een oud topic, maar pas geleden heb ik voor het eerst MXE op en ik merkte al gelijk dat dit mijn favoriet is. Woorden als raar en bizar zijn een grote understatement voor dit vreemde goedje. De manier van innemen gaat al tegen iedere logica in. Het maakt niet uit of je het snuift of slikt, het duurt ongeveer net zolang totdat het begint te werken, is net zo hevig en blijft net zo lang werken. Ook voelt het als fluweel als je het snuift, in tegenstelling tot de meeste snuifsels. Het sluipt er echt in, best lang lijkt het alsof er niets gebeurt, maar als je wat anders gaat doen dan waarmee je bezig was merkt je dat je al lang en diep in de trip zit. Het is ook zeer potent, dus erg rustig aan doen met de dosering, 30 mg geeft al een urenlange diepe trip.

 

Het is een reis door vele dimensies. Soms was ik in 12 dimensies tegelijk, soms was ik ergens anders, met andere personen, soms maakte ik plannen, voerde ik die tegelijkertijd uit en reflecteerde ik ze ook gelijk, soms zag ik mijn hele levensloop tot nu toe, soms zag ik bepaalde gebeurtenissen of delen uit mijn leven, soms zag ik verschillende toekomstscenario's, een paar keer zag ik het einde van de wereld, een paar keer zag ik het begin van de wereld, een keer zag ik het heelal ontstaan, een keer was ik in een volledig witte en steriele ruimte met mensen in witte pakken en ik met met operatieschort. En iedere keer werd ik weer wakker in een wereld die vreemder was dan de wereld waarin ik weg was gevallen en kwam ik er achter dat er 5 minuten waren verstreken. 

 

Ik kan er lang over door blijven gaan. Na mijn ervaring met ketamine en nu MXE ben ik erachter dat dissociatieven helemaal mijn ding zijn. Al vind ik tripmiddelen natuurlijk ook nog steeds geweldig.  :)

 

Dissociatieven zijn een hele aparte soort drugs, ze geven geen roes en je gaat er niet van hallucineren, maar alles wordt gewoon vreemd en onwerkelijk. Meestal herken ik niet eens mijn eigen spiegelbeeld meer onder invloed van keta of meta. Zeker niet voor iedereen geschikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

IN 12 dimensie's tegelijk? ik heb een soort droom gehad dat ik buiten in mn wijk was en dat er werd gezegd 12de Dimensie sindsdien vraag ik me af wat de 12de dimensie is en hoe ik daarmee in contact kan komen  het is niet mn bedoeling om weg te zwijven van de realiteit maar wel mn leven te verrijken door andere dimensie s te ervaren ps. ikk heb nooit MXE gebruikt is dat iets chemisch als xtc of cocaine waarmee is t te vergelijken? de naam dissociatieven heeft voor mij een negatieve bijklank klinkt als dissociatie en dat is iets  waar ik niet op zit te wachten....

Link naar bericht
Deel via andere websites

IN 12 dimensie's tegelijk? ik heb een soort droom gehad dat ik buiten in mn wijk was en dat er werd gezegd 12de Dimensie sindsdien vraag ik me af wat de 12de dimensie is en hoe ik daarmee in contact kan komen  het is niet mn bedoeling om weg te zwijven van de realiteit maar wel mn leven te verrijken door andere dimensie s te ervaren ps. ikk heb nooit MXE gebruikt is dat iets chemisch als xtc of cocaine waarmee is t te vergelijken? de naam dissociatieven heeft voor mij een negatieve bijklank klinkt als dissociatie en dat is iets  waar ik niet op zit te wachten....

Ik weet niet zeker of het precies 12 dimensies waren, maar het waren er iig aardig wat waar ik tegelijkertijd was. Tijdens de trip reisde ik door ontelbare dimensies, dus veel meer dan die twaalf waar ik even was. Het is idd synthetisch, je voelt ook dat het synthetisch is, een paar keer voelde ik me een robot. Het is idd dissociatie, de geest raakt los van het lichaam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet zeker of het precies 12 dimensies waren, maar het waren er iig aardig wat waar ik tegelijkertijd was. Tijdens de trip reisde ik door ontelbare dimensies, dus veel meer dan die twaalf waar ik even was. Het is idd synthetisch, je voelt ook dat het synthetisch is, een paar keer voelde ik me een robot. Het is idd dissociatie, de geest raakt los van het lichaam.

ik heb af en toe s nachts de ik uit mn lichaam treed maar dat noem ik geen dissociatie- dissociatie klinkt te  negatief voor mij- ik geloof best dat het bestaan uit 

vele dimensie s bestaat en dat elke dimensie zijn functie heeft , bij de 12de dimensie denk ik gek genoeg steeds aan Liefde en ja wie wil dat nou niet dus ik wens  die 12de dimensie te ervaren

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

MXE is best sterk spulletje :-o

 

Ik heb best ervaring met allerlei psychoactieve drugs (LSD, Salvia, Psilocybine) maar Methoxetamine is toch wel een klasse apart. Moet eerlijk zeggen dat het dissociatieve gedeelte van mij niet zo hoeft. Het maakte de ervaring destijds wel helemaal compleet, daar niet van.. Maar dat stukje controle is altijd nog wel fijn om te hebben. Ik merkte de eerste effecten ook aan m'en onderbenen.. Daar begon lichte verstoring al snel op te treden. Enkele uren later was ik bij vlagen niet meer in staat om fatsoenlijk te lopen (en of praten). En dat dan in combinatie met zeer intens hallucineren en 'mindfuck' tripping- de realiteit komt verstoord en in als het ware hoofdstukken op je af. Besef voor tijd had ik niet of nauwelijks. Door middel van lettergrepen in Jip en Janneke taal kon er min of meer gecommuniceerd worden wanneer dat echt noodzakelijk was. Uil moet niet even naar het toilet maar 'Uil W.C.'

 

Was wel verrast door de kracht van het goedje, had niet verwacht dat het zo'n heftige tripervaring zou geven.. Denk niet dat ik het op korte termijn nog een keer zal doen. Ben eigenlijk een beetje klaar met de synthetische trips- heb ook flink last van me lijf en hersenen als ik zo'n 'tripje' gemaakt heb. Met truffels is de last erna verwaarloosbaar.. Dus die gaan we vanavond doen :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Okay, je kan dit dus legaal kopen voor twee tientjes de gram (google 'methoxetamine kopen')

Nu nog een goede en goedkopen weegschaal erbij en dan ga ik het ook proberen. Iemand een aanrader voor een weegschaal?

 

Ja aanrader om dat vooral te doen. Uil had 'op het oog' gedoseerd... :shock:

Link naar bericht
Deel via andere websites
 

MXE is best sterk spulletje  :-o

 

Ik heb best ervaring met allerlei psychoactieve drugs (LSD, Salvia, Psilocybine) maar Methoxetamine is toch wel een klasse apart. Moet eerlijk zeggen dat het dissociatieve gedeelte van mij niet zo hoeft. Het maakte de ervaring destijds wel helemaal compleet, daar niet van.. Maar dat stukje controle is altijd nog wel fijn om te hebben. Ik merkte de eerste effecten ook aan m'en onderbenen.. Daar begon lichte verstoring al snel op te treden. Enkele uren later was ik bij vlagen niet meer in staat om fatsoenlijk te lopen (en of praten). En dat dan in combinatie met zeer intens hallucineren en 'mindfuck' tripping- de realiteit komt verstoord en in als het ware hoofdstukken op je af. Besef voor tijd had ik niet of nauwelijks. Door middel van lettergrepen in Jip en Janneke taal kon er min of meer gecommuniceerd worden wanneer dat echt noodzakelijk was. Uil moet niet even naar het toilet maar 'Uil W.C.'

 

Was wel verrast door de kracht van het goedje, had niet verwacht dat het zo'n heftige tripervaring zou geven.. Denk niet dat ik het op korte termijn nog een keer zal doen. Ben eigenlijk een beetje klaar met de synthetische trips- heb ook flink last van me lijf en hersenen als ik zo'n 'tripje' gemaakt heb. Met truffels is de last erna verwaarloosbaar.. Dus die gaan we vanavond doen  :mrgreen:

 

Leuk spul he? Klinkt als een typische MXE-ervaring. Ik vind het altijd grappig als mensen een drug onderschatten of zich vergissen met de dosis.  ^_^

 
 

Okay, je kan dit dus legaal kopen voor twee tientjes de gram (google 'methoxetamine kopen')
Nu nog een goede en goedkopen weegschaal erbij en dan ga ik het ook proberen. Iemand een aanrader voor een weegschaal?

 

Ik heb deze gekocht bij een smartshop met webwinkel. Ik vind het op zich wel een fijne weegschaal, al is die niet altijd even nauwkeurig bij een laag gewicht, maar als je er iets op legt dat relatief zwaar is (>1 gram), meet die op zich prima. Je kunt het gewicht op 0 zetten met iets erop, zodat je makkelijk kunt zien wat het te wegen spul weegt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...
  • 4 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden